IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Een baard, wie o wie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-02-2011 10:02 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Hoe langer je er naar kijkt, hoe meer mensen je erin herkent, haha! Heb je ook een zonder-baard foto? Ben wel benieuwd naar het verschil.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 04-02-2011 10:08]


Verrassend triviaal


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-02-2011 10:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Fijn weer, ik wist dat ik op jullie kon rekenen.


You have time. You are doing fine.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-02-2011 10:14 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Zulke eerlijke mensen, hier op ZM.


Verrassend triviaal


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-02-2011 10:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Had je edit niet gezien. Dit is een paar maanden geleden, kutfoto verder. Helemaal baardloos ben ik al jaren niet meer.



You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-02-2011 10:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 9:47 schreef intothevoid het volgende:
Vooruit dan maar. Boze blik is om jullie ervan te weerhouden om Van Gogh of mijn inhammen erbij te slepen. Is al genoeg gebeurd op Facebook.



Harde baas!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 04-02-2011 10:20 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:14 schreef intothevoid het volgende:
Had je edit niet gezien. Dit is een paar maanden geleden, kutfoto verder. Helemaal baardloos ben ik al jaren niet meer.




Bradda, ik vind de volle baard honderd keer beter dan het vermaledijde ringbaardje.


Ja hoor...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-02-2011 10:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:20 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Bradda, ik vind de volle baard honderd keer beter dan het vermaledijde ringbaardje.

Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.


You have time. You are doing fine.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-02-2011 10:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 9:47 schreef intothevoid het volgende:
Vooruit dan maar. Boze blik is om jullie ervan te weerhouden om Van Gogh of mijn inhammen erbij te slepen. Is al genoeg gebeurd op Facebook.




Ik zie die gast van Burzum die net vrij is gelaten


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-02-2011 10:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.

Moet je je privacysettings wat lager zetten, kom ik je helpen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-02-2011 10:30 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.

Hier ook een welgemeende 'neen!'. Sorry.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2011 10:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.
Ik heb altijd gezeik van de vrouw over mijn snor. Ik wil eigenlijk weer terug naar vrogger, maar dan met kort haar en zonder sik. Eerst maar weer voor carnaval de snor terug laten groeien denk ik.



Tweede van links.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-02-2011 10:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2011 10:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En ik wil zoiets:



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2011 11:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Of zoiets om te beginnen:



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-02-2011 11:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.


Die zoeken gewoon een gay shopping vriendje. Echte vrouwen waarderen de baard


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


rotor
Usericon van rotor
Posted 04-02-2011 11:27 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand.

Don't worry, goed bezig, vrouwen zijn DOL op dit soort discussies. Trek je er niks van aan, scheer em af of bij als JIJ daar zin in hebt, dan is het duidelijk wie er de baas is en hebben de vrouwtjes wéér wat om over te lullen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-02-2011 11:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 11:27 schreef rotor het volgende:
Don't worry, goed bezig, vrouwen zijn DOL op dit soort discussies. Trek je er niks van aan, scheer em af of bij als JIJ daar zin in hebt, dan is het duidelijk wie er de baas is en hebben de vrouwtjes wéér wat om over te lullen.

Dat is het plan, haha. Heb nog wat extra olie op het vuur gegooid door direct maar te suggereren dat mijn haar er vanaf gaat, knalt al flink.


You have time. You are doing fine.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2011 12:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2011 10:58 schreef bastianus het volgende:
En ik wil zoiets:




Hehe. ben ook bezig met de snor in de hoeken naar beneden te laten groeien, maar het probleem is dat er bij mij van mondhoek tot aan mn sik geen haar groeit dus alles moet vanuit mn snor komen. Nouja ik kan altijd nog als mn vader verder met een Chiel Montagne snor.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2011 12:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 12:20 schreef ElitE het volgende:
Hehe. ben ook bezig met de snor in de hoeken naar beneden te laten groeien, maar het probleem is dat er bij mij van mondhoek tot aan mn sik geen haar groeit dus alles moet vanuit mn snor komen. Nouja ik kan altijd nog als mn vader verder met een Chiel Montagne snor.


Dat probleem met die mondhoek heb ik gelukkig niet. Vroeger wilde ik graag een Lemmybaard, maar dat lukt me ook niet. Ik heb dan weer het probleem dat mijn bakkebaarden niet groeien en op de wang groeit ook te weing. Tja, dan maar een Paul-senior-lookalike worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2011 12:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe bij mij groeit alles een beetje dunnetjes en traag behalve op de lip. Vreemd genoeg mag er van vrouwlief niets af


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-02-2011 12:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hier groeit verdomme alles behalve de snor. Dat blijft een beetje ielig. Aan de andere kant is het beter dan helemaal niets, anders lijkt je weer zo'n Chriet Titulaer en dat is ook niet wat.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2011 12:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Even normaal doen tegen Chriet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 04-02-2011 13:42 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com



rotor
Usericon van rotor
Posted 04-02-2011 13:57 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 12:54 schreef Ralph het volgende:
Hier groeit verdomme alles behalve de snor. Dat blijft een beetje ielig. Aan de andere kant is het beter dan helemaal niets, anders lijkt je weer zo'n Chriet Titulaer en dat is ook niet wat.

Hehe, de amish lopen er ook altijd zo bij, om de een of andere reden.
Snor muss sein.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-02-2011 13:58 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

En dan liever een beetje dan helemaal niks.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-02-2011 14:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 februari 2011 0:42 schreef BerserkerWoman het volgende:
Bah, krijg je misschien zo'n onsmakelijk geel ding


Vreemd genoeg is m'n baardgroei , naast grijs, vooral donkerbruin.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen