IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2007 18:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2007 17:47 schreef Mies het volgende:
dat is die toch van Ugly Kid Joe?


En van Life of Agony


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-06-2007 18:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 11:43 schreef Staalman het volgende:
Whitfield Crane hahahahaha!

Whitfield Crane --> einde Anthrax

Tja, als dat zou zijn, het einde. Laat ze maar kappen, want ze zijn echt totaal ongeloofwaardig geworden door de geintjes die ze de laatste jaren geflikt hebben. Echt, de stomste zet was om Bush in te ruilen voor "has been numero uno" Belladonna! Want wat is dat een succes geworden zeg.
2004 Anthrax + Bush hoofpodium Graspop
2005 Anthrax + Belladonna kleine tent Graspop


Belladonna was altijd wel de betere zanger, die Bush was maar een wanker. Ik weet niet hoe dat zich tegenwoordig verhoud, maar dat is het omgekeerde als ik zo uit je post mag opmaken?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-06-2007 19:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 18:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Belladonna was altijd wel de betere zanger, die Bush was maar een wanker. Ik weet niet hoe dat zich tegenwoordig verhoud, maar dat is het omgekeerde als ik zo uit je post mag opmaken?


Bush is een veel betere zanger i.m.o, zowel in de studio als op het podium. Belladonna was toch echt de zwakke schakel met zijn valse gekerm tijdens de reunie tour!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-06-2007 20:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

op CD ben ik het zeker niet met je eens, wat betreft live, daar kan ik weinig van zeggen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 03-06-2007 15:59 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Die paar keer dat ik Belladonna aan het werk heb gezien met Anthrax, in 1988 en 1990 rende hij zich rot over het podium de eerste 3 nummers.
Waardoor hij buiten adem was voor de volgende reeks nummers, iets wat Scott Ian ook al eens aangaf.
John Bush is zeker geen slechte zanger maar wel, en voornamelijk ook door Andre Verhuysen over het paard getild.
Het is toch goed dat hij niet Ride the Lightning heeft ingezongen, want hoe had dan Creeping Death geklonken.
James het toch maar beide bleef doen.


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 03-06-2007 16:05 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Vorig jaar in Tilburg was Belladonna anders totaal niet vals.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 03-06-2007 19:28 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Ik kijk Belladonna liever op www.vidsvidsvids.com


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-06-2007 17:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Corey Taylor gaat dus zo goed als zeker de nieuwe plaat inzingen... Mijn god, Scott en Charlie zetten zich nog erger voor lul dan ik ooit had kunnen denken!

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=74063


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 17:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oeps, staalman was me voor

It's Official: COREY TAYLOR Is Working With ANTHRAX On New Album - June 6, 2007

SLIPKNOT/STONE SOUR frontman Corey Taylor has confirmed that he has been working with ANTHRAX on material for their upcoming studio album. Speaking to Germany's Rock Hard magazine, Taylor said of the possibility that he will become the new ANTHRAX singer, "It's been banded about. I'm not saying anything right now because all it's been is just talked about. Obviously, I'm really good friends with those guys. It kind of started as a joke. And then the more we talked about it, the more serious it got. I'm gonna at least help them out. It's kind of a dream come true — ANTHRAX is one of my favorite bands. We're just kind of taking baby steps right now. I know that we worked on about eight or nine songs together that I've written lyrics for, and there was a song that I had actually written for them that I was just gonna give them the music for, and once this kind of happened, I had to turn around and write lyrics for it myself. But there's nothing definite right now. It's one of those things where it's like we're just gonna kind of play it by ear and just see what happens. So there's nothing definite. It's something that we're talking about — it's something that we kind of wanna do. But I'm in two huge bands right now. So it's like I barely get enough time to sleep, let alone do another band. . . I'm gonna be busy, period. I'm just kind of honored that they would even consider me. These are people that I grew up listening to, these are guys that I had the privilege of getting to know on a real basis. To have them look at me and go, 'You know what? We would love to work with you,' it's such a huge compliment. It kind of makes me feel like I've come a long way in my life."

ANTHRAX announced its split with vocalist Joey Belladonna in January, less than two years after the group's classic lineup reunited for a "25th anniversary" tour. A replacement singer will officially be announced at the end of June, according to guitarist Scott Ian.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-06-2007 17:41]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-06-2007 18:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 17:40 schreef attila_de_hun het volgende:
oeps, staalman was me voor


*geeft zichzelf een schouderklopje*

Maar damn, dit is echt te sneu voor woorden en de grap van de dag!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-06-2007 18:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het zoveelste bewijs dat Anthrax een trendy gevoelige band is, jammer.

Tijd om Spreading the Disease weer eens een draai te geven.


de laar
Usericon van de laar
Posted 06-06-2007 19:10 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 11:43 schreef Staalman het volgende:
Whitfield Crane hahahahaha!

Whitfield Crane --> einde Anthrax

Tja, als dat zou zijn, het einde. Laat ze maar kappen, want ze zijn echt totaal ongeloofwaardig geworden door de geintjes die ze de laatste jaren geflikt hebben. Echt, de stomste zet was om Bush in te ruilen voor "has been numero uno" Belladonna! Want wat is dat een succes geworden zeg.
2004 Anthrax + Bush hoofpodium Graspop
2005 Anthrax + Belladonna kleine tent Graspop

Ik wil niet zeiken maar als ik mij goed herinner stonden ze beide jaren in dezelfde tent.
Voor de rest sla je de spijker wel op zijn kop.
Bush inruilen was niet alleen stom maar buiten dat ook nog eens tamelijk asociaal.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-06-2007 19:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 19:10 schreef de laar het volgende:
Ik wil niet zeiken maar als ik mij goed herinner stonden ze beide jaren in dezelfde tent.



nee


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-06-2007 20:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 19:10 schreef de laar het volgende:
Ik wil niet zeiken maar als ik mij goed herinner stonden ze beide jaren in dezelfde tent.




1: Ja, je zeikt wel!
2: Je hebt het verkeerd!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


de laar
Usericon van de laar
Posted 07-06-2007 19:16 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 20:45 schreef Staalman het volgende:
1: Ja, je zeikt wel!
2: Je hebt het verkeerd!



Zo,zo dat klinkt zelfverzekerd.

http://www.zwaremetalen.com/recensie.php?id=2851&page=1

Je vergist je een jaar.Blijkbaar hebben ze in 2003 op het hoofdpodium gestaan.
Maar aangezien ik dat jaar niet ben geweest is me dat even ontgaan.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-06-2007 19:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2007 19:16 schreef de laar het volgende:
Zo,zo dat klinkt zelfverzekerd.

http://www.zwaremetalen.com/recensie.php?id=2851&page=1

Je vergist je een jaar.Blijkbaar hebben ze in 2003 op het hoofdpodium gestaan.
Maar aangezien ik dat jaar niet ben geweest is me dat even ontgaan.



Jaar daarvoor op het grote podium met Bush,
Jaar wat jij aangeeft in de grote tent met bush
Jaar daarna met reunie in de kleine tent...

Nou duidelijk genoeg?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-06-2007 19:41 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Die 2 tenten zijn toch even groot?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


de laar
Usericon van de laar
Posted 07-06-2007 19:44 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2007 19:41 schreef Murdering Monk het volgende:
Die 2 tenten zijn toch even groot?

Dacht ik ook maar ik durfde het niet meer te vragen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-06-2007 20:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*blijft eigenwijs doen*
Voor zover ik weet zijn ze verschillend qua grote...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 08-06-2007 0:53 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Volgende keer 't meetlint mee dus.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-12-2007 17:51 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2007 schreef Blabbermouth het volgende:
ANTHRAX guitarist Scott Ian recently told MTV.com that he, drummer Charlie Benante and bassist Frank Bello have spent most of 2007 writing and fine-tuning a batch of new songs, which Ian said are along the lines of the band's 2003 album, "We've Come for You All".

At this point, ANTHRAX have a pile of songs, and they're just waiting for the right guy to fill the frontman position so they can proceed. While they've got a short list of singers with whom they're in discussions, there's no word regarding who will fill John Bush and Joey Belladonna shoes.

"It's getting to be a little bit of a problem with the material we're writing," Ian admitted. "Because the singer we use will obviously have some bearing on what kind of songs we write. But we know that we want to make a proper follow-up to 'We've Come for You All', which we all loved. But we want it to be even better: heavier, faster, hookier. As songwriters, you try to improve on your craft. And fortunately, we've got the time to make that happen. We have no deadline at all because we've got no label deal, so my attitude is, 'Let's make the most metal record we've ever made in our lives,' and I would have to say that's coming to fruition."



tja, along the lines....


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-12-2007 13:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Het zal er zo te lezen niet in zitten, maar van mij mag John Bush meteen terug komen. Draai "We've Come For You All" nog regelmatig, sterke plaat


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-12-2007 14:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 december 2007 13:17 schreef Daops het volgende:
Het zal er zo te lezen niet in zitten, maar van mij mag John Bush meteen terug komen. Draai "We've Come For You All" nog regelmatig, sterke plaat
The Greater Of 2 Evils vind ik met zijn zang dan weer tenenkrommend



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-12-2007 16:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 december 2007 14:52 schreef Judge M. het volgende:
The Greater Of 2 Evils vind ik met zijn zang dan weer tenenkrommend


Hmmmmm, ik vond die juist wel goed te doen met John Bush....



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-12-2007 16:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben meer een Belladonna fan denk ik. Damn, die optredens met hem op Graspop en in de 013 waren werelds!



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen