IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Helheim Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-04-2003 21:44 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:42 schreef Jenje het volgende:
dat laatste gok ik ... meer kan zijn hersencel nie an


Ik vrees het ook, maar goed laten we het on-topic houden.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:46 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:42 schreef Jenje het volgende:
dat laatste gok ik ... meer kan zijn hersencel nie an


Jokkebrok met je Nile invloeden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL, je kunt het niet hebben he ..


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Ik lach de hele dag door, vooral als ik je naam zie staan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

aahhh ik breng een glimlach op je gezicht ...


Hoe fijn

*dartel dartel*

Helheim is naar de beschrijving van Neggie niet wat van mij.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 21:54 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik draai door als ik Helmheim hoor, ik zie de vlindertjes dansen, de zon gaat veller schijnen, het wordt warmer, bijna 25 graden.
En wij luisteren naar het koude, zeer koude Helheim, waar de zomer wel niet goed voor is.
Want binnenkort smelt Helheim als sneeuw voor de zon.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-04-2003 21:57 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 21:54 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik draai door als ik Helmheim hoor, ik zie de vlindertjes dansen, de zon gaat veller schijnen, het wordt warmer, bijna 25 graden.
En wij luisteren naar het koude, zeer koude Helheim, waar de zomer wel niet goed voor is.
Want binnenkort smelt Helheim als sneeuw voor de zon.


Ja en dan luistert iedereen alleen nog maar brute death metal en heeft Heer Krieg niet meer om constant op te zeiken dus moet hij een andere manier vinden om aandacht te krijgen

(ik ga er nog op in ook )


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:00 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Aandacht dat is wat ik wil van Helheim.
Joagermunde is plagiaat, werd ooit gezongen door Dennie Christiaan, ze heeft hem nou opstaan.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 16-04-2003 22:02 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

Blijf is on-topic met je onzin.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-04-2003 22:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 april 2003 22:00 schreef Heer Krieg het volgende:
Aandacht dat is wat ik wil van Helheim.
Joagermunde is plagiaat, werd ooit gezongen door Dennie Christiaan, ze heeft hem nou opstaan.


weet je eigenlijk wat je probeert te bereiken met dit soort posts of is het puur uit verveling?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:05 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Onzin? Dat had je nou niet moeten zeggen. Biertje


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-04-2003 22:07 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 22:05 schreef Heer Krieg het volgende:
Onzin? Dat had je nou niet moeten zeggen. Biertje

Er is trouwens gewoon een plek voor jouw posts http://forum.zwaremetalen.com/forum_list.php?id=6


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-04-2003 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vond 'Blod Og Ild' echt een slaapfeest saaie nrs. ook. En die riffs nog even rauw als daarvoor? Heu... dat snap ik niet goed; die gladde productie maakt me nauwelijks iets uit, ik hoorde gewoon niet meer die koude kille viking metal die wel op 'Jormundgand' staat.

Alweer een noorse band (toeval?? NEEN!!!) die saaie muziek is gaan maken. Damn...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:09 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Waar heb ik dit godsnaam aan verdient.
Helheim zijn Noren die ik kan aanhoren.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-04-2003 22:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 22:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vond 'Blod Og Ild' echt een slaapfeest saaie nrs. ook. En die riffs nog even rauw als daarvoor? Heu... dat snap ik niet goed; die gladde productie maakt me nauwelijks iets uit, ik hoorde gewoon niet meer die koude kille viking metal die wel op 'Jormundgand' staat.

Alweer een noorse band (toeval?? NEEN!!!) die saaie muziek is gaan maken. Damn...


Helaas is de gladde productie ook nu weer van de partij. Niet dat ik vind dat een cd moet klinken als of het op de wc is opgenomen, maar ik vind dat bij de muziek van helheim een wat rauwere produktie veel meer toevoegd.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik vind, jij vind, wij vinden allemaal, tenminste ik vind, wist u dat, Dwaallicht gelijk heeft, die gladde aalen van Helheim zijn mijn centen niet eens waard.
Its just a crazy little thing called love.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 22:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Gatverdamme zeg. Wat ben jij een vies ventje. Eerst alles afkraken maar wel diep bij Dwaallicht in de aars kruipen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Vaak zet Dwaallicht mij op een dwaalspoor.
Maar nu zet hij alles op het rechte pad.
Jaloers soms?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-04-2003 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

En daar is al zo weinig plek .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 22:20 schreef Dwaallicht het volgende:
En daar is al zo weinig plek .


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-04-2003 22:21 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

iets zegt mij dat heren moderatoren op dit moment bier aan het drinken zijn in Rock's


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-04-2003 22:22 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Volgens mij begint Dwaallicht mij steeds meer te begrijpen. Als enige wel te verstaan.
En Helheim smelt nog steeds als sneeuw voor de zon.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 22:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat zegt meer over Dwaallicht dan over jou mannetje.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2003 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelfde beperkte smaak he ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-04-2003 22:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pfff, er zijn al wat topics over mij, laten we het over Helheim hebben.

Eh...

Vonden jullie die videoclip op 'Blod Og Ild' leuk?
Ik niet... maar het was wel een voorbeeld van een (black) metal clip die een verrassend laag gehalte aan gayheid had.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen