IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Asphyx Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2010 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juli 2010 0:09 schreef MetalHeus het volgende:
...
maar ff ontopic,, ben wel heel benieuwd hoe Asphyx klinkt met 2 gitaristen


Is heer Daniels dan naar het oude nest teruggefladderd?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-07-2010 0:08 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2010 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Is heer Daniels dan naar het oude nest teruggefladderd?

4 September speelt hij mee in Dortmund
quote:
I was asked if I like it to play together with ASPHYX on the reunion of Century Media Records on the 4th of September this year. My answer: YESSSS that is great!!! to join the boys and friends on stage again. I’m very happy to do so and with a lot of energy YEAHHH !!!



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-07-2010 0:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Een reünie van een platenlabel? Waren ze uitelkaar dan?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-07-2010 0:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De reünie impliceert dus dat het geen eenmalig gebeuren is maar dat Asphyx definitief met Eric erbij doorgaat? Ik ben benieuwd naar de muziek die daaruit voortkomt..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bob B.
Usericon van Bob B.
Posted 31-07-2010 11:45 by Bob B. Wijzig reactieProfiel van Bob B.Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2010 0:34 schreef Mutilator het volgende:
De reünie impliceert dus dat het geen eenmalig gebeuren is maar dat Asphyx definitief met Eric erbij doorgaat? Ik ben benieuwd naar de muziek die daaruit voortkomt..


Het is wel eenmalig.Het is geen reunie maar de Century Media Yardsale,een soort CMR feestje.Omdat Eric ook een CMR verleden heeft hoort hij daar gewoon bij.Eric focust zich nu op TCOU(vanavond met Martin erbij repeteren) en dat wordt ook bruut en log.Rogga Johansson gaat 'em mixen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2010 23:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2010 18:06 schreef irritante klootzak het volgende:
Paul moet gewoon weer ene Cremation of Ketter reünie doen
Of een antiklit-shampooreclame..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2010 0:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 juli 2010 11:45 schreef Bob B. het volgende:
Het is wel eenmalig.Het is geen reunie maar de Century Media Yardsale,een soort CMR feestje.Omdat Eric ook een CMR verleden heeft hoort hij daar gewoon bij.Eric focust zich nu op TCOU(vanavond met Martin erbij repeteren) en dat wordt ook bruut en log.Rogga Johansson gaat 'em mixen.


Ok thanks voor de toelichting. Worden daar toevallig ook opnames van gemaakt en volledig uitgebracht?

Beter maar ook zo; 2 bands ipv 1. Veel plezier bij dat feestje.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-08-2010 0:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

afgelopen november in Oslo (Raise the Dead) speelden ze live een doom "achtig" nummer, was goed te pruimen, wat mij betreft gaan ze zo door



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-09-2010 22:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 juni 2008 22:25 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Enig idee hoe ik in contact kan komen met enkele van de overige leden?
Onder t mom beter laat dan nooit Ehm mag ik zo butaal zijn te vragen waarom? Ik zie ze nog regelmatig. Een is alweer voor de 2e x papa en doet met mij nog af en toe muziek, de ander is helemaal, radical gestopt met metal. Eigenlijk zitten beide niet echt meer te wachten op blasts from their metal past, ieder om zijn eigen reden.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 25-09-2010 22:55]


When your people matter, menstrual health matters


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 26-09-2010 20:06 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2010 22:53 schreef Fusion het volgende:
Onder t mom beter laat dan nooit Ehm mag ik zo butaal zijn te vragen waarom? Ik zie ze nog regelmatig. Een is alweer voor de 2e x papa en doet met mij nog af en toe muziek, de ander is helemaal, radical gestopt met metal. Eigenlijk zitten beide niet echt meer te wachten op blasts from their metal past, ieder om zijn eigen reden.


zo das inderdaad al een tijd geleden.. Maar tuurlijk, en het geld nog steeds eigenlijk. Twee redenen om eerlijk te zijn:

- De reden waar het me om ging: Heb ooit het idee gehad dat mochten de bandleden het er mee eens zijn een mooie vinyl release van de 2 demo's te maken. Had het idee een gatefold 2xep in een oplage van 300/500 stuks max.
- En daarnaast ben ik al heel erg lang opzoek naar de demo's, heb er ondertussen 1, die ander heb ik nog altijd niet gevonden. (en een shirt, ooit gezien maar nooit kunnen vinden).

dus mocht je het eens kunnen vragen, of me van een mail adres of iets kunnen voorzien dan graag.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 19:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alleraardigste docu dvd is het geworden: ik was waarschijnlijk de laatste die niet wist dat 'Asphyx' is ingedrumd door Roel Sanders Waarom de andere naamvermelding?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 10-10-2010 19:55 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Het is wel eenmalig.Het is geen reunie maar de Century Media Yardsale,een soort CMR feestje.Omdat Eric ook een CMR verleden heeft hoort hij daar gewoon bij.Eric focust zich nu op TCOU(vanavond met Martin erbij repeteren) en dat wordt ook bruut en log.Rogga Johansson gaat 'em mixen.


maar...maar.. zijn er dan straks niet 3 bands die bijna exact dezelfde muziek spelen en ook nog bijna allemaal dezelfde leden hebben?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2010 21:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 19:55 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
maar...maar.. zijn er dan straks niet 3 bands die bijna exact dezelfde muziek spelen en ook nog bijna allemaal dezelfde leden hebben?
Ja. TMDC, Nile en Behemoth. Nou ja, niet dezelfde leden, maar ze zien er wel allemaal hetzelfde uit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 10-10-2010 21:49 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Behemoth?

Kom nou..in de verste verte niet


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2010 21:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Eén Behemoth-lid schijnt inderdaad wat af te zijn gevallen recentelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 10-10-2010 22:01 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

je hoort er weinig van, ik denk dat we niet verrast moeten zijn als hij opeens de pijp uit is


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 22:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Behemoth staat idd al met 1 been in het graf.

Speelt zich hierboven niet de discussie af van de newschool fan die oldsschool maar hetzelfde vindt en de oldschool fan die dat weer van newschool vindt?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2010 22:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 22:32 schreef Mutilator het volgende:
Behemoth staat idd al met 1 been in het graf.

Speelt zich hierboven niet de discussie af van de newschool fan die oldsschool maar hetzelfde vindt en de oldschool fan die dat weer van newschool vindt?


Ongeveer. Al is HdH niet echt een standaard newschool fan en ik niet echt een standaard oldschool fan. We houden wel allebei van Judas Priest, Skid Row en Bon Jovi geloof ik, ontdekten we ooit op een verjaardag.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 22:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Poeheej..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2010 22:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 22:54 schreef Mutilator het volgende:
Poeheej..
Meneer Aart. Overigens, Hail of Bullets en Asphyx zijn beide oldschool, maar lijken m.i. totaal niet op elkaar muzikaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 23:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Meneer Aars Haartjes..

Heer TMDC zal wel op de zang en de sound afgaan, maar zolang verschillende mensen de riffs schrijven, staat het wat mij betreft op zichzelf.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-10-2010 23:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 23:04 schreef Mutilator het volgende:
Meneer Aars Haartjes..

Heer TMDC zal wel op de zang en de sound afgaan, maar zolang verschillende mensen de riffs schrijven, staat het wat mij betreft op zichzelf.
Juustem. Ik vind ze bij HOB eerlijk gezegd beter, als het laatste product als ijkpunt wordt gerekend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-10-2010 11:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 10 oktober 2010 21:53 schreef bastianus het volgende:
Eén Behemoth-lid schijnt inderdaad wat af te zijn gevallen recentelijk.


"he fell off."


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2010 12:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2010 23:04 schreef Mutilator het volgende:
maar zolang verschillende mensen de riffs schrijven, staat het wat mij betreft op zichzelf.

Dat maakt natuurlijk niet per se iets uit, hè Zolang er verschillende riffs geschreven worden, staat het op zichzelf.

En HoB en Asphyx zijn wat mij betreft wel duidelijk anders.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-10-2010 13:29 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Weet ik veel, ik hoor van veel mensen die er destijds bij waren dat HoB een betere versie van Asphyx is. Als er dan nog een band met bijna dezelfde insteek en leden begint roept dat vragen op.

Waarom gaat Daniels niet gewoon bij Asphyx spelen ipv aan te modderen met een eigen band die door Bob en Daniels toch als Asphyx gaat klinken.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen