IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Oorlog in Irak = Autoloze zondag Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 14:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ten minste, dat staat in een nieuwsbericht op FOK. Dus dat wordt weer fietsen binnenkort.

Ik vraag me af hoeveel mensen dit wel niet een ramp vinden (terwijl in een ander deel van de wereld de mensen scuds op hun hersenpan krijgen)


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 14:31 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 14:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Ten minste, dat staat in een nieuwsbericht op FOK. Dus dat wordt weer fietsen binnenkort.

Ik vraag me af hoeveel mensen dit wel niet een ramp vinden (terwijl in een ander deel van de wereld de mensen scuds op hun hersenpan krijgen)


maakt me niks uit. Ben toch een fanatiek fietser dus.


Immortal Pride


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-03-2003 14:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 14:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Ten minste, dat staat in een nieuwsbericht op FOK. Dus dat wordt weer fietsen binnenkort.

Ik vraag me af hoeveel mensen dit wel niet een ramp vinden (terwijl in een ander deel van de wereld de mensen scuds op hun hersenpan krijgen)

Ik vind het wel best eigenlijk


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 14:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 14:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Ten minste, dat staat in een nieuwsbericht op FOK. Dus dat wordt weer fietsen binnenkort.
Weet je wat het eerste was dat ik dacht toen ik dit las?

"Geldt dit nou alleen voor Europese landen of doet Amerika er ook aan mee?"



I'm not being rude. You're just insignificant.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-03-2003 14:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind het ook prima. Ga toch altijd met de fiets of het OV.

Nederland schijnt trouwens een dikke olievoorraad te hebben, dus voorlopig is er genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-03-2003 14:38]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-03-2003 14:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

En weer een goeie reden voor de oorlog in Irak.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 14:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

boeie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 14:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 14:36 schreef helmet het volgende:
Weet je wat het eerste was dat ik dacht toen ik dit las?

"Geldt dit nou alleen voor Europese landen of doet Amerika er ook aan mee?"




ik denk het niet. Alleen de gedachte al, als de amerikanen minder auto moeten rijden omdat wij anders wat olie krijgen zijn wij gegarandeerd de volgende die bommen op ons dak krijgen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 14:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 14:37 schreef BurZum het volgende:
Nederland schijnt trouwens een dikke olievoorraad te hebben, dus voorlopig is er genoeg.
Laatst op de radio gehoord in een interview met de verantwoordelijke persoon daarvoor. Op 'geheime' locaties in het Botlek ligt genoeg olie opgeslagen om het drie maanden uit te houden, bij het volledig wegvallen van de import van olie.

Ik weet alleen niet of daar nu wel of geen kostenbeperkende maatregelen zoals maximum snelheid en autoloze zondag bij inbegrepen zitten. En natuurlijk is Irak niet de enige bron van olie.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb geen auto .. so why bother?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:03 schreef Jenje het volgende:
Ik heb geen auto .. so why bother?


voor mensen zoals jij voeren ze dan een "fietsloze" zondag in. iedereen zal lijden!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 17-03-2003 15:08 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ik ben voor een macdonalds loze zondag, of een macdonalds loos jaar,
macdonalds is nl. de as van het kwaad

(de hamburg zijn nl. de brandstof voor de amerikanen)


And my marlboro light


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 15:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 15:03 schreef Jenje het volgende:
Ik heb geen auto .. so why bother?
No offense, maar ik vind dat een eetje kop-in-het-zand denken...

Denk er maar eens over na hoe de winkeliers dit weer eens als een (half-gerechtmatigd) excuus zien om de prijzen van produkten weer omhoog te gooien? Immers, de vervoerskosten zijn een stuk hoger (duurdere benzine, langere reistijd, hogere loonkosten, lastiger om de kwaliteit te garanderen)...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 15:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:06 schreef attila_de_hun het volgende:
voor mensen zoals jij voeren ze dan een "fietsloze" zondag in. iedereen zal lijden!

Mensen als ik .. hmm fijn .. er zijn meer mensen als mij whoopie!

Maar wat boeit het nou zeg als die rijdende melkkoeien een daggie stil staan? Scheelt je weer een dag benzinekosten, dag niet gefrustreerd in de file staan. Dan kun je fijn een dagje bij je gezin/familie whatever zijn.

Kunnen jullie dat ding dan niet 1 dagje laten staan?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-03-2003 15:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

laat ze die bommen nu maar snel droppen op dat stront Irak dan zijn we ook snel weer van het gezeik af.
MOABen die handel


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:12 schreef Jenje het volgende:

Kunnen jullie dat ding dan niet 1 dagje laten staan?


Natuurlijk jenje, 't was maar een grapje Van mij mogen ze vanaf aanstaande weekend een autoloos weekend invoeren.

Maar ik ben gewoon benieuwd of er mensen ziojn die dit een ramp vinden en dan vooral gerelateerd aan het feit dat er in Irak mensen sterven voor olie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 15:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och die zullen er vast zijn ..

En eerlijk gezegd vind ik die nogal dom ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:14 schreef linknl het volgende:
laat ze die bommen nu maar snel droppen op dat stront Irak dan zijn we ook snel weer van het gezeik af.
MOABen die handel


dan begint het geziek pas:

na Irak-->Iran???

en welke landen gaan nog meer een "pre-emptive strike" uitvoeren? Nee, die oorlog mag nooit beginnen want de gevolgen kunnen zeer vervelend zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

irak iran korea pakistan etc etc etc
totdat amerika alle touwtjes in handen heeft en alle olie in handen heeft .. en dan ... DAN gaan de prijzen pas omhoog ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:16 schreef Jenje het volgende:
Och die zullen er vast zijn ..

En eerlijk gezegd vind ik die nogal dom ..



idd

waarom wordt gebruik van zonne-energie toch niet verder ontwikkeld.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 17-03-2003 15:18 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

[quote]Op 17 maart 2003 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
dan begint het geziek pas:

na Irak-->Iran???

quote]

lijkt me een strak plan.
Opzoten met die kut arabieren.
Ruimt mooi op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:18 schreef linknl het volgende:
Op 17 maart 2003 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
dan begint het geziek pas:

na Irak-->Iran???

quote]

lijkt me een strak plan.
Opzoten met die kut arabieren.
Ruimt mooi op.


ja, komen ze ALLEMAAL hierheen als vluchteling, dan zijn we nog verder van huis.

Laat die arabieren gewoon zitten en we zouden alternatieve energie moeten gaan gebruiken. dan kunnen die arabieren hun olie opzuipen voor mijn part.

verder heb ik wel moeite met alle burgers die daar zullen sterven, los van je opinie over "arabieren".


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-03-2003 15:22 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Lijkt me heerschend.
Ik heb geen auto maar dan NOG zou ik het prima vinden.
Aso-mobilisten zullen dan voor het eerst in maanden/jaren weer de tweewieler moeten pakken en her-ontdekken hoe heerlijk rustgevend dat is en dat zelfs zonder auto's op straat! Bonus 10x!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 15:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zul je zien dat net op die zondag de NS weer stroomstoringen heeft.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 15:51 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:48 schreef ghoulliette het volgende:
Zul je zien dat net op die zondag de NS weer stroomstoringen heeft.


NS heeft altijd storing! die homo's kunnen echt helemaal niks.


Immortal Pride


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2003 15:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 15:48 schreef ghoulliette het volgende:
Zul je zien dat net op die zondag de NS weer stroomstoringen heeft.


Die gasten hebben ALTIJD stroomstoringen, last van bladeren, last van het weer etc.,schapen op de rails etc.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen