IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-03-2003 19:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik kijk altijd nog naar de persoon zelf, in plaats van zijn muzieksmaak.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-03-2003 19:49 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Jawel. Dat hij/zij toevallig van dezelfde muziek houdt,is mooi meegenomen,maar de mens erachter moet mooi zijn,vanbinnen,dan.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-03-2003 21:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 23:26 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Oke man! Nee, ik ben niet kaal, maar heb ook geen lang haar, slechts stekels . Maar dat deert niet... als je maar een metalhead bent, toch?

Ben je dat dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-03-2003 21:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 13:41 schreef campske666 het volgende:
Dat is toch goed. Metal is kunst, daar moet je geen rotzooi gelijk rap gaan ingooien. Klassiek, folk, en zelfs Country en western, OK, maar GEEN rap.


Dat kan ook tot mooie dingen leiden hoor.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 21:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 21:57 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat kan ook tot mooie dingen leiden hoor.


ja slinkin prak


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-03-2003 21:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 14:56 schreef Leviathanica het volgende:
Tsss...Waar slaat dat nou weer op!

Het gaat er toch om dat je van Metal houdt!
En stel dat je haar gewoon niet wil groeien, of dat je teveel krullen hebt om het te laten groeien, of je vindt kort haar gewoon leuker, dan kan je echt nog wel oprecht van Metal houden.


Heb je nooit humor gehad of heb je het op je nachtkastje laten liggen? Of weet je iets niet?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-03-2003 22:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 21:58 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ja slinkin prak

Wie had het daarover, mongool. Reageer anders niet!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-03-2003 22:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 22:00 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wie had het daarover, mongool. Reageer anders niet!


noem dan een goed voorbeeld...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-03-2003 22:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 22:01 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
noem dan een goed voorbeeld...

Verwacht dat vast niet van mij na die opmerking daarnet. En nu on topic!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2003 22:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 15:26 schreef campske666 het volgende:
Ik kwam er t laatst zo eentje tegen op café. zegt ie op eens tegen mij: " Weet je wie ik echt een gave kerel vindt ? Weet je wie ? Snaack, dat vind ik nou eens echt een toffe gast."


KUT

Ik ga emigreren!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-03-2003 23:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

IK accepteer mensen die het verdienen om geaccepteerd te worden. Of je nou metalhead of trancefreak bent. Waarschijnlijk kan ik vaak goed met metalheads opschieten omdat we een gedeelde interesse hebben, maar ik heb wel meerdere interesses. Dus... wat de fuck heeft metal te maken met het dan wel of niet accepteren van iemand???



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-03-2003 7:49 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ik accepteer alleen mensen die van metal HOUDEN én ratten vinden heerschen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-03-2003 7:54 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

en het gaat niet alleen om ACCEPTeren, ook om het REPECTeren, en hoewel die 2 dingen veel met elkaar overeen komen, verschillen ze erg van elkaar...het ene metalpersoon accepteerd het andere metalpersoon om dezelfde muziek, maar of ze elkaar respecteren? Misschien kunnen ze elkaar niet uitstaan, maar denken ze van: "we luisteren naar dezelfde muziek, dus dat accepteer ik..."


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-03-2003 7:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

oergh...kan iemand mij vertellen waar ik het over heb kan mezelf even niet bijhouden


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 15-03-2003 8:32 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 14 maart 2003 19:49 schreef madeline usher het volgende:
Jawel. Dat hij/zij toevallig van dezelfde muziek houdt,is mooi meegenomen,maar de mens erachter moet mooi zijn,vanbinnen,dan.
en van buiten dan ( homo? )


yo yo wassup nigga bitches in da house


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 15-03-2003 11:00 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Acceptatie onder metalheads..? Sommige genres wel, anderen niet. Als je zegt dat je naar klassiek of cybergothic luistert, niets aan de hand. Britney Spears on the other hand?

Och, ik luister bijna naar alles, en mijn mede-metal vrienden zijn er allemaal van overtuigd dat ik gewoon gestoord ben (alleen omdat ik rap en techno/rave ook leuk vind. )


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-03-2003 11:25 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 21:55 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ben je dat dan?


Zeker.............


you say you're men, we know you're cowards


Maggotlord
eaten from the inside by maggots
Usericon van Maggotlord
Posted 27-10-2003 19:48 by Maggotlord Wijzig reactieProfiel van MaggotlordQuote dit bericht

Metal zit van binnen.



Born to grind


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-10-2003 19:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En zo is het maar net.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-10-2003 19:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Zo goed als al mijn vrieden luisteren geen metal, maar trance/rap/hip hop.
Dus ja mijn acceptatie grens ligt vrij hoog, denk alleen dat het andersom misschien wat moeilijk kan liggen. Veel metalliefhebbers zijn nogal gefocused op kleding heb ik altijd het idee gehad en ik loop er nou niet bepaalt metal bij, in tegendeel..

Maarja ik lig er niet echt wakker van, dus who cares!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-10-2003 19:52 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 23:35 schreef Azagthoth het volgende:
IK accepteer mensen die het verdienen om geaccepteerd te worden. Of je nou metalhead of trancefreak bent. Waarschijnlijk kan ik vaak goed met metalheads opschieten omdat we een gedeelde interesse hebben, maar ik heb wel meerdere interesses. Dus... wat de fuck heeft metal te maken met het dan wel of niet accepteren van iemand???






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2003 19:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het zal me mijn erg weinig boeien wat anderen metalheads van mijn muzieksmaak vinden.

Ik luister er namelijk naar omdat de geluidjes en de teksten mij goed in de oortjes klinken

NP Blood for Blood - Ain't Like You (wasted Youth Crew)

tekst hiervan kom wel ruwweg overeen met mijn mening hierover.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-10-2003 20:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Metalheads zijn watjes tgw en vinden dat ze elkaar moeten 'steunen' en een 'horde' of kudde vormen omdat ze met zo weinig zijn. NEEN! da's gezwam voor zwakkelingen. Uitroeien al die neppers en plastic-heads.
Zero tolerance.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-10-2003 20:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 14 maart 2003 10:44 schreef EvilPietje het volgende:
Metal zit niet OP je kop, dat zit er IN. Dat gezeik over lang haar altijd.....


amen brother



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-10-2003 20:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Dat zeggen al die kale gasten die erbij willen horen.












Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen