IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : een van de weinigen op school Vorige pagina | Volgende pagina
Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 07-03-2003 21:22 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Ik vraag me eigenlijk af wat 'metal kledij' is eigenlijk...

Ik wissel zelf af tussen leren broek, levi 501's, en cargo pants, met daarover meestal een T-shirt, of een coltrui. Evt. een trui (gebreid of met 'hood'). En qua jas, een lange leren jas of anders mijn jas die ik van High School heb (toen ik in de US op school zat.) (oh, en ik heb altijd kisten aan)

Het enige wat wel altijd zo is, is dat het allemaal zwart is. Niet eens zozeer omdat ik zwart 'fijn' vind ofzo. Het is gewoon makkelijker... het past overal bij, en je kan alles bij elkaar gooien als je de was moet doen.
Qua T-shirts, ja daar staan bandlogo's op. Ik ga natuurlijk geen T-shirts dragen van bands waar ik niet naar luister (of van hou), dus dat vind ik niet meer dan logisch.

Oke, ik zit nu te brabbelen, maar wat ik me dus afvraag... zijn er mensen die zich specifiek zo kleden om er metal uit te zien. Het lijkt me namelijk dat veel meer mensen er wel metal uitzien, maar dat het niet per se zo gepland is... (Uhm, does that make sense? )


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-03-2003 21:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik kleed me gewoon zoals ik het gemakkelijk vind zitten/mooi vind. Ik vind lange leren jassen geweldig. Ikzelf heb nog een te korte, ik wil er 1 tot aan mijn enkels en heb er nu 1 tot aan mijn knieen. En ik draag bijna altijd wat wijdere broeken, omdat ik die gemakkelijk vind zitten. Verder draag ik bandshirts/longsleeves/truien van bands die ik waardeer en waar ikdus ook vaag naar luister. Ik vind dat ze het geld daarvan verdiend hebben en ik zoek van de bands die ik waardeer de mooiste shirts uit. En aangezien die bandshirts vrijwel altijd zwart zijn heb ik ook vaak zwarte/donkere broeken. Ik doe het er helemala niet om er metal uit te zien ofzo. Ik draag gewoon wat ik fijn en mooi vind



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-03-2003 21:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Gewoon jezelf blijven.Ik was héél lang geleden ook een buitenbeentje op school met mijn donkere make-up,zwartgelakte nagels en loeiharde muziek.Hoewel,de mensen die me toen echt de moeite deden om me te leren kennen,zijn in de meeste gevallen vrienden voor het leven geworden,want ze weten wat ze aan me hebben.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 07-03-2003 21:43 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tja, mensen die opmerkingen maken vanwege je muzieksmaak... laat ze lekker met rust. Als ze lastig worden, gewoon zeggen dat het jouw keus is, niet die van hun.

Als ze er een probleem mee hebben hoe jij bent, jammer voor hun. Moeten ze jou maar ontwijken... en het is niet alsof je dan wat mist.

De mensen die de moeite waard zijn, zijn diegene die door je uiterlijk heen kijken.

PS. Een vriendin van me (Ze is ook nog jong, 15 ofzo) wordt op school ook gepest omdat ze vaak zwart draagt, en omdat ze het bovennatuurlijke interessant vind, en naar metal/gothic muziek luistert.
Ze trekt zich er gelukkig ook niet veel van aan. (En mocht het uit de hand lopen, is het altijd fijn als je oudere (metalhead) vrienden hebt die even langs kunnen komen om met dat soort types te praten en te vragen 'wat het probleem is'


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 08-03-2003 18:11 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

*Zucht*.....Ik wou dat ik zulke vrienden had......of uberhaupt vrienden


Do or do not. There is no try.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-03-2003 18:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het was trouwens wel grappig, aangezien veel mensen rondlopen met spikes, om wél commentaar te krijgen op leren banden. zonder die stalen priegeldingen erop.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 09-03-2003 16:10 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Ik zou gewoon zeggen: fuck them!!!
Je moet uitdragen wat je prettig vind,
en als jouw klasgenoten vervelend doen laat ze dan maar lekker en trek het je niet teveel aan.
Ik neem zelf altijd een discman mee met mijn favoriete metal-cd\'s zodat ik lekker op weg naar school en terug naar huis alle agressie van me af kan blazen.
Voor de rest kun je gewoon het beste zo relaxed mogelijk blijven, dan is de lol voor hun er snel van af.


you say you're men, we know you're cowards


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-03-2003 16:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Welke idioot gaat er nou met spikes en make-up naar school.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 09-03-2003 16:13]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-03-2003 16:15 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 maart 2003 16:12 schreef wladimir het volgende:
Welke idioot gaat er nou met spikes en make-up naar school.


Gothics!



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-03-2003 20:49 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ach, kben de enige in de hele school (maar moet zeggen dat ik er niet echt metalig uitzie), niemand die er iets over zegt. Kvind het wel iets unieks hebben zo.

Alleen erger ik me er nogal aan de stereotypen en vooroordelen (Jij draait toch alleen maar van die harde herrie krijg ik erg vaak te horen). In de apotheek waar ik stage loop gingen ze er van uit dat ik vast wel zou blowen. Begrijp me niet verkeerd, heb er niks op tegen (doe 't dan wel niet, maar goed), maar kvind 't een beetje onzin om daar op basis van iemands' uiterlijk zomaar van uit te gaan.

En dit vond ik echt erg: in december 2000 kwam Mother Earth uit. Ik liet dat aan een klasgenootje/vriendin toendertijd horen (ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden), ze vond het verschrikkelijk. En ja hoor, WT staat in de top 40, vind ze het ineens prachtig.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 09-03-2003 21:37 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 20:49 schreef Chantalie het volgende:
ach, kben de enige in de hele school (maar moet zeggen dat ik er niet echt metalig uitzie), niemand die er iets over zegt. Kvind het wel iets unieks hebben zo.

Alleen erger ik me er nogal aan de stereotypen en vooroordelen (Jij draait toch alleen maar van die harde herrie krijg ik erg vaak te horen). In de apotheek waar ik stage loop gingen ze er van uit dat ik vast wel zou blowen. Begrijp me niet verkeerd, heb er niks op tegen (doe 't dan wel niet, maar goed), maar kvind 't een beetje onzin om daar op basis van iemands' uiterlijk zomaar van uit te gaan.

En dit vond ik echt erg: in december 2000 kwam Mother Earth uit. Ik liet dat aan een klasgenootje/vriendin toendertijd horen (ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden), ze vond het verschrikkelijk. En ja hoor, WT staat in de top 40, vind ze het ineens prachtig.


Typisch een voorbeeld van iemand die als iets in een keer commercieel is wel goed vind, superhypocriet is dat!


you say you're men, we know you're cowards


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 10-03-2003 17:06 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

schapengedrag noemt met dat ook wel eens...

en schapen zijn er om op te eten!


I am the 1%.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-03-2003 19:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 17:06 schreef stoomfiets het volgende:
schapengedrag noemt met dat ook wel eens...

en schapen zijn er om op te eten!




Help de wereld! Begin bij de schapen in JOUW buurt!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-03-2003 19:37 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

@de starter van dit topic: Je moet je niet voorhouden dat als je niet meer naar metaal luistert de klas je wel accepteert.

Je moet ze zien als een kudde schaapjes die in de weide loopt, als er eentje naar links gaat, gaan ze allemaal, ook al is er een sloot en verzuipen ze allemaal. Het zijn hele domme beestjes die eigenlijk alleen maar willen doen wat de anderen doen omdat de anderen het doen. Dit is iets wat ongeveer elke halfgare zelfuitgeroepen alto roept, en dat zwakt het af, maar het is in de essentie waar.

Zij als groep zullen zonder twijfel denken dat ze het juist hebben, maar ze zijn bang voor het onbekende.

Wees zo hard als staal, wijk geen centimeter van je pad, vecht voor wie je bent, en ook al breken ze je arm, laat ze je geest niet breken.

Kort samengevat moet je ze haten als de smerige onderkruipsels die ze zijn, en je hebt OORLOG met ze, dus vertrouw ze niet.

Ik wens je in ieder geval veel plezier op je schooltje, want dit soort situaties vormt je.


Dit slaat nergens op.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 10-03-2003 19:57 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

ach ik had ook altijd van dat gebleer op school... stomme opmerkingen en voorwerpen naar je kop.. maar nou doet iedereen gewoon relaxed en accepteren ze me wel.. gewoon lekker jezelf blijven..


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-03-2003 20:03 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl



Ik wens je in ieder geval veel plezier op je schooltje, want dit soort situaties vormt je.
[/quote]

groot gelijk..
heb een heel deel van mijzelf te danken aan het feit dat ik lekker mijn eigen gang ben blijven gaan op school, wat ze ook zeiden....ze hebben me in het begin 1 keer (heel erg) weten te breken,vooral mentaal, maar achteraf ben ik er zo veel sterker van geworden....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 10-03-2003 20:29 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Ik ben in 'groep 7 en 8' van de basisschool zelfs gepest omdat ik alleen maar zwart droeg.....Dat is ook niet echt goed voor je zelfvertrouwen.... Gelukkig heb ik nu een stel mensen gevonden waar ik mee rondhang


Do or do not. There is no try.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 10-03-2003 20:33 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

mijn klas is precies zo braaf... schiet goed op met (een deel van) hen, slecht één metaalhoofd .


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-03-2003 20:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 20:20 schreef The Tameless het volgende:
Mwahaha, welke tieten..... (Zeker als je dan een jas enzo aanhebt valt dat zowieso al niet zo heel erg op)
huhm, tevens ook een van de redenen dat ze me altijd als 14 of 15 ofzo schatten.
Maar gvd ja! ik ben geen meneer maar een mevrouw !
Niet hier OOK al beginnen he


Laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 10-03-2003 20:53]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-03-2003 21:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 16:12 schreef wladimir het volgende:
Welke idioot gaat er met [...]en make-up naar school.


( windt zich op)
Hey,ik ben wel een vrouw,hé!!En al fan van Alice Cooper en The Sisters of Mercy,nog voor de eerste gothic geboren werd!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-03-2003 17:37 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

zo oud al... verklaart wel al die make-up

owkeej ik bied nu al mijn excuses aan hoor...


I am the 1%.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 11-03-2003 17:45 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 7 maart 2003 21:35 schreef madeline usher het volgende:
Gewoon jezelf blijven.Ik was héél lang geleden ook een buitenbeentje op school met mijn donkere make-up,zwartgelakte nagels en loeiharde muziek.Hoewel,de mensen die me toen echt de moeite deden om me te leren kennen,zijn in de meeste gevallen vrienden voor het leven geworden,want ze weten wat ze aan me hebben.
mooi gezegd en zo is't ook!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-03-2003 18:14 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 16:02 schreef Infaustus het volgende:
helemaal verrot schoppen die lui.


Mooi gezegd en zo is het ook


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-03-2003 18:16 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

ja maar mischien is t maar beter als we niet geaccepteerdworden want t zijn toch maar mensen die geen mening hebben en meegaan wat "in" is, dat is dus niet echt origineel. aangezien metal niet echt "in" is hebben wij dus wel een eigen mening en mogen wij dus trots op ons zijn en andere afzijken, want als je geen eigenmening hebt wat vind je dan van die muziek, niks, want je hebt geen mening


yo yo wassup nigga bitches in da house


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 11-03-2003 22:22 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 18:16 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja maar mischien is t maar beter als we niet geaccepteerdworden want t zijn toch maar mensen die geen mening hebben en meegaan wat "in" is, dat is dus niet echt origineel. aangezien metal niet echt "in" is hebben wij dus wel een eigen mening en mogen wij dus trots op ons zijn en andere afzijken, want als je geen eigenmening hebt wat vind je dan van die muziek, niks, want je hebt geen mening


Dus niet-metalfreaks hebben geen eigen mening? Dat slaat dus ook nergens op.


you say you're men, we know you're cowards


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen