IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2014 13:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Full retard gaan. 'de humorloze gifspuiers' komen toch niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2014 16:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2014 12:44 schreef Kvelgeest het volgende:
Klassen zonder shirt in de mosh pit met blikken bier.

Anti-sXe gaan met een boodschap op de wifebeater.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2014 17:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

“lesbian anti-sxe bruthal chaotic mathcore”


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-07-2014 17:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Goede acceptatie zie ik.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 31-07-2014 12:40 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2014 12:25 schreef Hérésie het volgende:
Silence hoeft ook helemaal geen last gehad te hebben. Zoals ik ergens zelf al zei - maar wat misschien een beetje pletgewalst is door de rest - is dat het ook niet opgeblazen moet worden. Ik bezoek al tien jaar veel metalconcerten, en het is niet dat ik altijd en overal zulke zaken tegenkom. Na al die jaren loopt het gewoon nogal op.
Los daarvan: ik merk ook dat het bij undergroundconcerten véél minder erg is dan op andere evenementen. Op Graspop krijg ik op één dag heel wat opmerkingen; toen ik enkele jaren geleden eens naar een Mardukconcert ging (grote band) kreeg ik ook commentaar (van slechts drie idioten, maar ik heb dan ook nergens beweerd dat het hele publiek zo denkt); verder wel het afgelopen jaar al verschillende keren iets 'subtieler' uitgelachen op meer undergroudconcerten.
Maar goed. Het is dus niet dat het altijd en overal gebeurt, en dat niet het hele publiek zo denkt - dat weet ik ook wel. Het is een klein aandeel idioten dat daar verantwoordelijk voor is. Maar het zijn soms ook mensen waarvan je het niet verwacht, waarmee je gewoon wat staat te babbelen op een concert. Ik vond het wel de moeite die ergernis eens te uiten, maar dat betekent niet dat ik niet naar concerten kan gaan.


Onderhand ben ik toch wel benieuwd naar een foto als je zóveel opmerkingen krijgt.



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen