IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De reden waarom Korn minder cd's verkoopt.. Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2003 22:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

achja, gewoon alles downloaden
als er dan bands als korn door kapot gaan is dat alleen maar meegenomen


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-08-2003 22:27 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

korn was een trend maar elke trend wordt na verloop van tijd afgezaagde pulp, mensen willen iets vernieuwends, zelf opppervlakkige pubertjes die korn adoreerden lang geleden


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 22-08-2003 22:30 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 22:25 schreef natassja het volgende:
achja, gewoon alles downloaden
als er dan bands als korn door kapot gaan is dat alleen maar meegenomen


Ach ja, gewoon alles downloaden. Dan weet je zeker dat alleen de Korn's, Metallica's en Britney Spears-en overblijven.



natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2003 22:34 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

zodra ik niet half nederland door hoef voor ik een cd kan kopen blijf ik lekker downloaden


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-08-2003 22:37 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 22 augustus 2003 22:34 schreef natassja het volgende:
zodra ik niet half nederland door hoef voor ik een cd kan kopen blijf ik lekker downloaden

Als je iets vindt dat je geld waard is, is het wel mooi dat je het bestelt.. Dat kan zelfs vanuit je luie zetel.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2003 22:40 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

daar doe ik bij voorbaat al niet aan, ik wil kunnen ZIEN wat ik koop


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-08-2003 22:46 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 22 augustus 2003 22:40 schreef natassja het volgende:
daar doe ik bij voorbaat al niet aan, ik wil kunnen ZIEN wat ik koop

Jamaar, je ziet toch plaatjes online van wat je koopt? Voelen komt later.. Dat is 'uitgesteld genot'.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


natassja
Usericon van natassja
Posted 22-08-2003 22:48 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik heb geen geduld, gebrande cds zijn voor mij net zoveel waard als orginele


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-08-2003 22:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahaha, wat een onzin reden. Zelfs underground releases worden geprereleased door promo's zelfs maanden van de te voren. Hoor je hun ooit zeiken, nee. Want echte fans kopen de cd toch wel.
Dit gaat dezelfde kant op als metallica, hun zagen ook het grote geld liggen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Silver69
Usericon van Silver69
Posted 30-01-2008 14:40 by Silver69 Wijzig reactieProfiel van Silver69Quote dit bericht

Was een gaaf concert gisteravond, wel kort maar goed!! Na afloop nog handtekeingen en praatje gemaakt want we stonden bij de tourbus....we rocked!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-01-2008 14:42 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 januari 2008 14:40 schreef Silver69 het volgende:
Was een gaaf concert gisteravond, wel kort maar goed!! Na afloop nog handtekeingen en praatje gemaakt want we stonden bij de tourbus....we rocked!


Dus dát is de reden dat Korn minder cd's verkoopt: jij stond bij de tourbus.


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2008 15:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Silver69 heeft al hun cds , en nu is ze naar het concert geweest, dus had ze minder geld om nog meer van al hun cds te kopen, en nu verkopen ze er minder...


aargh


nee, OT: omdat ze vet geworden zijn en dat trekt minder pubers aan, wegens te confronterend met hun spiegelbeeld


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-01-2008 17:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik denk dat de titel van die topic een letter mist

De reden waarom Korn mindere cd's verkoopt..


en hop!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-01-2008 17:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur


als je het mij vraagt


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2008 10:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 14:40 schreef Silver69 het volgende:
Was een gaaf concert gisteravond, wel kort maar goed!! Na afloop nog handtekeingen en praatje gemaakt want we stonden bij de tourbus....we rocked!




Korn
Uitgegeven: 31 januari 2008 00:02

'Bitch, we have a problem'. Zelden wist de naam van een tour de huidige situatie van een band zo goed te illusteren als bij Korn. In Amsterdam wordt pijnlijk duidelijk wat er tegenwoordig allemaal aan scheelt bij de Californische metalformatie.

Na eerder vertrek van gitarist Head en drummer David Silveria, gaf ook tweede gitarist Munky kort voor de tour aan Korn (voorlopig) te verlaten. Uit de originele line-up zijn alleen zanger Jonathan Davis en bassist Fieldy overgebleven, die in het gezelschap van vijf anonieme huurlingen aantreden. Natuurlijk weet een band met dergelijke status begenadigde muzikanten om zich heen te verzamelen, maar een echte eenheid ontstaat geen moment.

Muzikaal weet het alleen bij vlagen te pakken. Zoals bijvoorbeeld bij de evergreens 'Got the Life' en 'Here To Stay', waar even de bevlogenheid van het oude Korn terugkeert. Wanneer de Amerikanen daarna overschakelen op zwakke recente songs, leveren ze het bewijs dat ze hun beste tijd hebben gehad. Niets ten afdoende aan de muzikanten. Aan inzet ligt het duidelijk niet, maar het komt geen moment écht uit de verf.

Ook vocaal is het een nét-niet-gevalletje. De stem van de kortademige Davis mist tegenwoordig gewoonweg het vermogen om nog een groot publiek te kunnen inpakken. De veelvuldige assistentie van achtergrondzanger/percussionist Kalen Chase hierbij ten spijt.

Al snel roept het associaties op met de situatie van de huidige Guns N' Roses. Twee overgebleven originele leden samen met een groep muzikanten die geen moment het bandgevoel weten te creëren. Aangevoerd door een frontman die in zijn gehele performance geen schim is van wat hij ooit was.

Het enige dat dan ook echt weet te imponeren is de tot in de puntjes verzorgde licht- en lasershow, die niet zou misstaan bij een optreden van Tool.

Het geloof in eigen kunnen en het feit dat Davis en Co. onverstoord doorgaan (met vrijwel ieder jaar een albumrelease en aansluitende tour) is lovenswaardig. Het vele bedanken van de aanwezige 'old school fans' zonder wie de band niet meer zou bestaan, maakt dan ook duidelijk dat Davis niet zonder het applaus kan. Toch zou hij er goed aan doen om na deze tour bij zichzelf te rade te gaan. Ze kunnen nog zo hevig spartelen, het is een kwestie van tijd dat ook de kapiteins van de nu-metal met het zinkende schip ten onder zullen gaan.



Godver. Wat een heerlijke review.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 31-01-2008 18:31 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Eindelijk rechtvaardig.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-01-2008 18:35 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Eeehhhh, wie of wat is rechtvaardig?


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 31-01-2008 18:38 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Negatieve recensies over Maïsconcerten enzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2008 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rechtvaardigheid bedoel je dan ...

Korn moet eens stoppen, als je als metalband doorgata na afgeszeken te zijn in southpark dan ben je echt verkeerd bezig.


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 31-01-2008 18:48 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Ja dat ja...

Noemde je Korn net een metalband? Foei toch


Silver69
Usericon van Silver69
Posted 31-01-2008 20:09 by Silver69 Wijzig reactieProfiel van Silver69Quote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 14:42 schreef Lainedil het volgende:
Dus dát is de reden dat Korn minder cd's verkoopt: jij stond bij de tourbus.


He jongens toch stop pissing on me! Het was gewoon wél goed niet naar de recensies kijken...Iron Maiden is nog steeds mijn favo maar ik heb een ook zwak voor KoRn.
En neen ik heb niet alle cd's wel veul maar nie alles eej! In t voorprogramma stond een *ut band deathstars heel fout. Band erna Flyleaf was goed! Korn was beter dan op Pinkpop afgelopen jaar.
Wat ook heerlijk was dat er tja ehm wat meer oudere garde rond liep (pijnlijk ja die lui van boven de 30 enz...dus niet alleen kids.)
Kalen is zoooooo klein in t echt en zoooo blind hihih kon amper z'n handtekening zetten (nee was niet voor mezelf neefju werd 23 is gek v KoRn).
Maar och n beurt was niet verkeerd geweest van hem


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-01-2008 20:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

je post als een kind van 6.


Fuck the world and fuck you


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-01-2008 20:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik verwachtte inderdaad ongeveer mijn leeftijd

maar nee.... al bijna 40


Why doesn't my music get me all the chicks?


Silver69
Usericon van Silver69
Posted 31-01-2008 20:16 by Silver69 Wijzig reactieProfiel van Silver69Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 20:12 schreef mental het volgende:
je post als een kind van 6.


lees t dan niet ouwe!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-01-2008 20:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sorry, te laat!


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen