IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Acceptatie van metalheads onder elkaar Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-10-2003 9:21 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 20:07 schreef IronGlory het volgende:
Metalheads zijn watjes tgw en vinden dat ze elkaar moeten 'steunen' en een 'horde' of kudde vormen omdat ze met zo weinig zijn. NEEN! da's gezwam voor zwakkelingen. Uitroeien al die neppers en plastic-heads.
Zero tolerance.



Manowar was really embarrassed when their record label accidentally put the
picture for their new XXX movie "Greased up Man-loving Anal Antics #55"
as the cover of their new album. Ironically enough, Manowar fans
couldn't tell the difference from their regular album photos.

Ik kon het niet laten.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-10-2003 9:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:04 schreef campske666 het volgende:
...met een net iets apparte smaak kwa muziek, kleding en decoratie.

Naar mijn idee niet echt dus...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:23 schreef FireFox het volgende:
Naar mijn idee niet echt dus...


Ga jij me vertellen dat jouw smaak in muziek gewoon doordeweeks is, en identiek aan die van de gemiddelde burger ? Dacht het niet...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2003 9:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:25 schreef campske666 het volgende:
Ga jij me vertellen dat jouw smaak in muziek gewoon doordeweeks is, en identiek aan die van de gemiddelde burger ? Dacht het niet...

Da's ook een foute conclusie hé. Maar het is niet omdat iemand naar (ongeveer) dezelfde muziek luistert als jij dat je die maar moet accepteren.

Als dat een dikke zaagzak/leugenaar/bekstinker is, mag een mens voor mij helemaal naar hertgene luisteren wat ik zoal opzet, daarvoor ga ik hem nog niet meer waarderen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:36 schreef Gunman het volgende:
Da's ook een foute conclusie hé. Maar het is niet omdat iemand naar (ongeveer) dezelfde muziek luistert als jij dat je die maar moet accepteren.

Als dat een dikke zaagzak/leugenaar/bekstinker is, mag een mens voor mij helemaal naar hertgene luisteren wat ik zoal opzet, daarvoor ga ik hem nog niet meer waarderen.


Dat zeg ik ook niet.

Ik zeg:

Metalheads zijn net als andere mensen, behalve dan dat hun smaak in muziek (en kleding) iets anders is.
Wat er op neerkomt dat je andere metalheads ook niet anders moet behandelen dan andere mensen. Een klootzak die naar metal luistert blijft een klootzak.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-10-2003 9:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:25 schreef campske666 het volgende:
Ga jij me vertellen dat jouw smaak in muziek gewoon doordeweeks is, en identiek aan die van de gemiddelde burger ? Dacht het niet...

Sja dat ligt net aan wat jouw interpretatie van de gemiddelde burger is... voor mij is er namelijk niet echt een gemiddelde burger.
Metalheads hebben naar mijn mening helemaal geen apartere smaak qua kleding of muziek of decoratie... het is juist eigenlijk per genre vrij oppervlakkig vind ik. Apart vind ik iets als je ergens als individu tegen afsteekt... Indien iedereen op dezelfde aparte manier gekleed gaat is het niet meer apart.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-10-2003 9:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

GAAAAAAP.

Hou je van avonden in kroegen zitten?

Kun je in je eentje een half uur lang een conversatie gaande houden zonder dat je conversatiepartner suicidale neigingen begint te vertonen?

Ben je een geile meid?

Heb je gevoel voor humor?

Voldoe jij aan een van de bovenstaande criteria, dan mag jij mijn vriendje of vriendinnetje zijn.

Voor de rest, het zal me worst wezen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-10-2003 9:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind iedereen gay


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:41 schreef FireFox het volgende:
Sja dat ligt net aan wat jouw interpretatie van de gemiddelde burger is... voor mij is er namelijk niet echt een gemiddelde burger.
Metalheads hebben naar mijn mening helemaal geen apartere smaak qua kleding of muziek of decoratie... het is juist eigenlijk per genre vrij oppervlakkig vind ik. Apart vind ik iets als je ergens als individu tegen afsteekt... Indien iedereen op dezelfde aparte manier gekleed gaat is het niet meer apart.


Laat ik het dan zo stellen:

Neem 100 willekeurige Nederlanders/vlamingen.
Hoeveel luisteren er naar metal, en kleden zich overeenkomstig ?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-10-2003 9:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

MOET je dan geaccepteerd worden door andere metalheads? Want ik ga me nevernooitniet aanpassen aan andermans ideeën hoor.
(goedesmorgens btw)


Subtiel kamerolifantje


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2003 9:47 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:46 schreef stigma het volgende:
MOET je dan geaccepteerd worden door andere metalheads? Want ik ga me nevernooitniet aanpassen aan andermans ideeën hoor.
(goedesmorgens btw)

Voilà, jij hebt het zowat door.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-10-2003 9:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:46 schreef campske666 het volgende:
Laat ik het dan zo stellen:

Neem 100 willekeurige Nederlanders/vlamingen.
Hoeveel luisteren er naar metal, en kleden zich overeenkomstig ?


Verwacht je nu dat mensen die naar metal luisteren zich diverser kleden dan mensen die niet naar metal luisteren? Kijk dan bijvoorbeeld maar eens naar schoeisel. In Nederland loopt bv. bijna iedere metalhead wel op kistjes.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 28-10-2003 9:51 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:46 schreef campske666 het volgende:
Laat ik het dan zo stellen:

Neem 100 willekeurige Nederlanders/vlamingen.
Hoeveel luisteren er naar metal, en kleden zich overeenkomstig ?



Ik vraag mij wel af in hoeverre die kledij dan uit overtuiging is of uit meeloperij.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:50 schreef FireFox het volgende:
Verwacht je nu dat mensen die naar metal luisteren zich diverser kleden dan mensen die niet naar metal luisteren? Kijk dan bijvoorbeeld maar eens naar schoeisel. In Nederland loopt bv. bijna iedere metalhead wel op kistjes.


Maar nee ! Dat zeg ik toch niet ! Het gaat niet over diversiteit, of dat metalheads verschillen van elkaar (metalheadslijken IMO net meer op elkaar dan andere mensen).
Ik zeg gewoon (voor de derde keer):

Metalmensen verschillen alleen van niet-metalmensen door hun smaak in muziek en kleding. maw: ik ben een gewoon mens, maar ik luister naar muziek die de meerderheid der mensheid afschuwelijk vind.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2003 9:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:50 schreef FireFox het volgende:
Verwacht je nu dat mensen die naar metal luisteren zich diverser kleden dan mensen die niet naar metal luisteren? Kijk dan bijvoorbeeld maar eens naar schoeisel. In Nederland loopt bv. bijna iedere metalhead wel op kistjes.

*kijkt naar zijn schoeisel* iid, in Vlaanderen ook. Maar daarom moet je elkaar niet meer gaan accepteren, dus dat doet hier weinig terzake.

Trouwens die 'kisten' (bottinnen godverdomme) kwamen/komen vroeger ook veel voor in alto-kringen (van die mensen die met van die kleine Suzuki auto's rijden )

Je kan het zo bekijken: in een bank werken 'tig mensen in een deftig pak, maar die gaan ook niet iedereen "accepteren" omdat hij er deftig bijloopt,...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-10-2003 9:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:46 schreef campske666 het volgende:
Laat ik het dan zo stellen:

Neem 100 willekeurige Nederlanders/vlamingen.
Hoeveel luisteren er naar metal, en kleden zich overeenkomstig ?



Tja, maar niet alle metalheads kleden zich hetzelfde???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Wat botinnen betreft...
Ik, en de meeste metal-mensen die ik ken dragen die zelden of nooit. (ow, wacht, sommigen wel ) Maar in het algemaan dragen we gewoon sportschoenen (I'm a Vans -man)


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:58 schreef Chantalie het volgende:
Tja, maar niet alle metalheads kleden zich hetzelfde???


Heb ik dat gezegd ? : nee
Is dat mijn punt ? :nee


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-10-2003 10:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:58 schreef campske666 het volgende:
Wat botinnen betreft...
Ik, en de meeste metal-mensen die ik ken dragen die zelden of nooit. (ow, wacht, sommigen wel ) Maar in het algemaan dragen we gewoon sportschoenen (I'm a Vans -man)

80's stijl, ik ken er ook zo enkele, zelfs een meid die er steevast witte draagt : en dan zie je van die wannabees staren van "beikes,wit!",...kijk zoiets verdragen heet acceptatie van elkanders voorkomen, dat wil nog niet zeggen van de persoon in het geheel.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-10-2003 10:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Gossie...Ik ben al blij dat mn vrioenden me accepteren maar als ik dit zo allemaal lees moeten ik iedereen gaan accepteren en hun mij? Volgens mij ligt dat niet aan stijl of muzieksmaak maar aan het individu.


Subtiel kamerolifantje


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-10-2003 10:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:54 schreef campske666 het volgende:
Metalmensen verschillen alleen van niet-metalmensen door hun smaak in muziek en kleding. maw: ik ben een gewoon mens, maar ik luister naar muziek die de meerderheid der mensheid afschuwelijk vind.



Sorry, blijkbaar trok ik hier de verkeerde conclusie uit, je bedoelde 't blijkbaar dus niet zo generaliserend als dat wat ik er uit haalde.
Excuus!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:01 schreef Gunman het volgende:
80's stijl, ik ken er ook zo enkele, zelfs een meid die er steevast witte draagt : en dan zie je van die wannabees staren van "beikes,wit!",...kijk zoiets verdragen heet acceptatie van elkanders voorkomen, dat wil nog niet zeggen van de persoon in het geheel.


Allemaal bullshit. Ik vind het mooie, en comfortabele schoenen. En als iemand anders dat 80's vind, of niet true, of skate, of weet ik veel =>
Dan doe jij maar andere schoenen aan...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-10-2003 10:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:54 schreef campske666 het volgende:
Maar nee ! Dat zeg ik toch niet ! Het gaat niet over diversiteit, of dat metalheads verschillen van elkaar (metalheadslijken IMO net meer op elkaar dan andere mensen).
Ik zeg gewoon (voor de derde keer):

Metalmensen verschillen alleen van niet-metalmensen door hun smaak in muziek en kleding. maw: ik ben een gewoon mens, maar ik luister naar muziek die de meerderheid der mensheid afschuwelijk vind.



Ok.. dat is iid iets anders, maar waar ik dus op reageerde was jouw uitspraak:
quote:
Op 28 oktober 2003 9:04 schreef campske666 het volgende:
...met een net iets apparte smaak kwa muziek, kleding en decoratie.

Een andere smaak was dan naar mijn mening terecht geweest, een apartere smaak niet.
Misschien dat het woord in België een ietswat andere betekenis heeft, maar in Nederland zijn anders en apart toch wel 2 verschillende begrippen.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 10:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:03 schreef FireFox het volgende:
..., maar in Nederland zijn anders en apart toch wel 2 verschillende begrippen.


Ik ben niet zo een taalkundig fenomeen.
voor mij zijn die twee woorden zo goed als hetzelfde. Maar goed, we zitten opdezelfde golflengte nu.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-10-2003 10:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

rustig aan firefox, van man o war fans kun je niet verwachten dat ze dezelfde hersencapaciteit hebben als wij


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen