IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Forefather Volgende pagina
RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 22-03-2003 20:57 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht



Viking Metal uit Engeland (de band omschrijft hun stijl liever wat gedetailleerder als "Anglo-Saxon Metal" ). Ze zijn in 1997 begonnen en hebben inmiddels al vier albums gereleased.

Ik denk dat ze nog vrij onbekend zijn, dus ik raad iedereen aan om de officiele homepage even te bekijken op: http://members.aol.com/ForefatherFyrd/

Op http://artists.mp3s.com/artists/225/forefather.html kun je twee nummers luisteren


Hakkuh


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 20:58 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Klinkt interessant, ik download meteen even wat.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-03-2003 22:05 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

nou Robje ik had deze band bij jou gehoord en vond er vrij weinig aan, maar wie ben ik he!! Leuke usericon trouwens


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 22:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik luister nu The Fighting Man en vind het geinig klinken, maar meer eigenlijk ook niet.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-03-2003 22:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja, ik had er laatst nog wat van gehoord. Moet het nog uitproberen. Wat ik van een sample heb gehoord klinkt het wel leuk .


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-05-2004 18:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de promo van de nieuwe cd ontvangen getiteld "Ours is the kingdom" en ik moet zeggen dat het toch wel heel erg lekker klinkt.Zeer zeker een aanrader die nieuwe plaat.
Ken van hun vorige vier platen helemaal niks dus ik kan geen vergelijkingen geven met vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-05-2004 18:23]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-05-2004 20:08 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

het oudere werk is ook zeer aan te raden


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-05-2004 8:50 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Heeeeeel goede band! Heb wat oud werk van hen liggen. Alleen jammer van de drumcomputer overigens....


Signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-05-2004 9:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 8:50 schreef enlil het volgende:
Heeeeeel goede band! Heb wat oud werk van hen liggen. Alleen jammer van de drumcomputer overigens....
Op hun nieuwste cd klinken de drums erg goed (ondanks dat het een drumcomputer is).Voor mij persoonlijk 1 van de betere releases van de laatste tijd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 29-05-2004 9:22 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Dan moet ik die release maar 's hier zien te krijgen. Ben benieuwd!


Signature


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-05-2004 18:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 18:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb vandaag de promo van de nieuwe cd ontvangen getiteld "Ours is the kingdom" en ik moet zeggen dat het toch wel heel erg lekker klinkt.Zeer zeker een aanrader die nieuwe plaat.
Ken van hun vorige vier platen helemaal niks dus ik kan geen vergelijkingen geven met vroeger.


ik heb hier ook de promo liggen,. maar nog geen tijd gehad v oor een review.
kvind het instrumentaaltje op de schijf echt zooooo lekker, verder weet ik het nog niet, beetje veel van hut zelfde maar nog niet goed geluisterd.....



I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-05-2004 18:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ze hebben bij de LSP 3 van hun albums liggen voor 10 euro, best aardige muziek


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-05-2004 20:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 18:06 schreef rvanderholst het volgende:
ik heb hier ook de promo liggen,. maar nog geen tijd gehad v oor een review.
kvind het instrumentaaltje op de schijf echt zooooo lekker, verder weet ik het nog niet, beetje veel van hut zelfde maar nog niet goed geluisterd.....


Dat instrumentaaltje heeft wel iets weg van Mortiis tijdens zijn "Crypt of the wizard" periode.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-08-2004 9:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-08-2004 9:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Leuke band, ken ze al wat langer en ze worden steeds beter.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-08-2004 9:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Net een sampletje geluisterd van hun site. Niet slecht, maar ook niks speciaals.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2006 20:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ours is the kingdom bevat enekel knappe songs. eervolle teksten trouwens!


signature


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 14-06-2006 0:09 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

ik heb de originele uitgave van "Deep into time" (geen slechte plaat trouwens), en volgens hun eigen website zou die nog een keer geld waard kunnen worden.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-06-2006 8:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, ik geloof er weinig van. Ze zijn nou eenmaal niet zo'n band waar een hele wereldbevolking opzit te wachten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2006 11:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb dat kutalbum op LP.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 12:01 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 11:55 schreef WhiteRider het volgende:
Ik heb dat kutalbum op LP.


Ik had twee albums. mijn god, als het een grapje was, kon ik het wel waarderen. die zang zeg. Echt krachtig is het niet.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2006 12:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 12:01 schreef neefherbert het volgende:
Ik had twee albums. mijn god, als het een grapje was, kon ik het wel waarderen. die zang zeg. Echt krachtig is het niet.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-06-2006 14:59 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Forefather is best wel in orde, al is er nog ruimte om te groeien om muzikaal vlak.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-06-2006 15:55 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nou, nou, 'Ours is the Kingdom' is me dunkt een plaat van wereldklasse. Geniale muziek en dito teksten. En die zang vind ik persoonlijk prima passen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-06-2006 15:58 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Klopt, al vind ik de drums soms wat té simpel geprogrammeerd en mag er wat meer detail in het gitaarspel. Guess that's just a matter of taste.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 14-06-2006 15:59 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 15:55 schreef Count Usher het volgende:
Nou, nou, 'Ours is the Kingdom' is me dunkt een plaat van wereldklasse. Geniale muziek en dito teksten. En die zang vind ik persoonlijk prima passen.


Ben blij voor jou. En vooral blij voor mijzelf dat ik er van af ben. ik vind het een drama. Het idee is leuk. maar de uitvoering werkt gewoonweg niet. Me dunk dat die band niet voor niets al 4 of 5 albums in de obscuriteit verblijft. Sorry, maar een term als 'wereldklasse' vind ik dus niet bepaald passend Desalniettemin, veel plezier ermee


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen