IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Patches? Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 25-08-2004 23:38 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 23:36 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zeg flapdrol, er zijn ook nog mensen die hier niet de hele avond op F5 drukken. Ik geloof niet dat ik nog iets toe te voegen heb aan wat hier boven al gezegd is.

dan bied ik u mijn welgemende excuses aan. Ik wist van niets, tot jenje het me zei, en ik bedoelde verder niks met die opmerking.Nogmaals, het spijt me.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-08-2004 23:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 augustus 2004 23:37 schreef zillah-morte het volgende:
Ontopic graag



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2004 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

patches zijn zoooooo jaren 80


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 25-08-2004 23:42 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

patches zijn gaaf, snaack, vooral grindcore patches.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2004 23:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ze zijn gay, net als het "metaltenue" in het algemeen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-08-2004 23:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 augustus 2004 23:44 schreef Snaack het volgende:
ze zijn gay, net als het "metaltenue" in het algemeen.

Zegt de meneer met een hemelblauw overhemd
Patches zijn idd niet hip


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 25-08-2004 23:46 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

niet iedereen kan zich dure merk kleding veroorloven zoals jij snaack, en dan ook nog zuipen...hoewel, zag ik jouw de laatste keer niet in een Darkthrone shirt rondwandelen ?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-08-2004 23:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 augustus 2004 23:44 schreef Snaack het volgende:
ze zijn gay, net als het "metaltenue" in het algemeen.


Het metaltenue is ook aan verandering onderhevig.

Waar zijn de stretchbroeken voor mannen gebleven.


Oud Vuil.


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 25-08-2004 23:49 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 25 augustus 2004 21:33 schreef valfar het volgende:
Hoe kom je daaraan als ik vragen mag? Erg gave patches.


Gewoon zelf gemaakt.
En dus niet uit Norge (zie nordstorm zijn link)


ToXiC
holocaust
Usericon van ToXiC
Posted 25-08-2004 23:52 by ToXiC Wijzig reactieProfiel van ToXiCQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 22:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Metalmarket?

Ebay is juist rete goedkoop met die dingen
metalmarkets komen ook erg vaak voor hier

goddess of desire is vast goedkoper


An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-08-2004 0:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 23:46 schreef zillah-morte het volgende:
Zegt de meneer met een hemelblauw overhemd


You haven't seen the half of it. Ik heb een kast vol dassen, overhemden en pakken.

quote:
Patches zijn idd niet hip


Inderdaad

quote:
Op 25 augustus 2004 23:46 schreef Lord Gore het volgende:
niet iedereen kan zich dure merk kleding veroorloven zoals jij snaack, en dan ook nog zuipen...hoewel, zag ik jouw de laatste keer niet in een Darkthrone shirt rondwandelen ?


Dat valt best wel mee hoor Reinier.. Ik zoek nooit uit op merk, maar toevallig zijn de kleren die ik mooi vind over het algemeen duur en van "bekende" merken ja..

Ook klopt het dat ik laatst in een Darkthrone shirt rondliep, alleen dan niet op een zwarte broek met kisten eronder maar als ik het me goed herinner op een wijde spijkerbroek met Simple's..

Sja, gave band, mooi strak shirt en geen bierbuik meer zodat ik daar weer zonder schaamte in rond kan lopen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-08-2004 10:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wij zijn voor onze kleine(10 jaar..)bezig met een jack,om die vol met slayer patches te naaien.Schiet al aardig op.Op dokk-em nog 5 erbij gehaald,en als die erop zitten is ie al aardig vol. Leuk,als je die koppen van sommige mensen ziet hehehe


spelfout weggehaald...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-08-2004 17:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 18:34 schreef morthvarg het volgende:
Hier 2 home-made bomber jassen van mij.




jij beschildert ook leren jassen? of alleen als ik een true darkthrone logo erop wil. of ook heavy metal?



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 26-08-2004 17:49 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe,
ik schilder evt. ook true heavy metal logo's hoor


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 26-08-2004 17:51 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Hoezo zou je jassen moeten schilderen ?


..


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 26-08-2004 18:00 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 17:51 schreef venom rules het volgende:
Hoezo zou je jassen moeten schilderen ?

BEschilderen.
ga binnenkort ook maar een poging wagen om ons eigen bandlogo op mijn jas te krijgen.


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 26-08-2004 18:40 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

Heer Morthvarg, Lord Gore ( reinier ) heeft u nog gemaild en vroeg zich af of de mail was aangekomen..


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 26-08-2004 18:57 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

ja is binnen je hebt een mail terug


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 26-08-2004 19:02 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 26 augustus 2004 17:06 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
jij beschildert ook leren jassen? of alleen als ik een true darkthrone logo erop wil. of ook heavy metal?


Kan van alles zijn, heavy metal is geen probleem.
Ligt wel een beetje aan het ontwerp niet ingewikkeld anders wordt het een zooi, of ik moet het logo heel groot maken.

Een darkthrone logo is b/v een van de lastigste zaken om er in het klein op te zetten (praktisch onmogelijk)fluisterwoud logo van het zelfde laken een pak.

Stuur anders even een mail.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 26-08-2004 19:06 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 26 augustus 2004 19:02 schreef morthvarg het volgende:
Kan van alles zijn, heavy metal is geen probleem.
Ligt wel een beetje aan het ontwerp niet ingewikkeld anders wordt het een zooi, of ik moet het logo heel groot maken.

Een darkthrone logo is b/v een van de lastigste zaken om er in het klein op te zetten (praktisch onmogelijk)fluisterwoud logo van het zelfde laken een pak.

Stuur anders even een mail.

Wat kost zo'n geschilderde jas??


..


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 26-08-2004 19:32 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 18:57 schreef morthvarg het volgende:
ja is binnen je hebt een mail terug

Shit, da's fucked up dan heb nog niks ontvangen godver. Kan je je antwoord nog een keer sturen, maar dan naar myvanloon@planet.nl ??? Alvast bedankt.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 26-08-2004 19:55 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2004 22:39 schreef ToXiC het volgende:
heft iemand misschien een manowar patch voor mij?


www.goddess-of-desire.nl
www.hoz-records.de

die hebben verschillende manowar emblemen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 26-08-2004 20:30 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Heb hier nog een Pestilence backpatch liggen die ergens op een jas of jack moet...
Verder nog een stuk of 30 losse patches omdat ik die van mijn ouwe jackje heb afgehaald... Binnenkort ga ik ze allemaal op een spijkerbroek naaien, hehe!
Verder heb ik het Asphyx logo op mijn rug van mijn motorjack geschilderd (foto), en i.p.v. patches, 2 metal 'iron crosses' bevestigd. Best leuk om zo even creatief in de weer te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 26-08-2004 20:31]


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 26-08-2004 20:34 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 20:30 schreef ouwe het volgende:
Verder heb ik het Asphyx logo op mijn rug van mijn motorjack geschilderd (foto),


Mooi gedaan! Ik heb nog ergens een cd van Asphyx liggen...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 26-08-2004 20:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 20:34 schreef DecomposingBitch het volgende:
Mooi gedaan! Ik heb nog ergens een cd van Asphyx liggen...

Dankje... Ga hem eens opzoeken en in die cdspeler gooien dan
Jij was toch die meid uit Nijmegen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen