IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Oorlog in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 27-03-2004 4:48 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 25 maart 2004 12:14 schreef Azagthoth het volgende:
Is dat met die grnaat inslagen? ff kijken in ieder geval.

Een goede vriend van mij zit op dit moment in Irak. Politie agenten opleiden in het zuiden, vlak bij Koeweit. Daar is het dus erg rustig, maar meer richting het noorden is het dus nog erg rumoerig...


goed werk .
ik zou zelf wel willen gaan als ik relevant werk zou kunnen doen

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-03-2004 4:51]



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-04-2004 16:42 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het gaat weer lekker in Irak, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ook de Nederlanders aangevallen worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wedje maken dat als er 1 nederlander gedood wordt het hele land in rep en roer is en dat iedereen meteen roept dat de gevaren te groot zijn (in een oorlog ).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-04-2004 16:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

bah, die vuile laffe honden die HULPVERLENERS gijzelen. Stoer hoor, met je machinegeweer en raketwerper van die holle "ALLAH AKBAR" staan te schreeuwen als je een stel werlozen hebt gekidnapt. Mogelijk kunnen ze de volgende keer beter kleuters of bejaarden gijzelen. die zijn nog minder gevaarlijk.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-04-2004 19:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 april 2004 16:58 schreef Jenje het volgende:
Wedje maken dat als er 1 nederlander gedood wordt het hele land in rep en roer is en dat iedereen meteen roept dat de gevaren te groot zijn (in een oorlog ).

Ik weet nog dat onze bedrijfleidster me ooit voor bijna voor gek verklaarde omdat ik zei dat ook de niet Amerikaans/Britse troepen aangevallen zouden worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-04-2004 19:12 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Gelukkig deinsen die Jappeners niet zo snel terug.
Die regeringsleider heeft tenminste pit!


F*ck hippies


nekro
Usericon van nekro
Posted 09-04-2004 22:02 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hij zit dan ook lekker fijn thuis en niet in Irak


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-04-2004 22:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik denk dat die 3 japanners toch vermoordt worden, ongeacht Japan de troepen terugtrekt ofniet.


the only pleasure is pain


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-04-2004 22:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Mijn broer (beroepsmilitair) moet over 3 maanden naar Irak..


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 09-04-2004 22:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Hopenlijk is de rust dan weer een beetje wedergekeerd.


the only pleasure is pain


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-04-2004 22:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

dat hoop ik ook


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-04-2004 10:30 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nederlanders in Irak schieten na aanval

Gepubliceerd op vrijdag 09 april 2004

Nederlandse militairen in Irak hebben donderdagavond, als reactie op een aanval, schoten afgevuurd vanuit een overheidsgebouw in As Samawah. Niemand van het Nederlandse bataljon raakte gewond.
Volgens het ministerie van Defensie werd er met een klein kaliber op het Coalition Provisional Authority (CPA) gebouw in As-Samawah geschoten. De Nederlandse militairen hebben daarop teruggeschoten.

De aanvallers vuurden ook granaten af en in de buurt van het gebouw klonken vijf zware explosies. Getuigen verklaarden verder dat zij sirenes van ambulances hadden gehoord. Volgens het minsiterie van Defensie zijn er onder de Nederlanders geen gewonden gevallen.

In de stad zijn Japanners en Nederlanders gelegerd. De explosies tijdens de aanval zijn in het Japanse basiskamp gehoord. Het is de tweede aanval in As-Samawah in een etmaal. Woensdagavond werd de Japanse basis beschoten.

Geen gevaar
Volgens de minister lopen de militairen geen echt gevaar. Hij wijst er op dat het gevaar vooral komt van sjiitische rebellen onder leiding van de geestelijke Moqtada al-Sadr, en in de door Nederland gecontroleerde provincie Al-Muthanna zijn er volgens Kamp vrijwel geen aanhangers van al-Sadr.

Minister Kamp omschrijft de huidige veiligheidssituatie in As-Samawah als ‘verantwoord’. Volgens Kamp is de band met de bevolking nog steeds goed, en hebben er zich, behalve de explosies in de buurt van het Japanse kamp, geen ernstige incidenten voorgedaan.

Terug naar Nederland
Een deel van de Nederlandse militairen in Irak kan eventueel terug naar ons land. Volgens minister Kamp (Defensie) is de opleiding van Iraakse politieagenten succesvol. De Irakezen zijn in staat zelf patrouilletaken van de Nederlanders over te nemen.

De Nederlandse militairen in Irak zijn na de grote ongeregeldheden in Irak wel in extra staat van paraatheid gebracht. Het Nederlandse detachment heeft een aantal extra veiligheidsmaatregelen getroffen en het aantal patrouilles is verhoogd. De normale werkzaamheden, zoals het opleiden en coachen van Irakees veiligheidspersoneel, gaan gewoon door.




F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2004 12:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 10:30 schreef Manifest het volgende:


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-04-2004 12:39 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Haast niks gebeurd dus -->


F*ck hippies


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 10-04-2004 16:56 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mijn oplossing voor IRAK:



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-04-2004 21:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wat ze vanavond toch op het nieuws vertelden, zeg... Op de vraag hoe Nederland zou reageren op het toenemend geweld, antwoorde men dat terugtrekking van de troepen geen optie was, maar (nu komt het) dat men extra voorzichtig ging zijn, zwaarder bewapend zou worden, en meer op hun hoede zouden gaan zijn (o.i.d).


Touché, pussycat!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-04-2004 21:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, echt zo'n typisch nederlandse "oplossing".

misschien dat dit meehelpt:

http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=451274/sc=1aff3e

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-04-2004 22:01]


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 9:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die vuile laffe fundamentalistische apen (een van de eisen: Italië moet hun uitspraken over de Islam terugnemen ) hebben hun eerste (?) gijzelaar gedood:

Italiaanse gijzelaar in Irak gedood

In Irak hebben gijzelnemers één Italiaanse gijzelaar gedood. Ze dreigen ook de andere drie Italianen die ze vasthouden te doden als Italië zich niet uit Irak terugtrekt. De Arabische tv-zender al-Jazeera meldde gisteravond een video te hebben ontvangen waar de liquidatie van de gijzelaar op staat. De zender wil de band echter niet vertonen op tv, omdat de beelden te bloederig zijn.

De Italiaanse premier Berlusconi heeft bevestigd dat er een Italiaanse gijzelaar is omgebracht. Het gaat om een 36-jarige in Sicilië geboren man. Berlusconi maakte duidelijk dat de moord op de Italiaan geen invloed zal hebben op de missie van zijn land in Irak. ,,Ze hebben een leven verwoest. Maar ze tasten niet onze waarden aan of onze inspanningen voor de vrede.''

In Irak zijn op dit moment ten minste veertig buitenlanders gegijzeld.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-04-2004 10:06 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 9:53 schreef attila_de_hun het volgende:
... (een van de eisen: Italië moet hun uitspraken over de Islam terugnemen ) ...

Je moet toch wat eisen indien je niets redelijks te eisen hebt...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gelukkig ook wat goed nieuws

Drie gegijzelde Japanners in Irak vrijgelaten

De drie Japanse burgers die vorige week in Irak gegijzeld werden, zijn weer vrijgelaten. Dit is donderdag gemeld door de Arabische nieuwszender Al-Jazeera. Dit bericht wordt bevestigd door de Japanse autoriteiten.

Vorige week liet Al-Jazeera beelden zien van de drie Japanners. Op deze beelden was te zien hoe de twee hulpverleners en de journalist bedreigd werden met messen en vuurwapens. Volgens de Arabische zender verkeren de drie in goede gezondheid. Ze zijn overgedragen aan de Vereniging van Moslim geestelijken, die bemiddeld heeft bij hun vrijlating.

Over twee andere Japanners die eerder deze week gegijzeld werden is verder niets bekend.


waarschijnlijk hebben de Japanners een legioen Ninja's naar de gijzelnemers gestuurd die de raketwerper en geweren op een plaats bij de eigenaar hebben gestoken waar de zon nooit schijnt.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-04-2004 19:38]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 19:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hopelijk wel. Zou ook enorm terecht zijn, hulpleners gijzelen..... Wat een lafaards.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 19-04-2004 10:08 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 9:53 schreef attila_de_hun het volgende:
die vuile laffe fundamentalistische apen (een van de eisen: Italië moet hun uitspraken over de Islam terugnemen )

Berlusconi bakt ze bij momenten nogal bruin ook he. Met zijn domme opmerkingen.


Uit liefde voor ZM.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-04-2004 17:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 10:08 schreef adder het volgende:
Berlusconi bakt ze bij momenten nogal bruin ook he. Met zijn domme opmerkingen.
Welke opmerkingen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 19-04-2004 17:47 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:44 schreef Misanthrope het volgende:
Welke opmerkingen?

Zijn laagdunkende over de islam.


Uit liefde voor ZM.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-04-2004 18:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 17:47 schreef adder het volgende:
Zijn laagdunkende over de islam.
Welke dan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen