IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Welke CD's heb je allemaal? Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 12:26 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 12:16 schreef altx het volgende:
Daar gaat het allerlaatste restje van m'n tr00-metal imago...


Ik schaam me met je mee: vorig jaar heb ik m'n oude Backstreet Boys cd's en aanverwante rotzooi weggeven. Niet verder vertellen he! (mijn verweer: ik was toen 13 )


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-01-2005 13:24 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 12:26 schreef Chantalie het volgende:
Ik schaam me met je mee: vorig jaar heb ik m'n oude Backstreet Boys cd's en aanverwante rotzooi weggeven. Niet verder vertellen he! (mijn verweer: ik was toen 13 )


Je bent nu 14?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 13:28 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

hmm, ik zie nu mijn vreemde zinsopbouw.
Nee, ik word volgende maand 21 (ze hebben dus een aantal jaar ergens in een verdomhoekje gelegen)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 12-01-2005 14:31 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, ik zal toch maar eens mijn cds nalopen en ook een lijst gaan maken.... Er zit iig van alles tussen, van Red Hot Chili Peppers tot Asphyx en van Iron Maiden tot Nattefrost.... Ik heb geloof ik ook nog ergens Take That liggen... Jaja, dat vond ik ook leuk toen ik op de baisschool zat, naast Led Zeppelin e.d.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 15:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 11:53 schreef altx het volgende:
Nee, doe me dat niet aan... Alsjeblieft... *fluistert heel zachtjes "2 Unl..."*


"Ik versta je niet."


*fluistert ietsjepietsjes harder*


"Ik versta je nog steeds niet."


Okay, ik beken... Als ik goed zoek, moet ik ergens tussen de rotzooi nog wat spul van 2 Unlimited kunnen vinden.


@ Unlimited heerscht.

Ik heb nog vroeger met mijn Amiga en een sequencer en wat samples allerlei covers zitten bouwen. Hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2005 16:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Aaargh welk een beerput is hier opengetrokken! Dit soort info was nooit voor ogen van sterfelijken bestemd toch zeker


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 16:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jawel.


2 Unlimited heerscht en Anita had enorme memmen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2005 16:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 januari 2005 16:01 schreef Chelman het volgende:
Jawel.


2 Unlimited heerscht en Anita had enorme memmen.


Poging tot humor zeker


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 16:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

2 Unlimited is echt inhoudsloze, simpele kankerherrie. Ik haat het intens. Past in het rijtje "Gabber Piet", "Venga Boys", "Party Animals" en alle andere wanstaltige gedrochten die de Nederlandse muziekindustrie heeft voorgebracht om de portemonnees van (de ouders van) jonge pubers leeg te trekken. Pure ethervervuilng.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 12-01-2005 16:32 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

nou nou
Faces was toch wel heel erg diep van tekst hoor...


:p


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-01-2005 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 16:00 schreef Mark het volgende:
Aaargh welk een beerput is hier opengetrokken! Dit soort info was nooit voor ogen van sterfelijken bestemd toch zeker


Precies! Jullie weten wat dat betekent he...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 16:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 16:17 schreef Mutilator het volgende:
Poging tot humor zeker


Dat begrip is jou vreemd ergo zou je hier geen uitspraken over moeten doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2005 18:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 januari 2005 16:52 schreef Chelman het volgende:
Dat begrip is jou vreemd ergo zou je hier geen uitspraken over moeten doen.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 19:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 16:01 schreef Chelman het volgende:
Jawel.


2 Unlimited heerscht en Anita had enorme memmen.


Dolly Parton heeft nog grotere memmen, om over Rita corita maar te zwijgen. Toch "zuigen" beide artiesten. Evenals 2 unlimited. Je weet wel dat je fout zit maar je wilt het gewoon niet toegeven. Komt nog wel.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-01-2005 20:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 16:31 schreef Snaack het volgende:
2 Unlimited is echt inhoudsloze, simpele kankerherrie. Ik haat het intens. Past in het rijtje "Gabber Piet", "Venga Boys", "Party Animals" en alle andere wanstaltige gedrochten die de Nederlandse muziekindustrie heeft voorgebracht om de portemonnees van (de ouders van) jonge pubers leeg te trekken. Pure ethervervuilng.

En Ray Slijngaard kon niet rappen!!

Maar dat over die tieten van Anita is waar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2005 8:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 20:16 schreef M. het volgende:
En Ray Slijngaard kon niet rappen!!

Maar dat over die tieten van Anita is waar.


En wat je gebruik je als 14-jarige als belangrijkste criterium om bepaalde muziek te gaan luisteren? Inderdaad...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2005 8:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 16:31 schreef Snaack het volgende:
2 Unlimited is echt inhoudsloze, simpele kankerherrie. Ik haat het intens. Past in het rijtje "Gabber Piet", "Venga Boys", "Party Animals" en alle andere wanstaltige gedrochten die de Nederlandse muziekindustrie heeft voorgebracht om de portemonnees van (de ouders van) jonge pubers leeg te trekken. Pure ethervervuilng.


Venga Boys heerscht!


UP and DOWN and UP and DOWN


.....en ja ja wederom fijne mammassita's


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-01-2005 13:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2005 18:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 januari 2005 8:27 schreef Chelman het volgende:
Venga Boys heerscht!


UP and DOWN and UP and DOWN


.....en ja ja wederom fijne mammassita's


Wederom poging tot humor zeker


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-01-2005 21:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 januari 2005 16:31 schreef Snaack het volgende:
2 Unlimited is echt inhoudsloze, simpele kankerherrie.
ik heb hier nog de singletjes liggen van Twilight Zone en Workaholic

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-01-2005 21:40]



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-01-2005 14:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Wie post er een plaatje om het af te maken?


Suck my piss


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-01-2005 15:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 17-01-2005 15:01]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-01-2005 16:01 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Whoei, ik heb hier nog ergens Five, spice girls en cartoons liggen. Op de brandstapel ermee.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Siemn SikFuk
rumboon
Usericon van Siemn SikFuk
Posted 17-01-2005 20:29 by Siemn SikFuk Wijzig reactieProfiel van Siemn SikFukQuote dit bericht




Emiel, wat was ook alweer die smehrkant?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-01-2005 20:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Sinds wanneer mogen de n00bs hier ontopic roepen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen