IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2006 10:43 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Maar zo erg


Against God and Government


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 10:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 2:09 schreef lygophile het volgende:
ach, sukkels.

mensen die gaan kakken over verkeerde letterkeuze of dat soort shit. is ook zo echt heel erg belangenrijk he.

en ff voor de duidelijkheid, rechts had het verknalt, linkser werd er gestemd, en toch kwam er wederom een rechts kabinet. en dat herhaalde zich een aantal keer.

CDA heeft zelfs toen PvdA 42 zetels had een rechts kabinet afgedwongen door overduidelijk weigeren te willen werken aan een kabinet met pvda. en dan net doen alsof weetjewel....
geintje dat ze al eerder geflikt hebben

vervolgens verneuken ze het weer en nu stemt iedereen wederom een heel stuk linkser. de boodschap lijkt me duidelijk

als er nu weer een rechts kabinet komt...tja...

en we zijn ook allen zo blij met dat cda vvd geweest. echt zo enorm blij. en ja natuurlijk, een links kabinet is heel erg slecht voor de economie, in tegenstelling tot een rechts kabinet. ja, dat hebben we gezien

VVD

ow en ps: volwassen overkomen is nog niet echt mijn motief geweest.

hoe komt het trouwens dat metalheads altijd uitsluitend voor of sp, of vvd gaan?
Hoezo rechts heeft het verknald en links is er gestemd? Links: PvdA, SP, Groenlinks en PvdD (33 + 25 + 7 + 3 = 68), rechts: CDA, VVD, PvdV (41 + 22 + 9 = 72). Andere partijen zijn midden partijen, al zou de SGP nog bij rechts getrokken kunnen worden. Rechts is groter.

Hoe hoog is je iq trouwens? 60? 70?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-12-2006 11:38]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:40 schreef Rotzak het volgende:
Is ZM een digitale mongolen magneet geworden oid


hoezo "geworden"?? (duik eens in de geschiedenis en lees eesn wat "rechts" over "links" typt)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2006 10:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht




Ik vraag me af of Maorijnissen en collegae echt blij zijn met retards als Lygophile die hun zaak 'ondersteunen'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 10:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:45 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo rechts heeft het verknald en links is er gestemd? Links: PvdA, SP, Groenlinks en PvdD (33 + 25 + 7 + 3 = 68), rechts: CDA, VVD, PvdV (41 + 22 + 9 = 71). Andere partijen zijn midden partijen, al zou de SGP nog bij rechts getrokken kunnen worden. Rechts is groter.

Hoe hoog is je iq trouwens? 60? 70?

en laat nu het CDA en de pvda er eens uit? dat zijn heen-en-weer hupsende middenpartijen.

dan is "zuiver" links: 25+7+3= 35
en "zuiver" rechts: 22+9= 31


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 10:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en laat nu het CDA en de pvda er eens uit? dat zijn heen-en-weer hupsende middenpartijen.

dan is "zuiver" links: 25+7+3= 35
en "zuiver" rechts: 22+9= 31
Maar die zijn er niet uit en sinds het CDA zich rechtser opstelt, krijgen ze meer stemmen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 10:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:50 schreef Misanthrope het volgende:
Maar die zijn er niet uit en sinds het CDA zich rechtser opstelt, krijgen ze meer stemmen.

nee het gaat erom dat jij claimed dat "rechts" heeft gewonnen. en dat is niet zo. hoogstens hbben ze hun positie lichtjes behouden (en zelfs dat niet. de VVD heeft een ongenadige trap in hun kruis gekregen).

en voor de volledighied. "links" heeft ook NIET gewonnen. het is gewoon een rare uitslag

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2006 10:52]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 10:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

SGP is gewoon echt rechts. Rechtser dan het CDA en zeker niet linkser dan de VVD.
En hoe links is Halsme eigenlijk? Met haar zeer ver gaande versoepeling van het ontslag recht. Menig linksert zou een hartaanval krijgen als hij/zij haar plannen omtrent leest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 10:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Eigenlijk zijn we dan ook gek bezig door krampachtig vast te houden aan een links/rechts-verdeling.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2006 10:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 december 2006 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
hoezo "geworden"?? (duik eens in de geschiedenis en lees eesn wat "rechts" over "links" typt)


Over en weer, allemaal mongolen. Mensen die zich druk maken om politiek zijn zowieso niet goed bij hun hoofd, en fanatiekeling als lygonogwat zijn gewoon gestoord.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2006 10:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Eigenlijk zijn we dan ook gek bezig door krampachtig vast te houden aan een links/rechts-verdeling.

Ik vind het ook frappanter dat de stemmen erg naar conservatief zijn verschoven dan dat er extremer links en extremer rechts gestemd is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 10:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:56 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind het ook frappanter dat de stemmen erg naar conservatief zijn verschoven dan dat er extremer links en extremer rechts gestemd is.
Conservatief + rechts heeft 80 zetels. Links moet haar smoel houden en afwachten.
Zeker de SP. De SP is een extreme partij; Het CDA DE midden partij. Als iemand concessies moet doen is het de SP wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 10:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:52 schreef kwelgeest het volgende:
SGP is gewoon echt rechts. Rechtser dan het CDA en zeker niet linkser dan de VVD.
En hoe links is Halsme eigenlijk? Met haar zeer ver gaande versoepeling van het ontslag recht. Menig linksert zou een hartaanval krijgen als hij/zij haar plannen omtrent leest.


GL is altijd al links liberaal geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 06-12-2006 11:00]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 11:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:58 schreef kwelgeest het volgende:
Conservatief + rechts heeft 80 zetels.


laat ze aub snel gaan regereren! ik kan haast niet wachten (want volgens jou gaat het allemaal zo simpel, anders zou links zijn smoel niet hoeven te houden)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:59 schreef Argus het volgende:
GL is altijd al links liberaal geweest.
Eigenlijk hebben we best veel 'liberale'partijen: GroenLinks, PvdA, VVD, D66, PvdV, PvdD.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:00 schreef attila_de_hun het volgende:
laat ze aub snel gaan regereren! ik kan haast niet wachten (want volgens jou gaat het allemaal zo simpel, anders zou links zijn smoel niet hoeven te houden)
Als ik informateur was geweest was er idd maar een mogelijkheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2006 11:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-12-2006 11:06]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 11:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:00 schreef kwelgeest het volgende:
Eigenlijk hebben we best veel 'liberale'partijen: GroenLinks, PvdA, VVD, D66, PvdV, PvdD.


De 'halve kamer' is links liberaal ja.
Geert is een beetje alleen voor rechts liberaal op het moment.
(De VVD profileert zich op dit moment ook als links liberaal)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 11:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:01 schreef kwelgeest het volgende:
Als ik informateur was geweest was er idd maar een mogelijkheid.


zit de SGP bij die 80 zetels??


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 11:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:02 schreef ZelThoR het volgende:
Mwah, alleen GL en D66 zijn significant liberaal tegenwoordig. VVD laat daar veel liggen!


Doet eens voorbeeld van allebei dan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:03 schreef attila_de_hun het volgende:
zit de SGP bij die 80 zetels??

CDA 41
VVD 22
PvdV 9
CU 6
SGP 2


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2006 11:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:00 schreef attila_de_hun het volgende:
laat ze aub snel gaan regereren! ik kan haast niet wachten



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2006 11:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:04 schreef Argus het volgende:
Doet eens voorbeeld van allebei dan?


Pardon, spraakverwarring van mij. Ik had het over progressief, liberaal hoort daar niet per se bij. Excuus!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:06 schreef ZelThoR het volgende:
Pardon, spraakverwarring van mij. Ik had het over progressief, liberaal hoort daar niet per se bij. Excuus!
Ik vind anders de VVD ook een aardig progressieve partij. Eigenlijk heeft 'rechts-conservatief'zich de laatste jaren sowieso progressiever opgesteld dan 'links-progressief'. De 'rechtsers'waren voor vernieuweingen en kwamen steeds met vernieuwende idee-en; Dat terwijl de rode zich angstvallig vastklampten aan de gevestigde orde.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 11:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:05 schreef kwelgeest het volgende:
CDA 41
VVD 22
PvdV 9
CU 6
SGP 2

Een stel christenfundamentalisten in de regering. (SGP). en men heeft hier de mond zo vol over religieuze fundamentalisten. ja ik zou het echt fantastisch vinden al we zo een regering zouden krijgen. dan weet je namelijk dat de Sp etc nog harder zullen gaan groeien en kunnen we daarbovenop nog eens leuke TV krijgen als de regering weer een gaat crashen (met de VVD-perikelen er nog eens bovenop)


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen