IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : exotische huisdieren Vorige pagina | Volgende pagina
Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 10-03-2002 18:13 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 9 maart 2002 22:37 schreef Vampire_girl het volgende:
Spike is maandag doodgegaan. Dinsdag hebben Hirogen en ik haar begraven.


shit joh, sterkte ermee en mijn oprechte deelneming.
stiekum hecht je je erg snel vaak aan dieren, tenminste dat heb ik enorm.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-04-2004 10:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 04-04-2004 10:45]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-04-2004 10:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

De vogel van Verval z'n ouders had vorig jaar zomer 30 eitjes gelegd en nu is 'ie weer opnieuw begonnen:



Iedereen heeft recht op mijn mening.


arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 11-04-2004 18:25 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Ik vind alle dieren echt geweldig, maar exotische huisdieren vaak toch ook wel een beetje zielig! (Evenals de ijsberen in de dierentuin enzovoorts maar dat terzijde)
Ze hebben toch niet het leven zoals het zou horen. Zou zelf het liefst een komodovaraan willen.. Maar helaas.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 11-04-2004 18:37 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2002 22:37 schreef Vampire_girl het volgende:
Spike is maandag doodgegaan. Dinsdag hebben Hirogen en ik haar begraven.



fuck lees het net
damn de zm-populatie krimpt

--Spike-- we zullen je missen
ik wens zn familie veel sterkte toe



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-04-2004 22:42 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl


mijn geweldig lelijke zuid afrikaanse klauwkikker named prins....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-04-2004 22:43 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 april 2004 18:37 schreef Matthijz Filth het volgende:
fuck lees het net
damn de zm-populatie krimpt

--Spike-- we zullen je missen
ik wens zn familie veel sterkte toe



Die hamster is al twee jaar dood ofzo...


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 13-04-2004 11:07 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

dan ook maar mijn bijdrage:

1.1 wateragamen
1.2 halsbandleguanen
0.0.2 rattenslangen
0.0.1 luipaardgekko.

check ook www.wateragaam.tk

en over de discussie dat exotische dieren niet in een huis behoren....

-ze hebben het bij goede verzorging beter dan de meeste hamsters en konijnen in hun 20cm grote verblijf.
-meeste reptielenhouders weten meer van ziektes van hun dier af dan de overige huisdierhouders.



Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 15-05-2004 21:31 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Dat is wel zo, maar voor de 'gewone' huisdieren is een dierenarts dan ook wat geschikter. Verder zijn reptielen gewoon super en het was maar een zorg, maar die heb je met je goede argumenten helemaal weggenomen!


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 16-05-2004 2:29 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:07 schreef gelobte balwoppie het volgende:

exotische dieren horen niet in een huis ...



en zo is het maar net


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 16-05-2004 9:41 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

ik heb ook nog dwerghamsters gehad. Maar blijkbaar mag je die niet in de volle zon op je vensterbank plaatsen.


Uit liefde voor ZM.


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 17-05-2004 13:33 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

quote:
Op 16 mei 2004 2:29 schreef X-Act het volgende:
en zo is het maar net


weer een zeer goed argument, ik doe nu meteen al mijn dieren weg. Hier kan ik niet tegenop.



ik neem nu een hamster of cavia, die zijn lekker niet exotisch en vinden het daarom wel leuk in een verblijf.


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2004 13:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:33 schreef gelobte balwoppie het volgende:
weer een zeer goed argument, ik doe nu meteen al mijn dieren weg. Hier kan ik niet tegenop.



ik neem nu een hamster of cavia, die zijn lekker niet exotisch en vinden het daarom wel leuk in een verblijf.


Voor Hamsters klopt dat idd, die komen oorspronklijk wild voor in Europa (zelfs in Nederland ook al zal het niet lang meer duren denk ik) Cavia's zijn wel exotisch die komen uit Zuid amerika dacht ik.(die moet je dus schrappen vanje lijst)


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:39 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 9:41 schreef adder het volgende:
ik heb ook nog dwerghamsters gehad. Maar blijkbaar mag je die niet in de volle zon op je vensterbank plaatsen.
gebakken hamster voor diner?

zijn kippen ook exotisch?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:39 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Voor Hamsters klopt dat idd, die komen oorspronklijk wild voor in Europa (zelfs in Nederland ook al zal het niet lang meer duren denk ik) Cavia's zijn wel exotisch die komen uit Zuid amerika dacht ik.(die moet je dus schrappen vanje lijst)
Guinee pigs

nieuw guinea misschien?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2004 13:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:39 schreef possess me het volgende:
Guinee pigs

nieuw guinea misschien?


toch niet.
overgenomen van:
http://www.dessie.be/wildlife/caviaa.htm



De Cavia

Dieren uit deze groep zijn zodanig ontwikkeld, dat ze in allerlei gebieden kunnen leven: graslanden, vochtige pampa’s, rotsachtige gebieden met een spaarzame begroeiing, droge hooggelegen gebieden. Hierdoor zijn het de talrijkste en meest verbreide knaagdieren van heel Zuid-Amerika geworden. Het bekende guinese biggetje behoort tot deze groep, maar komt niet meer in het wild voor. Vier van zijn naaste verwanten van het geslacht Cavia hebben net als hij een grote kop met grote oren en heldere oogjes en een kort lichaam zonder staart.
Ook tot de caviafamilie behoren de mara’s (ook Patagonische of pampahazen genoemd), bekende dieren van de Argentijnse pampa’s. Bijzonder is dat deze dieren monogaam zijn: een paartje blijft levenslang bij elkaar.


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:52 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

en aan welk werelddeel zat nieuw guinea vroeger vast?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gondwana


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2004 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:52 schreef possess me het volgende:
en aan welk werelddeel zat nieuw guinea vroeger vast?


Australië .Tussen nieuw guinea en de westelijker gelegen indonesische eilanden loopt "de lijn van Wallace ". Deze scheidt twee zones die verschillen in diersoortsamenstelling. Aan de kant van Nieuw Guinea komt deze meer overeen met Australië, aan de andere kant met Azië.


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 14:00 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

kut, ik zat verkeerd te denken

eeeh...

welke mongool noemt die beesten dan ook naar een eiland wat er niks mee te maken heeft


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 14:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Toen het nog Gondwana was zat Zuid Amerika aan Australie vast....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2004 14:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 14:03 schreef Chelman het volgende:
Toen het nog Gondwana was zat Zuid Amerika aan Australie vast....


maar dat is wel heel erg lang geleden dus dat geldt niet. (als er toen zowiezo al zoogdieren waren)


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 17-05-2004 14:17 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Dan zal ik maar niks zeggen over m'n allosaurus.



possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 14:23 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 14:17 schreef GRAFTAK het volgende:
Dan zal ik maar niks zeggen over m'n allosaurus.
heb hier nog een eustreptospondylus in de achtertuin in een terrarium, lief beestje


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 17-05-2004 14:39 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 14:23 schreef possess me het volgende:
heb hier nog een eustreptospondylus in de achtertuin in een terrarium, lief beestje


wauw, ik heb gewoon een Russissche Dwerg Hamster


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen