IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 05-03-2004 11:15 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb nou echt het idee dat het anthrax schip zwaar aan het zinken is.

Armed And Dangerous en Spreading The Disease vond ik wel twee leuke platen. De rest van Anthrax boeit me niet.
Hun eerste album stamt uit 1984 en dat betekent dus dat ze al (ruim) 20 jaar bestaan. Op zich al heel wat vind ik. Maar volgens mij houdt het op een gegeven moment ook een beetje op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-03-2004 12:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:12 schreef Chelman het volgende:
We've come for you all vind ik anders een zeer geslaagd plaatje.

Mijn favoriet blijft evenwel Persistance Of Time.

Die eerste platen kunnen mij niet zo bekoren.


toch piekte anthrax rond "among the living", zowel creatief als qua populariteit . als je die band toenderijd live hebt gezien snap je wel wat ik bedoel met zinkend schip en heilig vuur en blablabla. (net slayer trouwens, die staan ook maar verplicht hun nummers te spelen).

persistence of time heeft idd een paar aardige nummers (keep it in the family )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-03-2004 23:44 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik las net dat Anthrax voor 14 euro in de Tivoli in Utrecht komt. Das best wel leuk.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


hammer
Usericon van hammer
Posted 22-03-2004 23:47 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 22 maart 2004 23:44 schreef goblinjester het volgende:
Ik las net dat Anthrax voor 14 euro in de Tivoli in Utrecht komt. Das best wel leuk.


gaaf! waar las je dat??

idd, op 22 juni

[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 22-03-2004 23:48]



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-03-2004 23:48 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 23:47 schreef hammer het volgende:
gaaf! waar las je dat??


Op www.tivoli.nl gewoon ff zoeken op Anthrax of direct naar juni.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


hammer
Usericon van hammer
Posted 22-03-2004 23:51 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

aanwezig!

laatste keer in podium was erg gaaf, en zeker voor herhaling vatbaar



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:03 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 5 maart 2004 12:00 schreef attila_de_hun het volgende:
toch piekte anthrax rond "among the living", zowel creatief als qua populariteit . als je die band toenderijd live hebt gezien snap je wel wat ik bedoel met zinkend schip en heilig vuur en blablabla. (net slayer trouwens, die staan ook maar verplicht hun nummers te spelen).

persistence of time heeft idd een paar aardige nummers (keep it in the family )



ben ik het helemaal mee eens, en ik zal ook zeker niet naar TIVOLI gaan ANTHRAX stelt me vandaag de dag alleen nog maar teleur.

de enige man die er nog helemaal voor ging live afgelopen 2 jaar was Frank bello en die is nu ook al weg....




enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 4 maart 2004 20:20 schreef antipop het volgende:
idd ik was altijd een echte anthrax freak maar ik heb het ontslag van hun oude zanger nooit begrepen want die john bush komt niet eens in de buurt!Daarom kan het werk na 'state'mij ook niet meer bekoren en op waldrock bleek ook duidelijk dat ze het alleen nog van hun oude nmrs moeten hebben,dus oprotten met die bush en joey(zoiets)terug,bermuda's en idiaanse veren in het haar en THRASHEN en MOSHEN maar!!!NOT_NOT_ NOT!!!



inderdaad AMEN!



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dit hoesje is toch wel vet van de nieuwe DVD, maar de tracklist is matig....mis veel oude krakers!




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 8:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

idd. die hoes is echt keigaaf! weer een alex ross tekening. maar helaas voor anthrax gaat het vooram over de muziek.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja de hoes van de laatste CD was ook dik OK, maar de gehoopte bezinning bleef een beetje uit ondanks de euforie in de pers viel ie BAR tegen....

maar goed zal de DVD tochw el kopen, Frank Bello doet nog mee, en ben toch wel een grote ANTHRAX fan....dan maar voor de oude nummers die erop staan...dit is de tracklist


The DVD track listing is as follows:

01. What Doesn't Die
02. Got The Time
03. Caught In A Mosh
04. Safe Home
05. Room For One More
06. Antisocial
07. Nobody Knows Anything
08. Belly Of The Beast
09. Inside Out
10. Refuse To Be Denied
11. I Am The Law
12. Only
13. Be All End All
14. Indians
15. Bring The Noise

Bonus Tracks:

16. Fueled
17. Metal Thrashing Mad



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 8:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 8:45 schreef enforcer het volgende:
ja de hoes van de laatste CD was ook dik OK, maar de gehoopte bezinning bleef een beetje uit ondanks de euforie in de pers viel ie BAR tegen....

maar goed zal de DVD tochw el kopen, Frank Bello doet nog mee, en ben toch wel een grote ANTHRAX fan....dan maar voor de oude nummers die erop staan...dit is de tracklist


The DVD track listing is as follows:

01. What Doesn't Die
02. Got The Time
03. Caught In A Mosh
04. Safe Home
05. Room For One More
06. Antisocial
07. Nobody Knows Anything
08. Belly Of The Beast
09. Inside Out
10. Refuse To Be Denied
11. I Am The Law
12. Only
13. Be All End All
14. Indians
15. Bring The Noise

Bonus Tracks:

16. Fueled
17. Metal Thrashing Mad


Gadver, dat ze die kwijlkutsong "Belly of the beast" nog steeds spelen. een van Anthrax slechtste nummers ooit.

neen, er staan maar een paar echte vette nummers op.
jammer dat ze geen "overzicht" cd hebben. ik zou echt wel graag oude video's met oa Dan Lilker zien.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 9:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Vind belly of the beast eigenlijk best een leuk nummer...maar goed POT is niet mijn favo ANTHRAX CD al is het wel gewoon een solide album, als ze het nu uit zouden brengen zou ik een gat in de lucht springen!


Maar goed we missen natuurlijk "armed and dangerous", "soldiers of metal", "gung ho", "among the living", "one man stands", nou ja je weetw el welke nummers!



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-03-2004 9:28 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ken ze eigenlijk alleen van naam en ik heb de single Only. Daar staan toch wel drie leuke nummers op. Anthrax is toch best wel een goede band op`zich. Het lijkt me voor een niet kenner erg leuk om een keer mee te maken.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 9:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja hoor is zeker tof en inderdaad zelfs met Bush waren ze in 2002 in het voorpreogramma van MOTORHAED geweldig...maar het concert in 2003 in de NIGHTTOWN in Rotterdam was toch wel een lichte deceptie.....



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-03-2004 11:47 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb ze vorig jaar in Duitsland gezien. Heerlijke band met nummers om op te springen.

Als puber heb ik 'Persistence of Time ' flink grijs gedraaid.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


hammer
Usericon van hammer
Posted 22-06-2004 0:44 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

morgen!

gaat weer erg gezellig worden.
met stampin`ground als voorprogramma!




arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-06-2004 13:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Van het weekend krijg ik ze te spreken, ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-06-2004 13:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik laat ze maar even voor wat ze zijn, er is niets meer over....vergane glorie....

Heel jammer want de eerset 4 anthrax platen zijn onsterfelijke klassiekers misschien zelfs de eerste 5 wel...


John Bush zei laatst zelfs in een interview dat hij Anthrax helemaal niet idetificeert met het thrash label....nou da's misschien ook wle de reden dat er geen plaat meer verkocht wordt en dat ze in een half gevuld nighttown spelen ipv in de rijnhal!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-06-2004 13:11]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2004 13:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:10 schreef enforcer het volgende:

John Bush zei laatst zelfs in een interview dat hij Anthrax helemaal niet idetificeert met het thrash label...


Ja, dat is slim. je oude aanhang, die het fanatiekst zijn (of: waren), effe lekker wegjagen. dat is het probleem met anthrax, die lopen zo wanhopig achter iedere populaire stijl aan, het is bijna zielig.
en die duffe DVD kunnen ze in hun hol steken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-06-2004 13:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ach...ik vind het normaliter juist goed dat een band zich niet aan een genre wilt conformeren. Een brede(re) kijk staat uiteraard niet altijd garant voor betere muziek maar biedt daar meer kansen toe dan wanneer een artiest zich aan een schema vastklampt.

Ik was nooit zo een thrasher en kom nu steeds meer tot de ontdekking waarom. Het is allemaal te schematisch. Neem nu de nieuwe Exodus. Ik heb hem gelijk gekocht en vind het nu nog steeds een fijne plaat die IMHO veel beter is dan hun oude werk. Het is echter wel enorm beperkt in creatieve en emotionele zin. Het is alleen lekker aggressief en boos....en verder niks. Dan vind ik de laatste Anthrax aanzienlijk meer bieden.

Maar goed, ik luister dan ook steeds minder naar alleen metal. True ben ik nooit geweest en van patch jassen en kogelriemen was ik nooit wild. Daarom heb ik nooit als een goede Thrahser danwel HM Maniac gekwalificeerd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2004 13:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 13:49 schreef Chelman het volgende:

Maar goed, ik luister dan ook steeds minder naar alleen metal. True ben ik nooit geweest en van patch jassen en kogelriemen was ik nooit wild. Daarom heb ik nooit als een goede Thrahser danwel HM Maniac gekwalificeerd.

het begrip tru bestaat niet en is alleen door een stel dwazen in het leven geroepen.
een ontwikkeling is goed, zelfs heel goed. maar ga dan niet tegelijkertijd onzin lopen te verkopen (als band zijnde). maar als een band lekker conservatief bij de oude stijl blijft hangen en kwalieit in deze blijft bieden heb ik er ook geen moeite mee.

en andere muziekgenre's hebben natuurlijk ook veel te fraais te bieden en je zopu alleen maar dom zijn je zulke leuke dingen te miszeggen omdat het niet "metal" is. (maar na een paar nummers wil ik in het algemeen toch wel weer wat heftigs horen)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-06-2004 18:41 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

beperkt en "niet conformeren" dat zijn echt van die aardschoktermen waar ik van kots!
Ik mis "hokjesgeest" nog....

Thrash is thrash en death is death metal, crossover is crossover!


niets mis mee....elke vorm van goede metal is schematisch als je het zo wil uitdrukken, refrein, intro, brug, couplet, refrein etc etc.

De ene band bouwt wat meer overgangen en bruggen etc in dan de andere...bij de ene band pakt repetativiteit goed uit bij de andere niet, zelfs megatechnische bands als Coroner en Toxik zijn redelijk repetatief..

Musik is zo klassieke muziek...blues, gospel, techno is misschien wel het ultieme voorbeeld....LOL!

Thrash rules, het gevoel de sfeer de scene en de gewoonten....thrash is geen poser aangelgenheid maar moshen en good friendly violent fun...geen arrogantie, geen glam toestanden....heerlijk!

En de laatste ANTHRAX plaat stemde mij iig diep bedroefd....ze gooien het overal op back to the roots en qua hoes e.d., is dat ook zo, maar de nummers hebben niets te maken met waar ANTHRAX in hun hoogtijdagen voor stond.

Ik vind alles wat ze met Bush uitgebracht hebben (kleine uitzondering TSOWN alhoewel ik ook die niet met het oude werk kan verenigen) klote!

ANTHRAX is blijven hangen in de 90's terwijl het nieuwe millennium al 4 jaar aangebroken is, en thrash is weer terug....ja het mag weer!

In de jaren 90 moest alles vernieuwend en "anders" zijn, alleen een kunstzinnig artwork leverde in de Aardschok al punten op zeker als een bekende band ook nog eens in plaats van die typische metallogo's lekkere strakke goed leesbare artlogo's afdrukten en zich zo van de fans vervreemden..

beeth rare noises in je muziek stoppen rappen tussendoor , veel dissonante noten, laag gestemde gitaren, niewe coupe (kort haar!!!) en wat samples, sfeerverhogende elementen (keyboards, dameszang, vage instrumenten) hier en daar, bij voorkeur een hippe producer en een vette 13 in een dozij productie en klaar was je hit product om in de aardschok tot mytische proporties opgeblazen te worden!

Alles wat hier niet aan voldeed, werd(en wordt) afgedaan als gedateerd/onvolwassen/oninteressant voor de "serieuze" muziekliefhebber....deze pseudo intellectuele instelling van de Aardschok heeft er iig toe doen resulteren dat ze mij als abonnee kwijt zijn, en een hoop anderen met mij, trouwe lezers al uit de jaren 80 (niet in mijn geval natuurlijk!)!

De OOR is ook zo'n blad, oh ja ineens is zo'n band die jarenlang belachelijk wordt gemaakt (AC/DC) weer "hot" HAHHAHA. lachwekkend!
toen het heavy metal was, was het stompe, repetative en onintelligente muziek voor "boeren", en nu is het ineens classic rock van de bovenste plank en heel geschikt voor de elitaire luisteraar!

Daar krijg ik nu juist rillingen van over mijn lijf....noem me beperkt...maar voor goede muziek is niet veel meer dan bas, drums gitaar en zang nodig EN VOORAL EEN VETTE RIFF!!




[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 22-06-2004 18:48]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 0:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2004 18:41 schreef enforcer het volgende:
beperkt en "niet conformeren" dat zijn echt van die aardschoktermen waar ik van kots!
Ik mis "hokjesgeest" nog....



Die had ik erbij moeten zetten inderdaad. Hokjesgeest, en zeker hokjesgeest binnen kunstuitingen, of het nu muziek of beeldende kunst is, is voor mij persoonlijk een enorme minpunt. Of de termen 'beperkt' en 'niet conformeren' in de Aardschok voorkwamen weet ik niet want ik las dat blad zeer zelden. Ik vond bladen die aan een genre besteed zijn altijd...hier komt het weer...beperkt. Waarom? Omdat ik persoonlijk nooit naar maar een genre van muziek luisterde en daarom had zo'n blad weinig toegevoegde waarde voor mij.


quote:

Thrash is thrash en death is death metal, crossover is crossover!


niets mis mee....elke vorm van goede metal is schematisch als je het zo wil uitdrukken, refrein, intro, brug, couplet, refrein etc etc.

De ene band bouwt wat meer overgangen en bruggen etc in dan de andere...bij de ene band pakt repetativiteit goed uit bij de andere niet, zelfs megatechnische bands als Coroner en Toxik zijn redelijk repetatief..

Musik is zo klassieke muziek...blues, gospel, techno is misschien wel het ultieme voorbeeld....LOL!

Thrash rules, het gevoel de sfeer de scene en de gewoonten....thrash is geen poser aangelgenheid maar moshen en good friendly violent fun...geen arrogantie, geen glam toestanden....heerlijk!



MEt het woordje schemtaisch bedoelde ik dat veel metal en met name binnen de conservatieve subgenres een zeer beperkte scala aan inhoud weten te bieden. Ik hoor graag verschillende emoties in muziek, ik raak graag door muziek verrast. Dat heeft niet alleen met technische zaken zoals intro's, bruggen, coupletten e.d. te maken maar juist met dat ene beetje extra waar je net de vinger niet op kan leggen maar wat de geniale acts van de matige onderscheidt.

Je slaat wel de spijker op zijn kop met: 'thrash is geen poser aangelgenheid maar moshen en good friendly violent fun'. Dat is dus precies wat ik met beperkt bedoel. Dit is namelijk het enige wat IMHO door Thrash geboden wordt. Dat is niet slecht, dat is niet goed. Het is gewoon zo. Dat is dus op z'n tijd wel leuk maar is niet iets waar ik persoonlijk altijd naar zou willen luisteren.


quote:

In de jaren 90 moest alles vernieuwend en "anders" zijn, alleen een kunstzinnig artwork leverde in de Aardschok al punten op zeker als een bekende band ook nog eens in plaats van die typische metallogo's lekkere strakke goed leesbare artlogo's afdrukten en zich zo van de fans vervreemden..

beeth rare noises in je muziek stoppen rappen tussendoor , veel dissonante noten, laag gestemde gitaren, niewe coupe (kort haar!!!) en wat samples, sfeerverhogende elementen (keyboards, dameszang, vage instrumenten) hier en daar, bij voorkeur een hippe producer en een vette 13 in een dozij productie en klaar was je hit product om in de aardschok tot mytische proporties opgeblazen te worden!

Alles wat hier niet aan voldeed, werd(en wordt) afgedaan als gedateerd/onvolwassen/oninteressant voor de "serieuze" muziekliefhebber....deze pseudo intellectuele instelling van de Aardschok heeft er iig toe doen resulteren dat ze mij als abonnee kwijt zijn, en een hoop anderen met mij, trouwe lezers al uit de jaren 80 (niet in mijn geval natuurlijk!)!

De OOR is ook zo'n blad, oh ja ineens is zo'n band die jarenlang belachelijk wordt gemaakt (AC/DC) weer "hot" HAHHAHA. lachwekkend!
toen het heavy metal was, was het stompe, repetative en onintelligente muziek voor "boeren", en nu is het ineens classic rock van de bovenste plank en heel geschikt voor de elitaire luisteraar!



Al dat vernieuwing of innovatieviteit of hoe je het wilt noemen heeft er wel toe geleid dat er in de jaren 90 wat brilijante pareltjes tevoorschijn gekomen zijn. Datzelfde geldt voor de vernieuwing die in de voorgaande decennia plaatsvond. UIteraard is niet alles even succesvol geweest....dat hoeft ook niet.

AC/DC vind ik nog steeds classic rock van de bovenste plank. Ik vind het gewoon hele leuke en fun boeren rock inderdaad. Ik heb een hele zooi AC/DC platen en luister ze regelmatig. Ze verdienen bij mij echter niet meer dan het predikaat: leuk.

Zoals ik eerder zei vind ik meer dan een lekker geluid belangrijk in de muziek. Ik wil *verschillende* emoties kunnen ervaren, ik wil stof tot nadenken hebben, ik wil virtuositeit horen en ik wil inderdaad plain old fun erin hebben. Er zijn bar weinig, of eigenlijk geen bands, die aan dit alles kunnen voldoen. De bands die meerdere van die kenmerken bezitten zijn de bands die in mijn boekje het predikaat leuk en beperkt ontstijgen. Het kan een King Crimson zijn of een Iron Maiden maar ook een Fleurety of Frank Zappa of The Residents. Elk van die artiesten biedt meer dan een van de door mij gezochte kenmerken.

In deze hele verhaal is beperkt dus niet per definitie negatief. AC/DC doet een kunstje en doen het GEWELDIG. Exodus doet een kunstje en doet het ook zeer goed.

Wat is dus de hele strekking?

Ik vind de omschrijving 'beperkt' dus geen negatieve omschrijving zoals jij het wellicht opvatte. Ik verzet me echter wel tegen het afzeiken en van bands en artiesten die proberen buiten de strakke stramien van hun subgenre te kijken. Ik vind dat experimenteren juist ZEER positief en vind dat het als gevolg onder andere heeft dat wij heden ten dage een enorm breed scala aan soorten muziek hebben waaruit we kunnen putten.

Ik schreef mijn oorspronkelijke reactie omdat jij zei dat je het klote vond dat Anthrax afwijkt van hun oorspronkelijke roots. Ik vind het dus juist geweldig dat ze verder kijken dan hun neus lang is. (al beweer ik allerminst dat Anthrax een enorm vooruitstrevende band is)


quote:

Daar krijg ik nu juist rillingen van over mijn lijf....noem me beperkt...maar voor goede muziek is niet veel meer dan bas, drums gitaar en zang nodig EN VOORAL EEN VETTE RIFF!!


Hier kan je een zeer lang verhaal schrijven maar waar het op neer komt is: Verschillende mensen zoeken verschillende dingen in muziek. Sommigen willen verrast worden anderen willen juist een bevestiging horen. De een zoekt het wat breder en de ander wat beperkter. Afhankelijk van hoe je die verschillende ijkpunten neerzet kom je uit bij wat je persoonlijk als goede muziek ervaart.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-06-2004 8:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

feit blijft dat "spreading the disease":

1. veel beter is dan We come for you all

2. destijds vernieuwender

3. niet voor niets een klassieker is



Ik vind het zeer twijfelachtig als muzikanten hun eigen verleden gaan "ontkennen" en krampachtig mee proberen te doen met "de jonkies".

En zo vernieuwend is We Come for you all toch niet, het is alleen geen Anthrax meer...


Wat AC/DC betreft dat mag jij zo zien maar ze zijn echt helemaal "hot" de plaatverkoop gaat enorm zeker sinds de EPIC reissues "back in black" is op "Thriller" van Michael Jackson na de best verkochte plaat ooit!

het logo duikt overal op zelfs op modieuze dameskleren, ja echt waar!

Ze zijn ineens helemaal fashionable, waar ze pakweg 10 jaar geleden als een nostalgische "heavy metal" band werden afgedaan...




[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 23-06-2004 8:08]



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen