IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rob Darken\'s nieuwe \"look\" Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-03-2003 9:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. het is al eerder gezegd, maar naar mijn mening zijn er maar erg weinig metalheads die er wat coolheid/blasphemie/knapheid/uitstraling/etc* op vooruit gegaan zijn door hun haar eraf te halen...

Ik vond alleen de zanger van Samael kaal wel gaaf staan, al ziet deze er nu weer net zo gay uit als James Hetfield met zo'n ranzig ringbaardje e.d. ,,, de zanger van Impaled Nazarene ziet er kaal ook wel cool uit, maar heeenlijk ooit lang haar gehad???

*streep door wat niet van toepassing is


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-03-2003 9:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Misschien kan het hem geen tiet schelen hoe true/blasfemisch/metal hij er wel niet uit ziet

(hoewel ik me dat in zijn geval niet kan voorstellen, enfin)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-03-2003 9:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 9:47 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. het is al eerder gezegd, maar naar mijn mening zijn er maar erg weinig metalheads die er wat coolheid/blasphemie/knapheid/uitstraling/etc* op vooruit gegaan zijn door hun haar eraf te halen...

Ik vond alleen de zanger van Samael kaal wel gaaf staan, al ziet deze er nu weer net zo gay uit als James Hetfield met zo'n ranzig ringbaardje e.d. ,,, de zanger van Impaled Nazarene ziet er kaal ook wel cool uit, maar heeenlijk ooit lang haar gehad???

*streep door wat niet van toepassing is


tsja, maar soms kun je er zelf ook niks aan doen. Moeder natuur kan soms onbarmhachtig je haar er af doen vallen in een korte tijd. (Wat volgens mij ook bij die darken het geval is). dan is zeer kort haar toch mooier dan een kale kop met een paar van die lange sprieten.


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 27-03-2003 10:00 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Na het lezen van al die posts blijkt dat uiterlijk belangerijker is dan muziek



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2003 10:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 10:00 schreef Koffies Kip het volgende:
Na het lezen van al die posts blijkt dat uiterlijk belangerijker is dan muziek



Ik denk niet dat mensen die hem er nu lelijk uit gaan zien opeens niet meer naar de muziek gaan luisteren. Volgens mij staat het helemaal los van elkaar.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2003 10:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

is lelijk juist niet trui ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2003 10:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hij is echt wel nu-lelijk


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-03-2003 10:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 10:06 schreef FireFox het volgende:
is lelijk juist niet trui ?


nee, want dan zou celine dion super-trui zijn.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-03-2003 11:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 10:00 schreef Koffies Kip het volgende:
Na het lezen van al die posts blijkt dat uiterlijk belangerijker is dan muziek




LOL, lees dan ff de titel van het topic: "Rob Darken's nieuwe LOOK. "


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 29-05-2003 21:07 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 17:30 schreef Warrior_of_Odin het volgende:


Rob gaat nu ook Veles achterna dus.
Zonde van het lange haar


Idd,zonde zeg


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 06-08-2003 3:27 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 18:54 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Hmm er zijn in de nsbm scene anders genoeg intelligente personen Gorruth en Ymir bevoorbeeld.

Maar zoals gewoonlijk verpesten de idioten het weer die alleen het nazisme zien.


Hmm,ik had anders van Arawn gehoord dat Gorruth en dergelijke anders een van de redenen waren dat hij the Pagan Front verliet,ook Gorruth schijnt een Internetheld te zijn dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Astovidatu op 06-08-2003 3:32]


Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!


Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 06-08-2003 3:28 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

Daarmee bedoelde ik niet dat ik Gorruth een internetheld vind,ik ken die gozer totaal niet

[Dit bericht is gewijzigd door Astovidatu op 06-08-2003 3:30]


Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-08-2003 11:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zo te zien aan die kop van Rob Darken is hij iets te vaak in elkaar getikt door aandersdenkenden..



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2003 11:09 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 11:08 schreef irritante klootzak het volgende:
zo te zien aan die kop van Rob Darken is hij iets te vaak in elkaar getikt door aandersdenkenden..


ik mag aannemen dat hij niet zo geboren is idd


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 11:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ziet er wel militant uit, dat wil-ie waarschijnlijk ook. Wat een grimmige rotkop zeg...

Leuk zo'n NSBM modeshow .


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-08-2003 11:17 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Die gozer is gewoon kalende - veel mensen denken dan 'cooler' uit te zien door de natuur een handje te helpen.

En vervolgens op fitness te gaan.

En zich te laten tatoeeren..

En zich te kleden in 'stoere' kleding...

Tip: maak je zelf van kant.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 12:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2003 9:29 schreef ghoulliette het volgende:
wat een godsgruwelijke chagerijnige vent zeg lijkt er wel zo een uit sassenheim
In Sassenheim zit ik op school


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 12:51 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Goed hij staat erbij als een ongelooflijk dikke sukkel.


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 12:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:17 schreef bonobo het volgende:
Die gozer is gewoon kalende - veel mensen denken dan 'cooler' uit te zien door de natuur een handje te helpen.

En vervolgens op fitness te gaan.

En zich te laten tatoeeren..

En zich te kleden in 'stoere' kleding...

Tip: maak je zelf van kant.
Af en toe vraag ik me af hoe jij er dan uitziet?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-08-2003 13:11 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik? Door de weeks gewoon in een pak, kort haar, veel haat en gewelddadig. Niet kalend en met een lekkere vrouw die lekker voor mij kookt en de afwas doet.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 06-08-2003 13:11]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 13:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

In het echt ben je vast minder provocerend.


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-08-2003 13:43 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

lijkt wel een gabbertje


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2003 14:57 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 13:43 schreef natassja het volgende:
lijkt wel een gabbertje
en hoe zie jij eruit dan?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-08-2003 15:03 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

wat heeft mijn uiterlijk nou weer met hem te maken?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2003 15:04 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 15:03 schreef natassja het volgende:
wat heeft mijn uiterlijk nou weer met hem te maken?
ik vind hem geen gabber, deels om de muziek, maar ook om de kleding en de uitstraling


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen