IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Oorlog in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 22:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 22:30 schreef ghoulliette het volgende:
nee-he 48 uur is twee dagen
edit: kijkt er nu niemand netwerk
Eh, toen we aan dat lijstje begonnen was er nog geen netwerk uitgezonden.

En bovendien kijk ik toch altijd 's nachts naar de herhalingen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 22:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 22:40 schreef helmet het volgende:
Eh, toen we aan dat lijstje begonnen was er nog geen netwerk uitgezonden.

En bovendien kijk ik toch altijd 's nachts naar de herhalingen.

weet ik, daarom zei ik zelf eerst ook de nacht van 18 maart.


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 17-03-2003 22:46 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 22:36 schreef ghoulliette het volgende:
Kijk iemand die er ook voor vreest (fijn om te weten dat ik niet helemaal gek ben ).

Hehe. Ik vrees er idd wel voor, en het zit er aardig aan te komen,zeker na deze quote van Saddam
quote:
"Als de VS ons aanvalt zorg ik ervoor dat Irak de wereld aanvalt" (HLN-belgiƫ)
Lijkt me duidelijke taal...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-03-2003 22:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- iskariot a.s. vrijdag 21-3
- Fire a.s dinsdag 18-3
- Helmet: dinsdag 18-3
- jenje a.s woensdag 19-3
- Misantrhope a.s. maandag 24-3
- Slechtheid 08-12
- Kleine Micha Banaan nacht van 17-03op18-03
- webblaster wim a.s. donderdag 20-03
- sporty: dinsdag 18-3
- mislyd: vannacht (17-18)
- IronGlory vannacht
- Vampie 19-03
- impaled succubus 18-3
- Moordlustige Hamster tussen nu en donderdag
- Ajakkes de nacht van 18 op 19 -3
- DaVinz 19-03
- TNightmare nacht van 21-3 op 22-3
- Greycloak vannacht al (18-03)(oorlog op je verjaardag heeeerst!)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 17-03-2003 22:47 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Ik haal al mijn info van forums als deze.

En de herhalingen van het nieuws dan.


TotZiens


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 22:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 maart 2003 22:47 schreef Greycloak het volgende:

- Greycloak vannacht al (18-03)(oorlog op je verjaardag heeeerst!)


beter verjaardagskadootje had je niet verwacht he

gefeliciteerd


Je moeder.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-03-2003 22:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Kindertjes, vergadert alleen rond de televisie en wij zullen jullie laten zien hoe volwassenen spelen:

Zet jullie scherm aan en laat uw leven verlichten in het schijnsel van CNN, zie hoe de moderne mens zijn problemen niet oplost, maar bestookt met wapens, zie hoe de slachtoffers vallen voor de olie, het geld, de macht en het nationalisme.

Kijk maar hoe volwassen ze zijn, gooiend met hun raketten en hun bommen. Hoe ze er "alles" aan hebben gedaan om tot vrede te komen...

Kijk en stomp jezelf af, in het kale licht van de nieuwe Oorlog...




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-03-2003 22:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 22:48 schreef karnivoor het volgende:
beter verjaardagskadootje had je niet verwacht he

gefeliciteerd
Ik zal Bush een bedankt-mailtje sturen. Whieee!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2003 23:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 maart 2003 22:49 schreef Phriar het volgende:
Kindertjes, vergadert alleen rond de televisie en wij zullen jullie laten zien hoe volwassenen spelen:

Zet jullie scherm aan en laat uw leven verlichten in het schijnsel van CNN, zie hoe de moderne mens zijn problemen niet oplost, maar bestookt met wapens, zie hoe de slachtoffers vallen voor de olie, het geld, de macht en het nationalisme.

Kijk maar hoe volwassen ze zijn, gooiend met hun raketten en hun bommen. Hoe ze er "alles" aan hebben gedaan om tot vrede te komen...

Kijk en stomp jezelf af, in het kale licht van de nieuwe Oorlog...





maak van dat nationalisme maar imperialisme

nationalisme is niet aan de orde


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-03-2003 23:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb geen zin om alles in dit topic te lezen maar ik moet even kwijt dat ik hoop dat er een vliegtuig crasht op de woningen van de leiders van beide landen.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-03-2003 23:16]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-03-2003 23:30 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 22:49 schreef Phriar het volgende:
Kindertjes, vergadert alleen rond de televisie en wij zullen jullie laten zien hoe volwassenen spelen:

Zet jullie scherm aan en laat uw leven verlichten in het schijnsel van CNN, zie hoe de moderne mens zijn problemen niet oplost, maar bestookt met wapens, zie hoe de slachtoffers vallen voor de olie, het geld, de macht en het nationalisme.

Kijk maar hoe volwassen ze zijn, gooiend met hun raketten en hun bommen. Hoe ze er "alles" aan hebben gedaan om tot vrede te komen...

Kijk en stomp jezelf af, in het kale licht van de nieuwe Oorlog...



het enige nationalisme in deze questie is dat van die debiele arabieren/moslims die nu speciaal naar irak gaan om tegen de vs en engeland te kunnen vechten, 'k hoop dat ze allen aan een langzame pijnlijke dood sterven.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-03-2003 2:44 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Als ik de speech zo'n beetje correct intrepeteer zou het nu of uiterlijk vanochtend vroeg oorlog moeten zijn


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-03-2003 3:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Saddam + Zonen opdonderen binnen 48 uur of oorlog is het dus.

Dus exile or war.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 18-03-2003 7:06 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Nederland geeft politieke steun aan de Slachting in Irak, en de facto ook militiaire ondanks ontkenningen door de patriots dus Nederland is een legitiem militair doel en ik spreek hierbij mijn steun uit voor aanslagen op nederlandse doelen.

Ik hoop niet dat het gebeurt want het geeft de Nederlandse gristofascistische racisten de gelegenheid om op grote schaal etnische zuiveringen te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 18-03-2003 7:14]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-03-2003 9:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ja, dan ga je jezelf toch afvragen of Sadam deze zogenaamde "slachting" niet had kunnen voorkomen door af te treden, nee, want hij interesseert zich niet voor zijn volk. Maar ik denk dat het morgenavond van start gaat
20 maart


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2003 9:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 23:14 schreef karnivoor het volgende:
maak van dat nationalisme maar imperialisme

nationalisme is niet aan de orde

"Nationalism, having attained its first objective in the form of national unity and independence, develops almost automatically into imperialism."
wel dus zegt grandmaster Carr (1939)


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 18-03-2003 9:53 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

"Als ik sterf, sterft heel mijn volk" is de redenering van Saddam, dus het kan hem niet bommen (leuke woordspeling ) hoe het met zijn volk gaat, zolang hij maar wint.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2003 9:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 9:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, dan ga je jezelf toch afvragen of Sadam deze zogenaamde "slachting" niet had kunnen voorkomen door af te treden, nee, want hij interesseert zich niet voor zijn volk. Maar ik denk dat het morgenavond van start gaat
20 maart

Saddam geeft ook niets om zijn volk. Omdat Bush een eikel is is het nog niet zo dat Saddam nu opeens wel een lieverd is. Hij is een dictator ala Caligula (kill your own then eat them!)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-03-2003 10:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 18 maart 2003 7:06 schreef Oebe het volgende:
Nederland geeft politieke steun aan de Slachting in Irak, en de facto ook militiaire ondanks ontkenningen door de patriots dus Nederland is een legitiem militair doel en ik spreek hierbij mijn steun uit voor aanslagen op nederlandse doelen.

Dus een "slachting" in eigen land is wel acceptabel? Maar die in Irak niet? Haha, ik hoop dat jij met je hoofd langs zo'n "nederlands doel" loopt als ze het opblazen. Het zinloos uitmoorden van ONSCHULDIGE mensen is (voor mij iig) de grootste reden om tegen de oorlog te zijn, of dat nou in Irak of Nederland of welk land dan ook is.

quote:
Ik hoop niet dat het gebeurt want het geeft de Nederlandse gristofascistische racisten de gelegenheid om op grote schaal etnische zuiveringen te houden.

Nou okay, een beetje dramatiseren moet kunnen.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2003 10:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik hoop echt dat er geen fanatieke mafketels komen die zich gaan opblazen in europese hoofdsteden.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-03-2003 10:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik hoop het eigenlijk wel, dan weten we namelijk zelf ook eens hoe het is om met die angst te moeten leven elke dag opgeblazen te kunnen worden.

Dat veranderd het politieke plaatje meteen, in europa.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2003 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:27 schreef linknl het volgende:
Ik hoop het eigenlijk wel, dan weten we namelijk zelf ook eens hoe het is om met die angst te moeten leven elke dag opgeblazen te kunnen worden.

Dat veranderd het politieke plaatje meteen, in europa.

En dat is goed omdat?
Daar schiet je toch niets mee op!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-03-2003 10:36 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Nee dat klopt je schiet er niets mee op, Het zal alleen de politiek in europa dichter bij elkaar brengen.

Daarom ben ik ook sterk voor het uitroeien van elke vorm van terrorisme.
Terrorisme is LAF, je kan er niet tegen vluchten en je weet nooit wanneer het je zal treffen.
Oorlog is ook niet leuk maar je kan er wel vluchten.



Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 18-03-2003 10:39 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Zoals Loesje reeds zei:

Importeren we nu ook al de angst vanuit amerika.


TotZiens


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-03-2003 10:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:36 schreef linknl het volgende:
Nee dat klopt je schiet er niets mee op, Het zal alleen de politiek in europa dichter bij elkaar brengen.

Daarom ben ik ook sterk voor het uitroeien van elke vorm van terrorisme.
Terrorisme is LAF, je kan er niet tegen vluchten en je weet nooit wanneer het je zal treffen.
Oorlog is ook niet leuk maar je kan er wel vluchten.




als er een grote terrorist rondloopt is het wel die bush met zijn christelijk gezwam.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen