IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : en alweer dierenleed... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-03-2003 7:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

van FOK:

Schapen in Valkenswaard zwaar mishandeld

Vanochtend rond kwart over negen zijn in een weiland in Valkenswaard twee dode schapen aangetroffen, zo meldt de politie van de regio Brabant Zuid-Oost. De beide dieren waren zwanger.

Beide schapen hadden schotwonden en in de buik bevonden zich grote snijwonden. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

Godver, wat heb ik toch een hekel aan zulke zieke mensen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-03-2003 7:55 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

hoe zinloos wat enorm kansloos ben je als je zoiets doet. Arme beessies


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 18-03-2003 8:03 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp



HEERSCHT


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2003 8:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja wat doe je eraan.......


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-03-2003 8:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 8:26 schreef Orion het volgende:
ja wat doe je eraan.......


naar Bagdad sturen!!!


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 18-03-2003 8:49 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

wat doe je eraan?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-03-2003 10:31 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 8:49 schreef attila_de_hun het volgende:
naar Bagdad sturen!!!


Die opengereten schapen?

Hmmz, dit lijkt op een actie van:

de pedofiele schapenneuker! Jonger dan dit kan hij ze niet krijgen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2003 10:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

afshieten die lui

je mag alle mensen van mne open snijden maar blijf van schaapjes af *zwakke plek*


Je moeder.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-03-2003 10:46 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

vastbinden aan een flitspaal en dan opblazen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-03-2003 10:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:31 schreef TNightmare het volgende:
Die opengereten schapen?

Hmmz, dit lijkt op een actie van:

de pedofiele schapenneuker! Jonger dan dit kan hij ze niet krijgen!


Neen, de schapenmartelaren uiteraard.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 10:58 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Was het geen Islamitische offerfeest?


Immortal Pride


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-03-2003 10:58 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Dit soort dingen vind ik echt triest, dat je dieren gaat mishandelen. Die beestjes zijn volkomen machteloos tegenover klotewezens als wij, godver wat kan ik me hier boos om maken


Kankerlul


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:04 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 10:58 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dit soort dingen vind ik echt triest, dat je dieren gaat mishandelen. Die beestjes zijn volkomen machteloos tegenover klotewezens als wij, godver wat kan ik me hier boos om maken


Als wij?
Ik mishandel geen diertjes hoor, alleen vliegen, muggen en wespen.


Immortal Pride


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2003 11:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mischien kom ik dom over(zo bedoel ik het niet)maar waar maken jullie je eigenlijk druk om,dit gebeurt toch veel en veel meer
je hebt gewoon van zulke zielig lui.
als het ipv het schaap een mens was geweest had ik me er druk over gemaakt,nu denk ik eigenlijk het is maar een schaap.
sorry wil niet hard overkomen ofzo
maar dat beest was denk ik toch wel geslacht later


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2003 11:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 maart 2003 11:11 schreef Orion het volgende:

als het ipv het schaap een mens was geweest had ik me er druk over gemaakt,nu denk ik eigenlijk het is maar een schaap.



was het maar andersom...


Je moeder.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:14 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:11 schreef Orion het volgende:
mischien kom ik dom over(zo bedoel ik het niet)maar waar maken jullie je eigenlijk druk om,dit gebeurt toch veel en veel meer
je hebt gewoon van zulke zielig lui.
als het ipv het schaap een mens was geweest had ik me er druk over gemaakt,nu denk ik eigenlijk het is maar een schaap.
sorry wil niet hard overkomen ofzo
maar dat beest was denk ik toch wel geslacht later


jaaaaaaaaaah lekker! Kebab eten.


Immortal Pride


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kijk dat zijn nou de trieste reacties dat het je niks uitmaakt of een dier gruwelijk word mishandeld.

Dieren worden constant aangevallen door mensen, er is volgens mij geen dier die niet door de mensen word bedreigd.

Als een mens op zo'n manier word vermoord staat heel Nederland op z'n achterste poten, maar een schaap .. who cares?

Laat maar komen die longziekte, hopen dat er goed veel mensen kapot gaan, de wereld zou dat goed uitkomen


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2003 11:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

omdat er een paar zieke lui zijn , hoeft de rest toch niet te sterven.
zou jij je leven geven voor een dier
nou ik niet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:16 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:14 schreef Jenje het volgende:
Kijk dat zijn nou de trieste reacties dat het je niks uitmaakt of een dier gruwelijk word mishandeld.

Dieren worden constant aangevallen door mensen, er is volgens mij geen dier die niet door de mensen word bedreigd.

Als een mens op zo'n manier word vermoord staat heel Nederland op z'n achterste poten, maar een schaap .. who cares?

Laat maar komen die longziekte, hopen dat er goed veel mensen kapot gaan, de wereld zou dat goed uitkomen


Totdat je de ziekte zelf krijgt!


Immortal Pride


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-03-2003 11:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:11 schreef Orion het volgende:
mischien kom ik dom over(zo bedoel ik het niet)maar waar maken jullie je eigenlijk druk om,dit gebeurt toch veel en veel meer
je hebt gewoon van zulke zielig lui.
als het ipv het schaap een mens was geweest had ik me er druk over gemaakt,nu denk ik eigenlijk het is maar een schaap.
sorry wil niet hard overkomen ofzo
maar dat beest was denk ik toch wel geslacht later


ik heb medelijden met een "onschuldig" dier. Die kunnen er toch helemaal niks aan doen en zijn volledig weerloos.(theoretisch kan een mesn nog wegrennen of ten minste zeggen wie het gedaan heeft) En de gedachte dat er sadisten rondlopen die zwakkeren martelen. stel je voor dat zo een figuur in de buurt van jou kinderen (bij wijze van spreken) komen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-03-2003 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerder voor een dier dan voor een mens ...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 18-03-2003 11:19 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

domme actie. eet ze dan op ofzow.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:20 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik zeg toch ook niet dat ik het niet erg vind! juist wel, ik doe geen dier kwaad.(alleen muggen, vliegen en wespen) Tegenover gestelde juist. maar je hebt wel gelijk. Het is gruwelijk en de personen die dit geflikt hebben zijn nog lager dan ratten.


Immortal Pride


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 18-03-2003 11:22 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 18 maart 2003 11:20 schreef Falkh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ik het niet erg vind! juist wel, ik doe geen dier kwaad.(alleen muggen, vliegen en wespen) Tegenover gestelde juist. maar je hebt wel gelijk. Het is gruwelijk en de personen die dit geflikt hebben zijn nog lager dan ratten.
dus ratten zijn laag.....


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:23 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:22 schreef Demogorgon het volgende:
dus ratten zijn laag.....


Figuurlijk gezien! jij jij Jambek


Immortal Pride


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-03-2003 11:23 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik vraag me echt af waar dat heen gaat met die klotewereld van ons. Deze beschaving vervaagt volledig en we zijn al over ons hoogtepunt heen geloof ik. Ik haat zulke menswezens


Kankerlul


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen