IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-06-2009 20:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 20:51 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Vinyl is te bestellen via pre-order bij t label.. nu ben ik zelf niet zo van de pre-order (gaat altijd fout lijkt het wel), maar hij komt dus weldegelijk op vinyl, geloof slechts 500 stuks.


Ah, cool. Thx for the info.


Bareuh...


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 21-06-2009 22:41 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

Goedenavond,

Even ter info,het vinyl is reeds uitverkocht in de pre-sale.Wat ik hoorde wordt er een tweede persing gedaan op War Anthem Records.

Mzzl,

Bob B.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 21-06-2009 22:54 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 22:41 schreef Bob B. het volgende:
Goedenavond,

Even ter info,het vinyl is reeds uitverkocht in de pre-sale.Wat ik hoorde wordt er een tweede persing gedaan op War Anthem Records.Oplage was 666 stuks.

Mzzl,

Bob B.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-06-2009 22:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Heb je het posten van Patrick M. afgekeken of zo?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-06-2009 22:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 22:41 schreef Bob B. het volgende:
Goedenavond,

Even ter info,het vinyl is reeds uitverkocht in de pre-sale.Wat ik hoorde wordt er een tweede persing gedaan op War Anthem Records.

Mzzl,

Bob B.


OK, bedankt. Ik zal het in de gaten houden.


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2009 1:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1e persing is dus nu alweer een collector's item.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-06-2009 9:31 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden.



[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 03-07-2009 15:24]


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2009 9:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

't Is net coooolaaaa, die vinyl. Altied op.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-06-2009 19:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 9:31 schreef De Ulk het volgende:
Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden.


Verdient best lekker.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2009 19:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 20 juni 2009 17:44 schreef BVT het volgende:
Vind de drumsound eruuuggg leljk.


Wat is er mis met de drumsound? Die is, wat mij betreft, gewoon goed.

Ik begin Death...the brutal way steeds meer te waarderen. Hij heeft net, op de terugweg van m'n werk, de boxen van m'n auto nog aan goort gebeukt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-06-2009 22:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 juni 2009 9:31 schreef De Ulk het volgende:
Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden.


Is dat ook met die 7" gebeurd? Nergens meer te vinden.. :/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-06-2009 22:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 juni 2009 22:48 schreef Mutilator het volgende:
Is dat ook met die 7" gebeurd? Nergens meer te vinden.. :/
In Hedon een dik jaar geleden hadden ze hem bij. Halverwege de avond al foetsie. Ik was dus ook te laat



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-06-2009 22:58 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 9:31 schreef De Ulk het volgende:
Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden.

Jep. Nog veelvuldig te krijgen op het net. Zoek maar eens op eBay bijvoorbeeld. Ik heb daar van het weekend net 2 exemplaren gekocht en de beste man had er nog een paar.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-07-2009 15:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2009 9:31 schreef De Ulk het volgende:
Mwah, persoonlijk denk ik dat veel handelaren 'm afgenomen hebben, en dat ie binnenkort wel veelvuldig te koop zal worden aangeboden.




Millennium krijgt 'm volgende week binnen. En Ed houdt er één voor me apart.


Bareuh...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-07-2009 10:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Wat een heerlijke plaat die nieuwe cd.

De productie is supervet en de nummers helemaal af.
Prachtig mooie dvd erbij....

De cd komt zeker in mijn top 10 van 2009!




bub


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-07-2009 13:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

En eindelijk es een dvd erbij die wel gaaf is!!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 08-07-2009 18:35 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

... bedoelde ik ook in Gorefest topic... meestal is het klote... gauw deze cd eens effe aanschaffen deze week!


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-07-2009 18:49 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Voor 17 euro gevonden in een zaak in Nijmegen, inclusief die Party San DVD die ook errug mooi is. CD zojuist voor de 2e keer opgezet, 1e luisterbeurt is me erg goed bevallen



mokka
Usericon van mokka
Posted 08-07-2009 21:21 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

iemand die ergens de LP weet?


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 08-07-2009 22:48 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 21:21 schreef mokka het volgende:
iemand die ergens de LP weet?

Bij de Nuclearblast shop staat die voor €15



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-07-2009 23:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 21:21 schreef mokka het volgende:
iemand die ergens de LP weet?


quote:
Op 3 juli 2009 15:24 schreef De Ulk het volgende:
Millennium krijgt 'm volgende week binnen.


Bareuh...


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 14-07-2009 17:29 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

Geen LP voor mij CD/DVD = binnen... woesssssssssst


How about a nice cup of shut the fuck up!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-07-2009 17:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Zo, de LP is binnen. Op rood vinyl


Bareuh...


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:53 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

OK hier ook mijn waardering voor Asphyx. Van de week The Rack en Crush the Cenopath lp's gevonden...echt wel een paar van de beste death metal platen die ik heb. Martin van Drunen heeft echt een vette stem. Die eerste twee platen van Pestilence zijn daardoor ook nooit overtroffen. Het latere Asphyx werk is ook nog wel zeer goed te pruimen.
De nieuwste is echt ruig.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 16-11-2009 16:54]


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:56 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht


not so long ago, on a cold december day
you let my father die in solitude and pain
once he was your son, and baptised in your name
if this is now you treat him, then violence is my way

cut-throat urges
i need to spill some holy blood

beautiful words, but hollow promises
the goodness of god is a fucking joke

get out of your heavenly palace
and show your real face

how can people believe in this shit
how can they be so naive

not so long ago, on a cold december day
you took all hope in my life away
once I had respect, and hallowed was your name
if this is how you treat me, then violence is my way



Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen