IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : een van de weinigen op school Vorige pagina | Volgende pagina
HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 26-04-2003 11:22 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Op de MAVO waren het zangertje van Sebier Torture en ik de enige metalheads in de klas......DISMEMBER


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 26-04-2003 11:25 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 11:02 schreef Claw het volgende:
Omdat metal underground moet blijven natuurlijk, dus niemand moet weten dat ik er naar luister. hah!


*kuch*kortharigeposer*kuch





Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 26-04-2003 12:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik vind et eigenlijk niet zo heel irritant, hier kennen ze me niet anders, het enige kutte is dat je in de pauzes met niemand kan praten waarvan je het idee hebt, dit zijn mijn soort mensen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-04-2003 12:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

I don't give shit, ik kan net zo goed met mensen die geen metal luisteren praten als met mensen die het wel luisteren. Ik blijf erbij, het is slechts de muziek die je luistert, niet de persoon die je bent.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-04-2003 12:48 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 12:00 schreef arrebar het volgende:
ik vind et eigenlijk niet zo heel irritant, hier kennen ze me niet anders, het enige kutte is dat je in de pauzes met niemand kan praten waarvan je het idee hebt, dit zijn mijn soort mensen.


Kun je alleen maar over metal praten dan ? Gaaf onderwerp natuurlijk, daar niet van Maar het lijkt wel of jij alleen maar mensen die van metal houden gaaf vindt, althans die indruk krijg ik als ik dit lees.

Effe wat anders, was jij afgelopen maandag bij Outburst in de Kleine Zaal, om precies te zijn vooraan in de zaal ??


BLASTBEATS FOREVER


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-04-2003 12:52 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 26 april 2003 12:00 schreef arrebar het volgende:
ik vind et eigenlijk niet zo heel irritant, hier kennen ze me niet anders, het enige kutte is dat je in de pauzes met niemand kan praten waarvan je het idee hebt, dit zijn mijn soort mensen.
dit is dus presies waarom ik dit een kut topic vind. oh je iemand houd niet van metal. ojee kan ik daar echt niet mee gaan praten hoor..
ojah en dan nog zeggen dat je sociaal bent en poop.

kijk, das nou jammer


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 13:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 april 2003 11:25 schreef Fedaykin het volgende:
*kuch*kortharigeposer*kuch




och och nu ben je niet bang meer dat ik je ban he


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 10-05-2003 13:21 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 26 april 2003 13:14 schreef Claw het volgende:
och och nu ben je niet bang meer dat ik je ban he


jah dat is dus t probleem je kan niet met ze praten omdat ze geen eigenmening hebben over bijv. muziek en dat is dus zo genaaid, je kan wel naar hun mening vragen maar die hebben ze toch niet anders zouden ze niet met iedereen melopen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-05-2003 13:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik blijft dit een zeer dubieus topic vinden..

uiteindelijk is je smaak op muzikaal gebied toch maar een element van je persoonlijkheid.. , er zijn non-metalheads waarmee ik beter kan opschieten dan met sommige metalheads.. als metal de enige overeenkomst is die je met iemand hebt dan houdt het ook vrij snel op wat gespreksonderwerpen enzo..



metal blade
Usericon van metal blade
Posted 10-05-2003 22:09 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 12:15 schreef Misanthrope het volgende:
I don't give shit, ik kan net zo goed met mensen die geen metal luisteren praten als met mensen die het wel luisteren. Ik blijf erbij, het is slechts de muziek die je luistert, niet de persoon die je bent.


nou ik kan echt niet met een of andere rapper over metal praten!
want dan word ik meteen naar houn ''getto'' gebracht en ''gekilld''


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 22:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

in mijn directe omgeving ga ik bijna nooit om met metalheads, of iig mensen die meer dan af en toe naar metal luisteren.



Faline
Usericon van Faline
Posted 10-05-2003 22:20 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 5 maart 2003 14:54 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
heej allemaal ok ff un verhaal waark in zit:
in mijn klas of hoe je et wilt noemen bennik de enigen die van metal houd, en bandshrts draag enzovoort...
Nu, word ik gewoon gediscrimineerd door de rest van min klas omdat ik niet in hun "hokje" pas, en omdat mijn muziekstijl zo "hard" is, zoals zij et zegge...
ik weeet niet of andere hier op zm probleme mee hebbe maar als dat zo is post dan ff iets erover wat je er van vind en wat je er aan kan doen...



daar heb ik ook last van, ik ben de enige in mijn hele klas, die van metal houd..
zij noemen het brulmuziek
maarja.. ze doen maar lekker..
maar ze pesten me ook omdat ik ook andere levensstijl heb (gothic), ze houden niet van dat soort mensen, dan zeuren ze: je draagt te veel make up, je draagt teveel zwart !
ik heb daar mooi schijt aan, ze discrimineren maar, vrienden als hun heb ik niet nodig!


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 22:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

goed zo!
stomme gothics ook...


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-05-2003 9:57 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 10 mei 2003 22:09 schreef metal blade het volgende:
nou ik kan echt niet met een of andere rapper over metal praten!
want dan word ik meteen naar houn ''getto'' gebracht en ''gekilld''


en daar hebbie nou helemaal gelijk in al die nikkers met hun "gang", ff over hun muziek iedereen kan snel praten en dr dan een beat onder zetten dusse em all


yo yo wassup nigga bitches in da house


Faline
Usericon van Faline
Posted 11-05-2003 12:22 by Faline Wijzig reactieProfiel van FalineQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/faline

quote:
Op 10 mei 2003 22:22 schreef aerodis het volgende:
goed zo!
stomme gothics ook...


stom??


Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 11-05-2003 12:45 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Niet stom....Verschillend..


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 12:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 12-05-2003 2:26 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

Ik ken het ik zat op de meest groote zwarte nationaliteiten school van rotterdam..

en ik was ook de 1nigste en ik werdt altijd voor satan aanbidder uitgemaakt ... maar ik had altijd zoiets van het zal allemaal wel en heb ze ook lekker laten lullen dats het 1nigste dat je er tegen kan doen denk ik. iig good luck


Take Me Out Of This Black Hell


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 14-05-2003 18:23 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

er zit een jongen in m'n klas en hij houdt alleen van nu-metal


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2003 18:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 18:23 schreef ILOVEMETAL het volgende:
er zit een jongen in m'n klas en hij houdt alleen van nu-metal

Wat zielig dat je in je klas maar 1 vriendje hebt


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 14-05-2003 18:31 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 18:24 schreef ghoulliette het volgende:
Wat zielig dat je in je klas maar 1 vriendje hebt


1 vriendje, en 6 vriendinnetjes



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2003 18:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Maar beter toch dat je mensen hebt die nog enigzins naar gitaren luisteren dan dat je een hele klas vol jhonny's en anita's hebt. Zolang het maar een aardig iemand is.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-05-2003 18:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik had vroeger veel "sjonnies" als vrienden, sommige zijn best aardig hoor.



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 20-05-2003 23:25 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

hah dit is het topic waar je zegt dat je jezelf moet zijn en vooral van niemand iets moet aantrekken toch?



I am the 1%.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2003 23:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 mei 2003 9:57 schreef bas_bin_laden het volgende:
en daar hebbie nou helemaal gelijk in al die nikkers met hun "gang", ff over hun muziek iedereen kan snel praten en dr dan een beat onder zetten dusse em all


iedereen kan op een gitaar rammen en wat boeren zeggen ze dan, oftewel dat argument slaat nergens op, in die muziek is netzoveel gedrevenheid aanwezig als in metal alleen moet je het wel willen zien en niet zo kinderachtig doen door het te negeren en te omzeilen met wat stoere praat


Je moeder.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen