IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 10:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Tuurlijk wel. Dan gaat iedereen past ECHT strategisch stemmen

Stratego FTW


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-12-2006 10:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 december 2006 10:14 schreef Argus het volgende:
Ze hebben er in de andere zak netto 61 bij gekregen. Dus wat is het probleem?
Dat je dat nu maar lukraakt roept zonder enige onderbouwing

quote:
Juist 1 x modaal tot 2 x modaal zonder kids is de lul geweest.
KLopt, ik ben dan ook ruim 4 keer zoveel gaan betalen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2006 10:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

en hoeveel zorgtoeslag krijg je?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 10:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:34 schreef Judge M. het volgende:
Dat je dat nu maar lukraakt roept zonder enige onderbouwing



Onder welke steen heb jij gezeten tijdens de invoering?
Je wist toch wel dat een modaal inkomen ONDER de ziekenfonds grens ligt he? Dat is toch echt de enige groep met aantoonbaar verlies. Lagere inkomens zijn er allemaal beter op geworden.



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:31 schreef Lainedil het volgende:
Nou en? Dit is ZM, geen wetenschap. Daarnaast vind ik het simpelweg te gemakkelijk om te zeggen "dan maar nieuwe verkiezingen", omdat dit geen oplossing is.

ha, natuurlijk lainerik en ik ben het ook met je eens hoor. ze moeten er maargewoon uitkomen desnoods een minderheidskabinet.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ha, natuurlijk lainerik en ik ben het ook met je eens hoor. ze moeten er maargewoon uitkomen desnoods een minderheidskabinet.
Wat is het nut van een minderheidskabinet?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2006 10:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:41 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is het nut van een minderheidskabinet?


Wat is gezien de verkiezingsuitslag de haalbaarheid van een geloofwaardig, stabiel meerderheidskabinet?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:41 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is het nut van een minderheidskabinet?


wat is het nut van nieuwe verkiezingen?? dat zou pas een klap in het gezicht van de democratie zijn. net zo lang gaan dwarsliggen en dan gokken dat het de volgende keer beter uitkomt (iets waar JP volgens mij niet vies van zou zijn). Overdreven gezegd: het Nederlandse volk(plus een Pool) heeft gesproken, doe er wat mee. Niemand heeft gezegd dat het makkelijk moet zijn he.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2006 10:45]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:43 schreef Snaack het volgende:
Wat is gezien de verkiezingsuitslag de haalbaarheid van een geloofwaardig, stabiel meerderheidskabinet?

Ik denk dat er drie opties zijn:
CDA/PvdA/CU
CDA/PvdA/VVD
CDA/VVD/PvdV/CU


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

is CDA/PVDA/D66 een meerderheid (weet het zo effe niet uit mijn blote bol)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:44 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is het nut van nieuwe verkiezingen?? dat zou pas een klap in het gezicht van de democratie zijn. net zo lang gaan dwarsliggen en dan gokken dat het de volgende keer beter uitkomt (iets waar JP volgens mij niet vies van zou zijn). Overdreven gezegd: het Nederlandse volk(plus een pool) heeft gesproken, doe er wat mee. Niemand heeft gezegddfat het makkelijk moet zijn he.
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjes.

Maar een minderheidskabinet zonder gedoogsteun is gewoon geen kabinet en bij ieder wetsvoorstel opnieuw na eindeloze zinloze debatten kijken of er een meerderheid voor te vinden is. Iedereen kijkt slechts naar de opiniepijlingen en geen partij die iets risico vols steunt wat constructieve veranderingen teweeg brengt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2006 10:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een kabinet met 2 grote verliezers, nee, ik geloof niet dat dat is "wat het volk wil".


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:46 schreef attila_de_hun het volgende:
is CDA/PVDA/D66 een meerderheid (weet het zo effe niet uit mijn blote bol)

41
33
3
--
77

Ja. Zou da idsd eventueel ook kunnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-12-2006 10:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik hoorde laatst GL/PvdA/CDA/CU genoemd worden.

GL om PvdA tevreden te houden en CU om CDA tevreden te houden. Lijkt mij verschrikkelijk, maar het zou zomaar eens kunnen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2006 10:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 december 2006 10:37 schreef Snaack het volgende:
en hoeveel zorgtoeslag krijg je?


Ik ben van iets van 60 eu naar 109 eu per maand gegaan, en krijg maar liefst 17 euro zorgtoeslag...


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:48 schreef Snaack het volgende:
Een kabinet met 2 grote verliezers, nee, ik geloof niet dat dat is "wat het volk wil".

het volk wil dan een Sp/PdVd/PvDD kabinet?? (dat zijn tenslotte de grote winnaars.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:48 schreef Snaack het volgende:
Een kabinet met 2 grote verliezers, nee, ik geloof niet dat dat is "wat het volk wil".
Als een kabinet met twee grote verliezers een meerderheid heeft dan is dat blijkbaar wel wat het volk wil want anders had zo'n kabinet geen meerderheid.
Tering, wat een slap gelul, 'wat het volk wil', de PvdA heeft nog steeds meer in te brengen bij coalitie vormingen etc. dan de SP. Ze zijn groter omdat ze immers meer mensen achter zich hebben en dus ook dichter in de buurt komen bij 'wat het volk wil'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2006 10:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik was sarcastisch..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:47 schreef kwelgeest het volgende:
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjes.

Maar een minderheidskabinet zonder gedoogsteun is gewoon geen kabinet en bij ieder wetsvoorstel opnieuw na eindeloze zinloze debatten kijken of er een meerderheid voor te vinden is. Iedereen kijkt slechts naar de opiniepijlingen en geen partij die iets risico vols steunt wat constructieve veranderingen teweeg brengt.


op zichzou men het wel als "extreem democratisch" kunnen opvatten. maar zo ene minderheidskabinet zou natuurlijk laatste redmiddel zijn.
ik meen wel ees nergens gelezen te hebben dat er wel minderheidskabinetten zijn geweest in andere landen (ook in NL??) je zou dan eens kunnen kijken in hoeverre het vlotte.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:51 schreef Snaack het volgende:
Ik was sarcastisch..


ik had mijn sarcasme-alarm afstaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:51 schreef attila_de_hun het volgende:
op zichzou men het wel als "extreem democratisch" kunnen opvatten. maar zo ene minderheidskabinet zou natuurlijk laatste redmiddel zijn.
ik meen wel ees nergens gelezen te hebben dat er wel minderheidskabinetten zijn geweest in andere landen (ook in NL??) je zou dan eens kunnen kijken in hoeverre het vlotte.
Dat schiet pas op als je voor de grote belangrijke constructieve lijnen gedoogsteun hebt zoals BalkenendeIII had van de LPF, CU, SGP en D66.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:48 schreef M. het volgende:
Ik hoorde laatst GL/PvdA/CDA/CU genoemd worden.

GL om PvdA tevreden te houden en CU om CDA tevreden te houden. Lijkt mij verschrikkelijk, maar het zou zomaar eens kunnen.

hahaha, allebei met hun kleine broertje (of zusje voor mijn part)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2006 10:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:53 schreef kwelgeest het volgende:
Dat schiet pas op als je voor de grote belangrijke constructieve lijnen gedoogsteun hebt zoals BalkenendeIII had van de LPF, CU, SGP en D66.


geschiedkundigen van over een groot aantal jaren zullen deze uitslag waarschijnlijk ook likkebarend bestuderen (en mogelijk met leedvermaak). dat het niet simpel is, deze uitslag, was al te lezen van de gezichten van de grote kopstukken. (behalve bij Rutte want die liep sowieso nagenoeg te janken; ha, als ik weer terug denk hoe hij zich afreageerde op Wilders tijdens het slotdebat toen)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2006 10:57]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-12-2006 10:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 december 2006 10:37 schreef Snaack het volgende:
en hoeveel zorgtoeslag krijg je?
Aanzienlijk minder.

Maar goed, ik compenseer dat dan weer door veel dokters- en tandartsbezoeken. Dan maar geen no-claim



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2006 10:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:56 schreef attila_de_hun het volgende:
geschiedkundigen van over een groot aantal jaren zullen deze uitslag waarschijnlijk ook likkebarend bestuderen (en mogelijk met leedvermaak). dat het niet simpel is, deze uitslag, was al te lezen van de gezichten van de grote kopstukken. (behalve bij Rutte want die liep sowieso nagenoeg te janken; ha, als ik weer terug denk hoe hij zich afreageerde op Wilders tijdens het slotdebat toen)
Bos liep eerder te janken dan Rutte, wat uiterst lekker voor'm was.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen