IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Oorlog in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2004 14:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mishandeling van Iraakse gevangen door britten en amerikanen.

http://www.mirror.co.uk/news/allnews/tm_objectid=14199634%26method=full%26siteid=50143%26headline=shame%2dof%2dabuse%2dby%2dbrit%2dtroops-name_page.html



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-05-2004 14:53]


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 01-05-2004 14:54 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Tering...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2004 14:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Mateloos stom. Irak wordt bevrijd van Saddam Hoessein en nu gaan ze zelf zulke fratsen uithalen. Ik had net zo een hekel aan die praktijken van de Irakese "rebellen" omdat die zulke geintjes uithalen. Doen onze bondgenoten het zelf ook. Wat ben ik toch een naieve sukkel. Gevangenen moet je fatsoenlijk behandelen. punt uit.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-05-2004 17:17 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

binnen ieder collectief zijn er diegenen die het beeld bepalen voor hun tegenstander, deze beelden zullen keer op keer voorgehouden aan potentiële zelfmoordenaars ("dienaren van Allah" - reg tm.), het is perfecte pr voor de Iraakse anti-coalitie groeperingen


Gevangen moeten inderdaad zoals attila zegt met respect behandelt worden, als je gevangenen altijd als minder menselijk gaat zien, lever daar je eigen menselijkheid mee in.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-05-2004 21:58 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Extremistische moslimsite toont onthoofding Amerikaan

Uitgegeven: 11 mei 2004 19:38
Laatst gewijzigd: 11 mei 2004 21:23

DUBAI - Op een video die dinsdag is verschenen op een website van moslimextremisten is te zien hoe vijf gemaskerde mannen een 26-jarige Amerikaan onthoofden. De daders zeggen de man, wiens lijk zaterdag in Bagdad is gevonden, te straffen voor de mishandeling van Iraakse gevangenen door Amerikaanse militairen.

De in een oranje overall geklede man zegt wie hij is. "Mijn naam is Nick Berg, mijn vaders naam is Michael, mijn moeders naam is Suzanne. Ik woon in Philadelphia." Achter hem staan vijf gemaskerde mannen met hoofddoeken op. Een van hen leest een verklaring voor, waarna zij de man op zijn zij rollen en hem het hoofd afsnijden. "Allah akbar", schreeuwen de daders - Allah is groot.

"Aan de moeders en de vrouwen van Amerikaanse soldaten, wij vertellen jullie dat wij de Amerikaanse regering hebben aangeboden deze gijzelaar te ruilen voor enkele van de gevangenen in Abu Ghraib. Dat is geweigerd. Wij vertellen jullie dat de waardigheid van de moslimmannen en -vrouwen in Abu Ghraib en elders alleen terug te krijgen is met bloed en zielen. Jullie krijgen niets van ons behalve doodskist na doodskist."

Het slachtoffer is geen soldaat, maar een zelfstandige Amerikaanse ondernemer van 26 die in Irak werk zocht op het gebied van communicatie-infrastructuur. Volgens zijn ouders werd hij sinds 9 april vermist. Hij was toen van plan naar huis terug te keren, omdat hij geen werk had kunnen vinden.

De video is getiteld "Abu Musab al-Zarqawi slacht een Amerikaan af". Het is onduidelijk of Al-Zarqawi - een terrorist die banden heeft met Osama bin Laden - zelf in de video te zien is, of dat hij de verantwoordelijkheid opeist.

De video is verschenen op een website genaamd Muntada al-Ansar waarop vaker verklaringen en opnames van extremistische organisaties zoals Al-Qaida worden gepubliceerd. De kwaliteit van de beelden is slecht. Het is niet te verifiëren of de informatie en de beelden authentiek zijn.


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2004 22:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2004 14:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Mateloos stom. Irak wordt bevrijd van Saddam Hoessein en nu gaan ze zelf zulke fratsen uithalen. Ik had net zo een hekel aan die praktijken van de Irakese "rebellen" omdat die zulke geintjes uithalen. Doen onze bondgenoten het zelf ook. Wat ben ik toch een naieve sukkel. Gevangenen moet je fatsoenlijk behandelen. punt uit.

ben ik het wel mee eens, maar zouden alle foto's wel echt zijn, een irakezen zouden makkelijk een paar foto's bij kunnen maken. en waarom zijn er foto's van gemaakt
natuurlijk zijn er wel een paar echte foto's maar betwijfel of ze allemaal echt zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 22:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik zit veel op een Amerikaans politiek forum/schrijvers site. De meeste mensen daar zijn vrij links en anti Bush (ze zouden hier erg geliefd zijn). Dit is wat een van die mensen postte bij het zien van die onthoofding van een US soldaat:

quote:

somehow, the idea of a woman pointing at the cock of a stripped, shrouded prisoner doesn't seem all that outrageous anymore...


Ik moet hem toch wel gelijk geven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-05-2004 23:11 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik heb nog niet de hele video gezien, maar het is walgelijk...


F*ck hippies


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2004 23:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 23:11 schreef Manifest het volgende:
Ik heb nog niet de hele video gezien, maar het is walgelijk...


Ja, best ranzig ja. Ik zeg: nuke 'em


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2004 23:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar is die video te zien?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2004 23:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht



I can't shoot straight unless I've had a pint!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-05-2004 23:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

nou ik kan niets zien, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het is van beide kanten niet goed wat ze doen.
Alleen ik kan me voorstellen, als al je vrienden om je heen dood neer vallen, of gemarteld, of wat je allemaal daar te zien krijgt, dat je dan rare dingen gaat doen.

Stel je eens voor wat jij dan zou doen. Ik denk dat ik wraak zou nemen.....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-05-2004 23:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Een kop afhakken van een onschuldige burger. Dan kunnen ze beter een soldaat pakken.


F*ck hippies


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-05-2004 23:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 mei 2004 23:32 schreef Manifest het volgende:
Een kop afhakken van een onschuldige burger. Dan kunnen ze beter een soldaat pakken.

Ja helemaal mee eens.
Het blijft een oorlog.
Ik hoorde dat er in 25 jaar maar 30 nederlanders omgekomen zijn, in alle oorlogen waarbij we aanwezig waren de afgelopen 25 jaar.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2004 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 mei 2004 23:15 schreef Dunne_Hein het volgende:
www.fok.nl


hmm de links daar doen het niet alleen wel 1 verwijzing naar een .ram document, maar ik heb geen realplayer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 23:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Echt geloof me. Je wilt deze filmpje niet zien. Ik heb voor het eerst van mijn leven bijna letterlijk moeten nekken bij het zien van een filmpje.

Met name omdat het eerst 4 minuten duurt dat ze een 'vonnis' voorlezen en daarna onder hard gejoel van 'alah akbar' tot de daad overgaan.

Ik heb nu werkelijk spijt dat ik die link klikte.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-05-2004 23:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

nou nou, dat is wel weer een beetje overdreven hoor...


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 0:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm naja de resolutie was niet echt hoog dus zo walgelijk vond ik het niet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 12-05-2004 0:29 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Doet me denken (net als een jongen dat ook op het bericht reageerde op FOK) aan de dood van een Russische (soldaat?) wat een tijd terug op www.ogrish.com stond. Walgelijk gewoon. Bij dat filmpje heb ik me wel een tijd naar gevoeld maar dat kwam omdat hij van hoge resolutie was.

Damn... Echt erg dit.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-05-2004 0:31 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Of Tsjetsjeense rebellen waar de keel van wordt doorgesneden.

De gevangen in die gevangenis werden vernedert, maar niet de hele kop AFGEHAKT..


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 0:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 0:29 schreef ouwe het volgende:
Doet me denken (net als een jongen dat ook op het bericht reageerde op FOK) aan de dood van een Russische (soldaat?) wat een tijd terug op www.ogrish.com stond. Walgelijk gewoon. Bij dat filmpje heb ik me wel een tijd naar gevoeld maar dat kwam omdat hij van hoge resolutie was.

Damn... Echt erg dit.

ook de foto's van mishandelde irakezen gezien? dat sloeg duidelijk ook nergens op, net als deze onthoofding en oorlog.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 12-05-2004 0:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 0:32 schreef ElitE het volgende:
ook de foto's van mishandelde irakezen gezien? dat sloeg duidelijk ook nergens op, net als deze onthoofding en oorlog.

Ja, heb de foto's gezien (zie bovenaan deze pagina). Zijn er irakezen omgekomen bij het mishandelen?
Ik heb mijn twijfels.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 0:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 0:37 schreef ouwe het volgende:
Ja, heb de foto's gezien (zie bovenaan deze pagina). Zijn er irakezen omgekomen bij het mishandelen?
Ik heb mijn twijfels.

waarschijnlijk niet in die gevangenis maar het lijtk mij dat er van de irakese doden wel een zooi mishandeld zijn, maar komt omdat de soldaten een beetje doordraaien als in vietnam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 8:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 22:59 schreef Chelman het volgende:
Ik zit veel op een Amerikaans politiek forum/schrijvers site. De meeste mensen daar zijn vrij links en anti Bush (ze zouden hier erg geliefd zijn). Dit is wat een van die mensen postte bij het zien van die onthoofding van een US soldaat:



Ik moet hem toch wel gelijk geven.


Ik ook. na al die ophef heb ik er nog eens over na zitten denken (jaja) en kwam tot de conclusie dat ik nog 100000000 maal liever bij de amerikanen en de engelsen in de bak zou zitten dan bij de irakezen. liever met mijn blote pik op de foto dan dat ze het ding erafzagen. en ddaarna kwam het onthoofdingsbericht.

ps: kun jij de link eens geven van die site?


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-05-2004 8:13]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-05-2004 8:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, er waren vanmorgen ook beelden van op het journaal. Die man is afgeslacht als een speenvarken. Hij was niet eens een soldaat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen