IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Zijn metalfreaks slimmer? Vorige pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-03-2003 22:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Je keuze van muziek kan veel verschillende oorzaken hebben...

En meer vaker dan niet is dat een kwestie van gevoel boven intelligentie bij de mensen die verder kijken dan hun Box breed is...

*voor die mensen die geen televisie kijken ( voor jullie), the Box is een "muziektelevisie-zender"



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Hitokiri Battousai
Johnny the Homicidal Maniac
Usericon van Hitokiri Battousai
Posted 12-03-2003 15:08 by Hitokiri Battousai Wijzig reactieProfiel van Hitokiri BattousaiQuote dit bericht

Veel mensen haken af als muziek 'rauwer' wordt. En als de composities moeilijker worden, zoals bij klasieke muziek.
De meeste metalheads die ik ken zijn slim, en daar heb ik meestal gesprekken mee van hoog niveau. (Zoiets als: blijft een scheet langer hangen in een ruimte waar het koud is? En ruik je hem dan ook beter? Ok, we gaan dan er wel op in op moleculair niveau, maar toch... het is allemaal ook maar ethisch of je dit 'niveau' noemt.)
De meeste mainstream gasten die ik ken, komt over het algemeen weinig zinnigs uit. Maar volgens mij is dit niet representatief.
Ik zit in VWO6, maar niemand anders uit mijn klas luisterd naar metal. Mijn klas is allemaal mainstream, op 3 gasten na (inculsief mijzelf).
Dan is het meer een 'invalid proposition': metalheads zijn slimmer, maar niet alle slimme mensen zijn metalheads. Maar zoals ik al zei, klopt dit volgens mij niet.


I have great faith in fools, self-confidence my friends call it


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen