IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : schoenen? Vorige pagina | Volgende pagina
SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 04-01-2008 4:08 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

Zwarte instappers of kisten (draag ik overigens steeds minder).

Soms beide (instappers voor de lange rit naar een festival terrein in the middle of nowhere, en kisten voor het festival terrein zelf).


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-01-2008 4:10 by Argh Profiel van Argh

en schoenen voor de dagelijkse bezigheden?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 04-01-2008 5:58 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

quote:
Op 4 januari 2008 4:10 schreef Argh het volgende:
en schoenen voor de dagelijkse bezigheden?


Dat zijn die instappers dus. 2 paar schoenen is genoeg voor mij. Ik ben Imelda Marcos niet.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 1:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Net 2 paar nieuwe schoenen gekocht:
- Hugo Boss casual schoenen (vorige paar is overleden)
- Geheel zwarte (ook zool) Converse gympen, net iets chiquer model dan de standaard-versie

Normaliter koop ik steeds 1 paar schoenen, maar aangezien ze dan wel hard slijten en het ook beter voor voeten is om af te wisselen dit keer maar meteen 2 paar gekocht

Verder nog op voorraad:
- 1x Nike sportschoenen voor sport (duh)
- 1x jaren oude kisten, wel zo handig op Wacken ofzo, al loop ik liever op casual of sportschoenen..
- 1x New Rock schoenen van een jaar of 6 oud, draag ze ongeveer 1 keer per jaar

Eigenlijk nog een keer kopen:
- Nieuwe hoge Dr. Martins voor op de festivals. Toch wel makkelijk en zit een stuk beter dan de mijns inziens veel te zware en lompe kisten. Maar goed, daar zullen de meningen wel over verschillen.


NB: Zijn er hier meer mensen die ervaren dat hun rechterschoen veel sneller slijt naar aanleiding van autorijden? Wellicht dat het met mijn auto (oldtimer met vrij lompe pedalen) nog wat sneller gaat, maar normale casual- of sportschoenen (Puma, Boss, etc.) gaan (bij het lopen op 1 paar) eigenlijk nooit langer dan een maand of 7 a 8 mee bij mij. Zelfs Dr. Martins hebben uiteindelijk hun einde gevonden omdat de zool doorgesleten was, maar dat duurde uiteraard wel iets langer.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 1:27 by Pandora Profiel van Pandora

Ik heb drie weken geleden voor het eerst in mijn leven een paar hakken aangeschaft. Nu moet ik nog bedenken wanneer ik ze ga dragen.


En vroeger sleten mijn zolen af doordat ik slofte, maar tegenwoordig smelten ze als ik mijn iets te enthousiaste vuurbouw pogingen weer binnen de perken moet krijgen.
Maar zolen die slijten door autorijden, heb je niet zoveel last mee met kisten en dat is toch nog steeds wat ik het liefste draag en ook waar ik het liefste op sta te dansen.
En links en rechts slijten bij mij altijd redelijk gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 15-07-2008 1:30]


nomad
Usericon van nomad
Posted 15-07-2008 2:05 by nomad Profiel van nomad

Ik loop meestal op mijn leren pantoffels.
Als ik verder van huis ga altijd met Meindls.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 2:09 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 1:27 schreef Pandora het volgende:
Ik heb drie weken geleden voor het eerst in mijn leven een paar hakken aangeschaft. Nu moet ik nog bedenken wanneer ik ze ga dragen.


En vroeger sleten mijn zolen af doordat ik slofte, maar tegenwoordig smelten ze als ik mijn iets te enthousiaste vuurbouw pogingen weer binnen de perken moet krijgen.
Maar zolen die slijten door autorijden, heb je niet zoveel last mee met kisten en dat is toch nog steeds wat ik het liefste draag en ook waar ik het liefste op sta te dansen.
En links en rechts slijten bij mij altijd redelijk gelijk.


Met kisten heb je daar geen last van inderdaad. Maar ik vind kisten niet ideaal zitten. Ze zijn onnodig zwaar en de zolen zijn mij te stug en te dik. Ik loop het liefste op Puma's ofzo, zelfs op festivals, dan kies ik meestal schoenen die ik al bijna afgetrapt heb en kunnen ze nog net een festival mee .. Alleen bij echte modder doe ik nog kisten of soortgelijke ondingen aan


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 2:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 2:09 schreef Valorian het volgende:
Alleen bij echte modder doe ik nog kisten of soortgelijke ondingen aan


Daar ben ik nu volledig tegen ingedekt.

Zwarte regenlaarzen met stalen neuzen FTW!!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 15-07-2008 7:21 by Jällö Profiel van Jällö


resp. Timberland, Meindl, Hanwag.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


SQT
Usericon van SQT
Posted 15-07-2008 9:34 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Afgetrapte Adidas Superstar II's. Ik moet binnenkort maar eens nieuwe schoenen gaan halen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-07-2008 10:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Loop al jaren op kisten, maar zit er wel aan te denken om eens een degelijk stel wandelschoenen aan te schaffen.


spelfout weggehaald...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 10:42 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 15 juli 2008 2:09 schreef Valorian het volgende:
Met kisten heb je daar geen last van inderdaad. Maar ik vind kisten niet ideaal zitten. Ze zijn onnodig zwaar en de zolen zijn mij te stug en te dik. Ik loop het liefste op Puma's ofzo, zelfs op festivals, dan kies ik meestal schoenen die ik al bijna afgetrapt heb en kunnen ze nog net een festival mee .. Alleen bij echte modder doe ik nog kisten of soortgelijke ondingen aan


Tsja, mijn kisten zijn breedtemaat en een maat te groot en dan nog zijn ze vrij krap in de breedte. Dus veel anderen schoenen pas ik niet. Hoewel ik wel iets van tien paar schoenen heb, maar de enige waar ik hele dagen op loop en eigenlijk ook op kan lopen zijn mijn kisten.
Maar ja, ze zijn aan het einde van hun latijn, dus nog een festivalsiezoen(hoe de fuck schrijf je seizoen) en dan ga ik nieuwe kopen. Maar dan wil ik wel van die winterkisten met bontvoering. Lekker warm in de winter.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 15-07-2008 10:49 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Kisten
Etnies skateschoenen


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 15-07-2008 11:01 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 15 juli 2008 10:00 schreef varanus het volgende:
Loop al jaren op kisten, maar zit er wel aan te denken om eens een degelijk stel wandelschoenen aan te schaffen.

Als je een keer (goeie) wandelschoenen hebt wil je echt geen kisten meer.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 11:07 by XXL Profiel van XXL

wat ik eigenlijk al jaren het meeste draag zijn gewoon hele lelijke werkschoenen.
lekker breed voor de ruimte rond de tenen, heerlijk licht en over het geheel gezien zeer comfortabel.

Thuis gewoon een paar slippers en verder heel soms gewoon een paar goedkope sportschoenen van de schoenenreus ofzo want die zitten echt net zo lekker als een paar van 200 euro van <insert trendy merk naar keuze>.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2008 11:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 juli 2008 11:07 schreef XXL het volgende:
wat ik eigenlijk al jaren het meeste draag zijn gewoon hele lelijke werkschoenen.
lekker breed voor de ruimte rond de tenen, heerlijk licht en over het geheel gezien zeer comfortabel.

Thuis gewoon een paar slippers en verder heel soms gewoon een paar goedkope sportschoenen van de schoenenreus ofzo want die zitten echt net zo lekker als een paar van 200 euro van <insert trendy merk naar keuze>.


Yea right.. En dat baseer je op persoonlijke ervaring, of gewoon omdat je hoopt dat die 200 euro dingen net zo kut zijn en je alleen voor de naam betaald.


"This one is older than shit, heavier than time!"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-07-2008 11:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ik banjer al jaren op festivals rond met een stel oude Blackstone schoenen, een soort kisten maar dan veel betere pasvorm en lichter. Zijn onderhad wel gehavend, maar ik loop er nog prima op.

Verder vooral (skate)sportschoenen, en nette Panama Jack schoenen voor werk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

kisten, goedkope aftrap lage soort van sportschoenen om makkelijk snel aan te doen en nog een paar lage schoenen

En sloffen en slippers


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 11:16 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 11:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Yea right.. En dat baseer je op persoonlijke ervaring, of gewoon omdat je hoopt dat die 200 euro dingen net zo kut zijn en je alleen voor de naam betaald.


Jij hoort dus bij het trendy schoenen gilde. Leuk voor je.

Ik vind het persoonlijk gewoon niet nodig om een week huishoudgeld aan een paar schoenen uit te geven maargoed, ik ben dan ook zo'n pauper die liever een legerbroek draagt dan een spijkerbroek van een gerenomeerd merk en ik neem ook genoegen met een bandshirt of een shirt van de bristol.

Verklaart wel gelijk waarom ik er vroeger op school al niet 'bij mocht horen'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 11:21 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 15 juli 2008 11:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Yea right.. En dat baseer je op persoonlijke ervaring, of gewoon omdat je hoopt dat die 200 euro dingen net zo kut zijn en je alleen voor de naam betaald.
haha, ik dacht het jij zei het.

anyway, voor de hippe feestjes heb ik natuurlijk speciale schoenen, lak en platformlaarzen. dan heb ik ook ballerinas met een schots printje voor de iets nettere borrel, dr Martins hoge pumps, slippers, een paar afgtrapte paarse gympies, nep-converses met misfits logo, nette hoge laarzen van sacha, biker-achtige laarzen van replay, en een paar knalrode schattige pumpjes voor wanneer ik dat leuk vind.

en het feit dat ik dat uit mijn hoofd opnoem vind ik genoeg reden om te zeggen dat ik niet teveel schoenen heb :D

nog even tuusendoor: bandshirts vind ik anders ook niet goedkoop. maar die koop je dan ook uiteindelijk voor de naam, is t niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 15-07-2008 11:24]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2008 11:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 juli 2008 11:16 schreef XXL het volgende:
Jij hoort dus bij het trendy schoenen gilde. Leuk voor je.

Ik vind het persoonlijk gewoon niet nodig om een week huishoudgeld aan een paar schoenen uit te geven maargoed, ik ben dan ook zo'n pauper die liever een legerbroek draagt dan een spijkerbroek van een gerenomeerd merk en ik neem ook genoegen met een bandshirt of een shirt van de bristol.

Verklaart wel gelijk waarom ik er vroeger op school al niet 'bij mocht horen'.


Ik loop graag op 'trendy' schoenen. Niet alleen omdat ik ze een stuk mooier vind dat 'schoenenreus schoenen' maar vooral omdat ik ze beter vind zitten. Maar 200 euro heb ik nog nooit betaald voor schoenen en zal ik ook niet snel neerleggen. Een beetje goede schoenen van Puma, Converse, Boss, Adidas heb je toch wel voor onder de 75 euro als je het goed doet .. Dat wil overigens niet zeggen dat ik nooit schoenen koop bij de Bristol, Schoenenreus of Scapino hoor, slaag daar ook nog wel eens.

NB: Ik mocht er al op de basisschool niet 'bij horen' omdat mijn ouders het niet nodig vonden Nike Air Max voor mij te kopen. En terecht, haha.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 11:29 by Julia Profiel van Julia

het jammere aan schoenenreus/bristol/etc schoenen is, dat de schoen zelf en de binnenzool voornamelijk van kunststof is gemaakt

ik zweer bij mijn doc m's en skateschoenen.
voor festivals heb ik mijn oude motorlaarzen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 11:30 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 15 juli 2008 11:21 schreef Jolijn het volgende:
haha, ik dacht het jij zei het.

anyway, voor de hippe feestjes heb ik natuurlijk speciale schoenen, lak en platformlaarzen. dan heb ik ook ballerinas met een schots printje voor de iets nettere borrel, dr Martins hoge pumps, slippers, een paar afgtrapte paarse gympies, nep-converses met misfits logo, nette hoge laarzen van sacha, biker-achtige laarzen van replay, en een paar knalrode schattige pumpjes voor wanneer ik dat leuk vind.

en het feit dat ik dat uit mijn hoofd opnoem vind ik genoeg reden om te zeggen dat ik niet teveel schoenen heb :D

nog even tuusendoor: bandshirts vind ik anders ook niet goedkoop. maar die koop je dan ook uiteindelijk voor de naam, is t niet?


Das een boel joh, daar kom ik niet aan denk ik.
Twee paar kisten
1 paar cowboylaarzen
1 paar zwarte schoentjes met hak
1 paar gympen, linnen, zwart, schoenenreus, groenzwart geblokte veters. M'n andere paar gympen is helaas op terschelling achtergebleven vorige maand
4 paar flipflops
2 paar sandalan (een rood een bruin)
1 paar goedkope iets minder lomp dan kisten schoenen voor uitgaan onder rokjes.
1 paar sportschoenen
en dan nog 2 paar gympen.

En nee, ik heb niet teveel schoenen, ik hou gewoon van keuze. Van sommige dingen kan je nooit teveel hebben. Schoenen en spagettig shirtjes.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 11:34 by Jolijn Profiel van Jolijn

hihi, is ook zo. overigens valt mij wel op dat je (iig als vrouw zijnde) wel verschillende schoenen moet hebben. op een festivals wil ik geen last hebben van schoenen. maar diezelfde schoenen doe ik niet aan als ik de week erna bij de burgenmeester op bezoek moet, zeg maar.

dat geldt dus ook met kleren



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 11:42 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 15 juli 2008 11:34 schreef Jolijn het volgende:
hihi, is ook zo. overigens valt mij wel op dat je (iig als vrouw zijnde) wel verschillende schoenen moet hebben. op een festivals wil ik geen last hebben van schoenen. maar diezelfde schoenen doe ik niet aan als ik de week erna bij de burgenmeester op bezoek moet, zeg maar.

dat geldt dus ook met kleren



jep, klopt.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen