IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Verhuizen, bye... Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-08-2001 10:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zoals de titel van dit topic al zei, ik ga verhuizen, ben eigenlijk al zowat verhuisd, en ik heb geen internet meer, en ook niet al teveel tijd, dus moet ik helaas afscheid nemen van ZwareMetalen en van jullie... Ik slaag er volgens mij wel nog in om mijn mailtjes af en toe te checken, dus als iemand me vreselijk zou missen... ) Nu ja, dit was het allerleukste metalforum ooit, eneuhm, ik hoop dat mijn favoriete topic zonder mij niet zal doodbloeden, , yay, tot ooit misschien.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-08-2001 12:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

JD en ik gaan je missen,hoor...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2001 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, wel zo vaak mogelijk van iemand een compu rippen hoor


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-08-2001 12:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Als er ooit een ZMmeeting komt, mag ik dan toch ook nog komen


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-08-2001 12:46 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 23 augustus 2001 12:42 schreef Asherah het volgende:
Als er ooit een ZMmeeting komt, mag ik dan toch ook nog komen
Ja maar dan weet je het waarschijnlijk niet .... dus computer met modem kopen en regelmatig langs blijven komen ... we zullen je missen


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-08-2001 14:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik zal je missen.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 23-08-2001 15:41 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht



Moge het u goed vergaan...


Dead things grow from deep inside...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 23-08-2001 16:12 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik zal je ook missen *kus* elmar


Marty
Usericon van Marty
Posted 23-08-2001 16:14 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Ten eerste: Gefeliciteerd met je nieuwe plek en dat je d'r maar veel plezier mag hebben!


Wel zullen je input missen



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2001 16:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kimmie, veel succes in je nieuwe optrekje.. We houden sowieso contact....



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-08-2001 0:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik kende je wel niet goed, maar toch doet afscheid nemen altijd een beetje pijn... Toch zeker weer jammer, en tot ooit wellicht...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-08-2001 19:47 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Doegie dan maar en misschien kom je ooit nog wel een keer terug op ZM.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-08-2001 3:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nou dag hoor


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-08-2001 11:36 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Doeg en wel terugkomen hoor


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 25-08-2001 15:30 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

jammer , ik zal je missen...


No regrets and no remorse...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-08-2001 19:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

dagdag! En veel plezier enzo in je nieuwe huis!



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 27-08-2001 11:55 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Het ga u wel.

[Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 28-08-2001 20:52]


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-08-2001 9:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

farewell my dear...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2001 11:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ga er toch niet te lang meer mee wachten...ik zou vooral verhuizen omdat ik meer privacy wil...hier kun je nog geen sigaret opsteken en heel de omgeving weet het en/of kletst erover!!



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 28-08-2001 21:00 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Waar ken ik dat toch van (nie dat ik rook maar het principe)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-09-2001 11:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ehh, dankjewel allemaal... mijn nieuwe plekje is heeeeeel leuk, erg gezellig geworden enzo, en ik mag er roken zoveel ik wil, hihi, alleen heb ik helaas de centjes niet meer voor een pc... Het is voor het eerst in weken dat ik er in slaag één pc te confisqueren, en dan nog maar voor eventjes, zodoenden ga ik nu toch maar ff mijn mailtjes uitgebreid bekijken, ik zou zeggen, hou jullie goed, en indien het zover komt, het beste met de derde wereldoorlog daar in Nederland!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-10-2010 18:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Er is werkelijk overal een topic voor.

Maandag begint het avontuur.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2010 18:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bye!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 30-10-2010 18:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dat dan weer niet. Ik heb wel gewoon internet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2010 18:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gelukkig!

Succes ermee!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2010 18:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 oktober 2010 18:17 schreef Dentz het volgende:
Er is werkelijk overal een topic voor.

Maandag begint het avontuur.


Succes Jack!


Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen