IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ancient Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2004 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben de laatste paar dagen weer helemaal into Ancient.Wat een geweldige platen hebben ze vroeger uitgebracht.
NP The Cainian Chronicle

Effe ter informatie,om effe terug te komen op een stuk hierboven.Hier las ik net dat Abbath bij Det Hedenske Folk de drums zou hebben gespeeld maar dit is dus Einar Selvik geweest.Abbath heeft alleen de sessie gedrumt die is uitgebracht als split met Abyssic Hate.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-01-2004 20:06]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-04-2004 5:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb alleen de nummers van de site, maar zekerste weten een goede band


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-04-2004 9:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik moet me dringend eens het oudere werk zoals "Svartalvheim" aanschaffen, want het latere spul, zoals "the halls of eternity" vind ik af en toe wel best, kwestie van afwisseling.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-04-2004 9:45]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 30-04-2004 13:41 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

svartalvheim is de beste, alles na the cainian chronicle is slecht.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-05-2004 22:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 april 2004 13:41 schreef corpsevomit het volgende:
svartalvheim is de beste, alles na the cainian chronicle is slecht.

"...is minder geniaal" bedoel je


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2004 10:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb de plaat "Mad Grandiose Bloodfiends" heel ver achterin mijn cdkast staan... heel ver achterin


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-05-2004 14:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 10:47 schreef spectre het volgende:
ik heb de plaat "Mad Grandiose Bloodfiends" heel ver achterin mijn cdkast staan... heel ver achterin
Op zich geen rare plaat alleen de productie is veel te dunnetjes (drums ). Maar ik krijg nog steeds kippenvel van de dialoog-vocalen in het nummer Willothewisp!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2005 12:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Een band die nogal over het hoofd wordt gezien....is het vorig jaar uitgekomen Night visit goed te pruimen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-01-2005 13:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 12:59 schreef Mutilator het volgende:
Een band die nogal over het hoofd wordt gezien....is het vorig jaar uitgekomen Night visit goed te pruimen?


Ik heb 'm nog niet gehoord eigenlijk. Moet ik toch maar eens doen. In de Aardschok werd-ie helemaal afgekraakt, maar dat zegt niks...

Ik heb zelf Det Glemte Riket (voor een eurootje of twee op de kop getikt). Da's wel een lekker plaatje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-01-2005 22:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 12:59 schreef Mutilator het volgende:
Een band die nogal over het hoofd wordt gezien....is het vorig jaar uitgekomen Night visit goed te pruimen?
Heb van een vriend gehoord dat het niks nieuws is, Ancient op automatische piloot.

Mede door die info wil ik liever Ancients oudere werk wat gaan uitdiepen dan die recentste te kopen.


"Obras son amores y no buenas razones"


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-01-2005 22:19 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Trolltaar heerscht naar mijn mening nog het hardst en dan met name "nattens skonnhet". Vette riffs, gaaf toeter stukje, wat wil een mens nog meer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-01-2005 22:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Overschatte band als je het mij vraagt, het oude materiaal is saai, het nieuwe gay!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 07-01-2005 22:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 22:26 schreef M. het volgende:
Overschatte band als je het mij vraagt, het oude materiaal is saai, het nieuwe gay!
Maar tr00 zijn ze wel hoor.


"Obras son amores y no buenas razones"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2005 13:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb na jaren weer eens "The halls of eternity" opgezet en het is tot mijn grote verassing toch best een goede plaat


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-01-2005 10:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 januari 2005 13:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb na jaren weer eens "The halls of eternity" opgezet en het is tot mijn grote verassing toch best een goede plaat

Zitten zeker leuke stukken in maar hij haalt het niet bij het oudere werk.


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-01-2005 11:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Haalt het zeker niet bij de oude Ancient nee, maar verassenderwijs vond ik "The halls..." toch wel aardig.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 14:07 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Vind 'The Ancient...' wel een aardige plaat maar live is deze band ontzettend slecht. Hebben jaren geleden eens een mini-tourtje met ze gedaan maar die band rammelde echt aan alle kanten. Vorig jaar zag ik ze nog eens op het Piorno Rock Festival in Spanje waar we ook speelden en het was nog steeds niet om aan te horen. Onstrak, bagger geluid, etc.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-01-2005 14:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Live zijn ze inderdaad altijd al kut geweest.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 25-01-2005 14:27 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

En het mooie was dat ze dat zelf helemaal niet in de gaten hadden.

Avond na avond werden ze zo ongeveer van het podium geblazen door de 2 supportbandjes maar ze bleven maar doen alsof ze de grote headliner waren.


Ach ja... ik vond het op zich wel vermakelijk.


!!! THE SIGN IS ON !!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-01-2005 21:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 januari 2005 11:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Haalt het zeker niet bij de oude Ancient nee, maar verassenderwijs vond ik "The halls..." toch wel aardig.


ik moet zeggen dat ik het nummer I, Madman toch 1 van hun mafste en gaafste nummers vind.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 25-01-2005 21:19 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 21:17 schreef zillah-morte het volgende:
ik moet zeggen dat ik het nummer I, Madman toch 1 van hun mafste en gaafste nummers vind.
Dat nummer heerscht!

Geeft me kippevel!


"Obras son amores y no buenas razones"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-01-2005 21:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 januari 2005 21:19 schreef Malekith het volgende:
Dat nummer heerscht!

Geeft me kippevel!

Idd jij snapt me. Ken je het nummer Hecate, My Love and Lust ook, van MAD GRANDIOSE BLOODFIENDS??
Heb ik hetzelfde mee. Beide maffe teksten, en een mooie sfeer....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 25-01-2005 21:26 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 21:21 schreef zillah-morte het volgende:
Idd jij snapt me. Ken je het nummer Hecate, My Love and Lust ook, van MAD GRANDIOSE BLOODFIENDS??
Heb ik hetzelfde mee. Beide maffe teksten, en een mooie sfeer....
Hm nee, heb behalve Proxima Centauri enkel wat losse nummers. Mad Grandiose Bloodfiends wordt wel m'n volgende aankoop denk ik zo, en anders The Cainian Chronicles.

Willothewisp is naar mijn mening ook zo'n maf maar heerschend nummer, moest je dat kennen.

Edit: typo.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 25-01-2005 21:27]


"Obras son amores y no buenas razones"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-01-2005 21:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 januari 2005 21:26 schreef Malekith het volgende:
Hm nee, heb behalve Proxima Centauri enkel wat losse nummers. Mad Grandiose Bloodfiends wordt wel m'n volgende aankoop denk ik zo, en anders The Cainian Chronicles.

Willothewisp is naar mijn mening ook zo'n maf maar heerschend nummer, moest je dat kennen.

Edit: typo.

Lees op die site die tekst anders maar eens, is wel mooi.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 25-01-2005 21:30 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Oh ja, teksten heb ik al allemaal wel 'ns doorgenomen. Darklyrics.com

Allemaal meesterlijk dark romantic!


"Obras son amores y no buenas razones"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen