IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : een van de weinigen op school Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-07-2003 13:49 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 11 juli 2003 12:39 schreef DMTR het volgende:
Hoeveel van die klote topics zijn er nou al wel niet onderhand met 'ik was anders dan anderen" en bla bla....dom gezeur...


weet nie had je ze moeten tellen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 13:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2003 12:39 schreef DMTR het volgende:
Hoeveel van die klote topics zijn er nou al wel niet onderhand met 'ik was anders dan anderen" en bla bla....dom gezeur...


begin er een topic over


Bruce Banner


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 13:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik zou het bijna doen ware het niet dat ik dan weer het zoveelste mailtje binnenkrijg van de mods dat ik niet moet eikelen...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 13:57 by Rob Wijzig reactieProfiel van RobQuote dit bericht

Ik ben blij dat ik "een van de weinigen op school" ben, stel je eens voor dat de helft het ook ineens leuk vond.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 13:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 12:39 schreef DMTR het volgende:
Hoeveel van die klote topics zijn er nou al wel niet onderhand met 'ik was anders dan anderen" en bla bla....dom gezeur...



Ja...hier maar klagen omdat ze geziekt worden omdat ze er anders uitzien..een topic verderop Gothics belachelijk maken om hoe zij er uitzien...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-07-2003 14:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 13:57 schreef Rob het volgende:
Ik ben blij dat ik "een van de weinigen op school" ben, stel je eens voor dat de helft het ook ineens leuk vond.

Precies, als me school alleen uit (Black)Metal luisterende mensen zou bestaan zou ik het ook niet leuk vinden.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:01 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Gelukkig Vamp, dat bedoel ik nou...al die topics met zielig gedoe en intussen wel andere subculturen afzeiken...hoe hypocriet kun je zijn...? Maar ik ben blij dat er tenminste 1 is die het erover eens is...

hoe gaat het met je liefde trouwens ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 14:03 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:01 schreef DMTR het volgende:
Gelukkig Vamp, dat bedoel ik nou...al die topics met zielig gedoe en intussen wel andere subculturen afzeiken...hoe hypocriet kun je zijn...? Maar ik ben blij dat er tenminste 1 is die het erover eens is...

hoe gaat het met je liefde trouwens ?


thanks..ik dacht al dat ik de enige debiel was hier..

Liefde? die is momenteel alleen voor mijn zoon en mijn vrienden...helaas..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:05 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Af en toe kan ik nog wel eens aardig en verstandig uit de hoek komen...volgens mij heeft een zeker iemand het daar al eens met je over gehad ?

Nou, ik gun het je van harte.....


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 14:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:05 schreef DMTR het volgende:
Af en toe kan ik nog wel eens aardig en verstandig uit de hoek komen...volgens mij heeft een zeker iemand het daar al eens met je over gehad ?

Nou, ik gun het je van harte.....


thanks heb je msn toevallig?..leutert prettiger dan hier.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 14:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:00 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Precies, als me school alleen uit (Black)Metal luisterende mensen zou bestaan zou ik het ook niet leuk vinden.


dus eigenlijk vind je de muziek niks aan maar wil je lekker apart zijn?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:08 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 juli 2003 14:06 schreef Vampie het volgende:
thanks heb je msn toevallig?..leutert prettiger dan hier.


Hier op mn werk niet, maar thuis wel....
wou je over mn nieuwe liefde roddelen ofzo ? haha...


zal ik nu weer on topic gaan dan ?

[Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 11-07-2003 14:11]


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-07-2003 14:08 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

nee, dat zeg ik niet, maar als iedereen op school het zelfde is is er toch geen zak aan?


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 14:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:03 schreef Vampie het volgende:
ik dacht al dat ik de enige debiel was hier..



Maak je geen zorgen, het zit hier vol debielen, net als in de echte (metal) wereld.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 14:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:08 schreef DMTR het volgende:
Hier op mn werk niet, maar thuis wel....
wou je over mn nieuwe liefde roddelen ofzo ? haha...
dmtr_comics@hotmail.com.....voeg me maar toe...


zal ik nu weer on topic gaan dan ?


okeej added! en ik roddelen? hoe kom je erbij? Dat heet iemands sociaal leven doornemen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 14:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 13:58 schreef Vampie het volgende:
Ja...hier maar klagen omdat ze geziekt worden omdat ze er anders uitzien..een topic verderop Gothics belachelijk maken om hoe zij er uitzien...


dit is idd. een behoorlijk onzinnige en hypocriete topic.

Maar Goths zien er nu eenmaal meestal grappig uit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rob
Usericon van Rob
Posted 11-07-2003 14:11 by Rob Wijzig reactieProfiel van RobQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:08 schreef Chelman het volgende:
dus eigenlijk vind je de muziek niks aan maar wil je lekker apart zijn?


Waar staat dat hij/zij* het over de muziek heeft en niet kleding/levensbeschouwing?

*


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-07-2003 14:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 juli 2003 14:01 schreef DMTR het volgende:
Gelukkig Vamp, dat bedoel ik nou...al die topics met zielig gedoe en intussen wel andere subculturen afzeiken...hoe hypocriet kun je zijn...? Maar ik ben blij dat er tenminste 1 is die het erover eens is...


Er is een verschil tussen mensen die op school gepest worden omdat ze anders zijn en mensen die gepest willen worden.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 14:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:11 schreef Chelman het volgende:
dit is idd. een behoorlijk onzinnige en hypocriete topic.

Maar Goths zien er nu eenmaal meestal grappig uit.


Pipo de Clown ook...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 14:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:08 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
nee, dat zeg ik niet, maar als iedereen op school het zelfde is is er toch geen zak aan?


de school is dan wellicht minder interessant maar niet de muziek. Als je op een (Black)metal concert ben staan er toch ook (bijna) alleen maar metalheads???


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:14 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 11 juli 2003 14:12 schreef Claw het volgende:
Er is een verschil tussen mensen die op school gepest worden omdat ze anders zijn en mensen die gepest willen worden.


Niemand wil natuurlijk gepest worden en er zal geen mens zijn die over zichzelf zegt dat hij of zij niet anders is dan anderen....zou lekker zijn als je daar op elk forum topics over moet krijgen...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 14:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:12 schreef Vampie het volgende:
Pipo de Clown ook...


Ik zou maar zeggen start maar een 'Ik ben Pipo de Clown fan en ik word op school gepest' topic.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-07-2003 14:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:13 schreef Chelman het volgende:
de school is dan wellicht minder interessant maar niet de muziek. Als je op een (Black)metal concert ben staan er toch ook (bijna) alleen maar metalheads???

Op een concert is het een ander verhaal. En het gaat hier over school, en daar ging mijn post over.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 11-07-2003 14:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:14 schreef Chelman het volgende:
Ik zou maar zeggen start maar een 'Ik ben Pipo de Clown fan en ik word op school gepest' topic.


Ik snap gewoon niet hoe mensen hier anderen belachelijk maken en zelf konstant zeiken dat ze niet geaccepteerd worden.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-07-2003 14:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:11 schreef Rob het volgende:
Waar staat dat hij/zij* het over de muziek heeft en niet kleding/levensbeschouwing?

*

hij


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen