IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 16:59 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Ik ben vooral fan van die stem van Van Drunen. Die eerste Pestilence platen vond ik ook het hardst. Tsja ik luister die shit al vanaf mijn twaalfde dus ik ben ook zwaar bevooroordeeld. Wel grappig ook, die lui waren op mijn leeftijd echt mijn voorbeelden...luisterde alleen maar death metal verder helemaal niets. Wel mooi om dan later met die lui als volwassen kerel te spreken en dan gaan lullen over old-school deathmetal.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-11-2009 17:00 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Moet je eens over ouwe punk/hardcore beginnen, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 17:01 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Hehe, Discharge and the likes?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-11-2009 17:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Precies. Ik heb wat herinneringen op dat vlak met Martin opgehaald. Toffe gast.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 17:07 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Haha Nooit gedacht dat die gasten dat cool zouden vinden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-11-2009 17:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Vroeger vonden ze zo ongeveer alles mooi, als het maar herrie was, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snark
Usericon van Snark
Posted 16-11-2009 17:13 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 17:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vroeger vonden ze zo ongeveer alles mooi, als het maar herrie was, hehehe.


laat herrie t maar niet horen...


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 16-11-2009 17:18 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:56 schreef Kaaskop het volgende:
not so long ago, on a cold december day
you let my father die in solitude and pain
once he was your son, and baptised in your name
if this is now you treat him, then violence is my way

cut-throat urges
i need to spill some holy blood

beautiful words, but hollow promises
the goodness of god is a fucking joke

get out of your heavenly palace
and show your real face

how can people believe in this shit
how can they be so naive

not so long ago, on a cold december day
you took all hope in my life away
once I had respect, and hallowed was your name
if this is how you treat me, then violence is my way




Eerst over Martin lullen en dan doodleuk een text van Theo plaatsen.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 17:22 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Dat was omdat ik die text retegaaf vind, en die tekst hoorde niet eens bij mijn eerste post, bijdehand.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-11-2009 19:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 november 2009 17:18 schreef VM Saldiac het volgende:
Eerst over Martin lullen en dan doodleuk een text van Theo plaatsen.


Ja, en dan?

Of wou je ZM even laten weten dat je uit je hoofd weet wie welke tekst heeft geschreven?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 12:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

die boer Martin is onverstaanbaar als de pest


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-11-2009 13:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ja hè?!

Ik versta er niks van, maar dat heb ik wel vaker bij deathmethol!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 14:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 13:04 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja hè?!

Ik versta er niks van, maar dat heb ik wel vaker bij deathmethol!




nou ook irl is het een potje onverstaanbaar boers gelul


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-11-2009 15:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Uh...


:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-11-2009 21:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kom, kom, zelfs ik kan hem verstaan en ik ben half doof.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:51 schreef Metalhead22 het volgende:
Ja, en dan?

Of wou je ZM even laten weten dat je uit je hoofd weet wie welke tekst heeft geschreven?

Duh..
Wees blij dat de verhalen over wat hij allemaal met ze heeft meegemaakt toen hij ze backstage ontmoette in Amerika waar hij voor zijn Violent Moshground-rip-off metaalblaadje aanwezig was ons bespaard zijn gebleven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 18-11-2009 21:40 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:39 schreef bastianus het volgende:
Duh..
Wees blij dat de verhalen over wat hij allemaal met ze heeft meegemaakt toen hij ze backstage ontmoette in Amerika waar hij voor zijn Violent Moshground-rip-off metaalblaadje aanwezig was ons bespaard zijn gebleven.
Is hij die kerel, angelripper?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:40 schreef Kaaskop het volgende:
Is hij die kerel, angelripper?

Nee juh. Jij bedoelt Mark Angelraper. Daar kan niemand aan tippen, al komt de Patchman wellicht enigzins in de buurt van zijn schaduw.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 18-11-2009 21:44 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Angelraper, dat was hem, klopt. Lastig die nicks die zoveel op elkaar lijken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Angelraper is erg geniaal qua stemimitaties. Zijn Boes is erg goed, ook het Dikvoormekaar-gebeuren is uitstekend in orde. En de Lemmy-imitatie gemengd met Dik Voormekaar uiteraard, "Good body every evening".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 18-11-2009 21:48 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Benieuwd hoe het zit met die zine van hem al ages geen issue meer van gezien of wat dan ook, of heb ik iets gemist en zit ie op het wereld wijde web?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3295936?hl=Violent
Jawel! Helaas tegelijk met EMM. Ik twijfel nog wat te doen die dag..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De laatste keer dat ik Mark zag was op de één na laatste Stonehenge. Toen had hij een nieuwe issue bij zich. Je kan ook abonneren. Hij werkt alleen wel tegenwoordig, zal wellicht wat minder tijd hebben voor zijn magazine. Als postbesteller in Assen werkt hij. Het schijnt dat de beste man van gleuf tot gleuf gaat..

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-11-2009 21:53]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-11-2009 4:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:48 schreef Kaaskop het volgende:
Benieuwd hoe het zit met die zine van hem al ages geen issue meer van gezien of wat dan ook, of heb ik iets gemist en zit ie op het wereld wijde web?


Nee hoor, de gestencilde blaadjes verschijnen nog steeds. Ik heb hier de laatste, nummer 69 liggen. Sinds een aantal uitgaven doen ze het in het Engels, da's wel jammer. Zo gaat veel humor verloren. Maar respect, ome Mark doet dit al 21 jaar.


Bareuh...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-12-2009 20:06 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik heb Death...The Brutal Way nu op staan; klinkt lekker!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen