IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Slechtvalk Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2005 16:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Othar zei laatst (voor zover ik het me kan herinneren) dat alle leden christelijk zijn. MAAKT TOCH GEEN FUCK UIT? Lees iid de teksten maar eens. Er wordt niet aan zieltjes winnen gedaan, en het gaat enkel over slachtpartijen, oorlogen, en andere strijdlustige zaken. Goede zaken, dus


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-11-2005 16:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2005 16:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Othar zei laatst (voor zover ik het me kan herinneren) dat alle leden christelijk zijn. MAAKT TOCH GEEN FUCK UIT? Lees iid de teksten maar eens. Er wordt niet aan zieltjes winnen gedaan, en het gaat enkel over slachtpartijen, oorlogen, en andere strijdlustige zaken. Goede zaken, dus


Alsof tr00 blek bands niet aan zieltjes winnen doen zeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2005 16:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

je snapt me wel


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-11-2005 16:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2005 16:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
je snapt me wel


En jij snapt mij ook wel...












Toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nevelaar
grensgeval
Usericon van Nevelaar
Posted 21-11-2005 16:59 by Nevelaar Wijzig reactieProfiel van NevelaarQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2005 16:14 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Othar zei laatst (voor zover ik het me kan herinneren) dat alle leden christelijk zijn. MAAKT TOCH GEEN FUCK UIT? Lees iid de teksten maar eens. Er wordt niet aan zieltjes winnen gedaan, en het gaat enkel over slachtpartijen, oorlogen, en andere strijdlustige zaken. Goede zaken, dus


In christelijke kringen gaat het dan nog weleens over oorlog tegen de demonen: http://home.wanadoo.nl/apostolic.news/


ausdauer


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-02-2007 13:12 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Altijd weer hetzelfde onnozele gezeik over Slechtvalk: wat die jongens doen maakt toch niet uit, ze maken viking/battle metal, geen pure black, en dan nog...
Het zijn goede muzikanten, ze maken hele goede muziek, staan zelf ook niet wereldvreemd of angstig in het leven (ze treden net zo makkelijk op met andersdenkenden, denk aan Manegarm, reken hen dan niet af op christelijke fundamentalisten, net zoals je blekkies niet moet afrekenen op die paar zwakzinnigen die "moorden voor satan"), en oh ja, het zijn ook nog hele sympathieke gasten.

Gaat er nu nog iemand klagen dat er black metal bands zijn die bestaan uit atheïsten (hoe kan je nu pro Satan zijn als je er niet in gelooft?) of viking metal uit Zuid-Europese landen? Zo ja, dan bij deze alvast mijn reactie: *pffrt*


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-02-2007 13:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 februari 2007 13:12 schreef Vampire John het volgende:
en oh ja, het zijn ook nog hele sympathieke gasten.



Absoluut


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2007 13:12 schreef Vampire John het volgende:
Altijd weer hetzelfde onnozele gezeik over Slechtvalk: wat die jongens doen maakt toch niet uit, ze maken viking/battle metal, geen pure black, en dan nog...
Het zijn goede muzikanten, ze maken hele goede muziek, staan zelf ook niet wereldvreemd of angstig in het leven (ze treden net zo makkelijk op met andersdenkenden, denk aan Manegarm, reken hen dan niet af op christelijke fundamentalisten, net zoals je blekkies niet moet afrekenen op die paar zwakzinnigen die "moorden voor satan"), en oh ja, het zijn ook nog hele sympathieke gasten.

Gaat er nu nog iemand klagen dat er black metal bands zijn die bestaan uit atheïsten (hoe kan je nu pro Satan zijn als je er niet in gelooft?) of viking metal uit Zuid-Europese landen? Zo ja, dan bij deze alvast mijn reactie: *pffrt*
Lees kekal nieuws op de Frontpage maar eens dan

wist niet dat er nog zulke bekrompen figuren waren ...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-02-2007 13:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 februari 2007 13:12 schreef Vampire John het volgende:
Altijd weer hetzelfde onnozele gezeik over Slechtvalk

Hmmm als je een twee jaar oud topic omhoog schopt met het nieuws dat er 'gezeik is' ben ik wel benieuwd waar eigenlijk...


Zenial


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-02-2007 16:33 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Het feit dat ze nu viking/pagan metal zouden spelen en ditto uiterlijk aannemen is eigenlijk nog belachelijker dan hun black toestanden.
Dat heet nog steeds gewoon trendhoppen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Straf ze! Luister er niet naar!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2007 16:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2007 13:27 schreef Jenje het volgende:
Lees kekal nieuws op de Frontpage maar eens dan

wist niet dat er nog zulke bekrompen figuren waren ...
LINK


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-02-2007 2:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-02-2007 9:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hee, Osama Bin Laden


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2007 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand op zoek naar de splut met Kekal?


signature


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-12-2007 15:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Neen.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-12-2007 19:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

No shit, best goede band eigenlijk!



Bloeddrinker
Usericon van Bloeddrinker
Posted 11-12-2007 11:58 by Bloeddrinker Wijzig reactieProfiel van BloeddrinkerQuote dit bericht

quote:
Het feit dat ze nu viking/pagan metal zouden spelen en ditto uiterlijk aannemen is eigenlijk nog belachelijker dan hun black toestanden.
Dat heet nog steeds gewoon trendhoppen.


Naar mijn weten kleden ze zich al zo sinds hun allereerste optreden in 2002.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-12-2007 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als ze christelijk zijn verbaast het me uberhaupt dat ze op het podium opeens een ander geloof aan gaan hangen maarja. moet je als islamiet eens proberen


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-12-2007 22:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2007 16:51 schreef Greycloak het volgende:
LINK


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 12-12-2007 8:16 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2007 12:37 schreef Hypnos het volgende:
iemand op zoek naar de splut met Kekal?

Niet op zoek, maar als je hem over hebt...mail maar naar info[aap en staart]attematic[punt]com


10.10.1942 - 20.11.2011


Windir
Usericon van Windir
Posted 13-12-2007 21:46 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Mannekes! Zo belachelijk al dat puberaal gezever over het al dan niet christelijk zijn. Grow up!!
Het is gewoon een goede band met een goed geluid. Komaan jongens, ikzelf ben verre van gelovig maar ga het niet laten om een band te beluisteren die wat andere ideeën heeft als ik. Of het zou in extreme mate moeten zijn (Screwdiver en wa is da daar allemaal).


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-04-2010 18:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Yo, ik hoorde van Lainedil dat ik me hier mocht uitleven.

Homo's!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-04-2010 18:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

At the dawn of war blijft een prima plaatje!



R.
Usericon van R.
Posted 13-04-2010 19:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Religihihihi.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen