IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Ik zoek...ik zoek...wat jij niet zoekt... Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-03-2003 2:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja, aangezien de fukking search het niet doet en ik al ruim 4~6 maanden met deze vraag rondloop maak ik nu een topic aan waar iedereen hun vragen kwijt kan...



IK ZOEK:

Alle info (en het liefst albums) van BELMEZ (duitse BM band, voor zover G00chel reikt)



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-03-2003 7:40 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heb twee albums van Belmez in mp3 formaat. De albums heten: Berserker (1995) en Wundgrind (1998). Verdere info heb ik eigenlijk niet en hoe het klinkt weet ik eerlijk gezegd ook nog niet, want heb het nog niet geluisterd.
Op de site www.myrrthronth.de, staat dat ze drie albums hebben (onder de sectie albums).


Op je knie en pijp voor genade!


Lies
Usericon van Lies
Posted 10-03-2003 19:14 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Toch even JuronymouS' informatie aanvullen:

- In Memory - demo (1993)
- Gore - demo (1994?)
- Berserker (Napalm, 1995)
- Siechtum (Napalm, 1995)
- Wundgrind (1998)

"Belmez was the solo project of the former Eminenz member Karsten Breitung. He released a couple of albums through Napalm Records but since then nothing has been heard from him."

Oh ja, één site zei dat Belmez Oostenrijks was, en niet Duits.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-03-2003 19:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hartstikke bedankt mensen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-03-2003 21:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik zoek een shirt van Emperor "In The Nightside Eclipse", kan hem nergens vinden.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-03-2003 21:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Ik, Wil Schuurman


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 21:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zoek een leuke baan die goed betaald


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-03-2003 22:07 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 maart 2003 21:57 schreef Snagger het volgende:
www.displeasedrecords.nl (Beli)

en hoe werkt dat spul, krijg maar niets besteld


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-03-2003 22:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Mailorder --> Clothing --> Emperor en add to cart


Ik, Wil Schuurman


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-03-2003 22:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 maart 2003 22:08 schreef Snagger het volgende:
Mailorder --> Clothing --> Emperor en add to cart

eens proberen.

en ik zie dus enkel buy item, klinkt logisch dat je daarop klikt maar zo lukt het dus niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-03-2003 22:10]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Koud
Usericon van Koud
Posted 10-03-2003 22:31 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Ik zoek een goddelijk mei... en Merzbow & Genesis P-Orridge compleet (op mp3, origineel whatever)


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-03-2003 9:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 maart 2003 22:07 schreef beli mawr het volgende:
en hoe werkt dat spul, krijg maar niets besteld


Stuur een briefje naar de het adres

Displeased Records
Ronde Toch 7d
1507 CC Zaandam

En schrijf daarop "kunnen jullie mij een catalogus opsturen, hier zijn 2 postzegels".

En je krijgt een mooie catalogus met bestelformulieren.

Je kan ook een machtingskaart opsturen, dan kun je via het internet bestellen en dan schrijven ze het automatisch van je rekening... maar goed, dit lijkt mij dus geenszins veilig ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-03-2003 9:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

T-shirt hypnosia

zwerven nog 10 ofzo rond volgens hun(hypnosia)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-03-2003 10:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik zoek (nog steeds) een Ulver Nattens Madrigal shirt


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-03-2003 10:54 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik zoek het eerste en titelloze album van L7!!


Don't blush when I rip you open


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 11-03-2003 11:55 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 10 maart 2003 21:59 schreef Snaack het volgende:
Ik zoek een leuke baan die goed betaald



Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn!


Je kan me de bout hachelen!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-03-2003 12:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 maart 2003 11:55 schreef Legatius het volgende:
Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn!


spellingsfouten?





Don't blush when I rip you open


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-03-2003 12:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik zoek een Verderf shirt


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2003 12:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 11:55 schreef Legatius het volgende:
Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn!

Hey je hebt het wel over iemand waarvoor ze een hele tv serie uit de grond gestampt hebben!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 11-03-2003 12:08 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 11 maart 2003 11:55 schreef Legatius het volgende:
Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn!
hahaha! damn, toch ne keer de mijne checken


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-03-2003 12:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 11:55 schreef Legatius het volgende:
Staan er ook spellingsfouten in je CV? Dat zou wel 'ns de oorzaak van je werkloosheid kunnen zijn!


Jij maakt in ieder geval al één spelfout (ik géén)

Als dit een poging is om grappig te zijn is die poging jammerlijk mislukt. Verder raad ik je ten stelligste aan om dergelijke zielige en flauwe opmerkingen in de toekomst achterwege te laten, als ik namelijk kan achterhalen wie je bent kom ik je strot dichtknijpen achterbakse kankerhond

Ik hoor jou nog wel een keer als jij ontslagen bent terwijl je een koophuis hebt e.d.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-03-2003 12:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 12:08 schreef ghoulliette het volgende:
Hey je hebt het wel over iemand waarvoor ze een hele tv serie uit de grond gestampt hebben!


Is dit de zoveelste mislukte poging van je om intelligent of grappig uit de hoek te komen, mislukte student


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2003 12:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nu weer allemaal lief zijn! Werkloosheid heeft niets te maken met 1 of twee taalfoutjes. Behalve als je docent Nederlands wilt worden natuurlijk.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2003 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 12:10 schreef Snaack het volgende:
Is dit de zoveelste mislukte poging van je om intelligent of grappig uit de hoek te komen, mislukte student
hey ik bedoelde het aardig hoor opgefokte pik


edit: ben je zelf niet trouwens een van de vele die continue over spelling zit te mekkeren............. oja vergeten zeker

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-03-2003 12:13]


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-03-2003 12:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 maart 2003 12:12 schreef ghoulliette het volgende:
hey ik bedoelde het aardig hoor opgefokte pik


edit: ben je zelf niet trouwens een van de vele die continue over spelling zit te mekkeren............. oja vergeten zeker


Misschien kan je je voorstellen dat Snaack niet op die 'goed bedoelde' flauwe grapjes zit te wachten.




[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 11-03-2003 12:18]


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2003 12:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 12:16 schreef JaneDoe het volgende:
Misschien kan je voorstellen dat Snaack niet op die 'goed bedoelde' flauwe grapjes zit te wachten.




Dus alsof ik wel op zo'n reply zat te wachten. Wees toch eens niet zo verdomde hypocriet zeg!
Als jullie zo graag willen dat iedereen perfect is naar jullie eigen maatstaven begin dan eens lekker bij jullie zelf.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen