IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tijdreizen(!) Vorige pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-09-2003 20:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 20:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Die tijdreizigeris wel in onze tijd geboren en heeft dus een deel van zijn leven in een voor ons vergelijkbare periode doorgebracht. Zover staat die gast dus niet van ons af. Jij kunt toch ook met je opa en oma communiceren?
Heb je gelijk in, maar toch merk ik dat de taal van mijn opa en oma net wat anders is. Misschien is het ook zo omdat ik geen engels als moedertaal heb, maar het viel mij gewoon op.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 22-09-2003 20:30 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

ik heb net zonbeetje het hele verhaal gelezen, erg interesant allemaal.
maar.. waarom geeft hij geen enkele aanwijzing tot de aanslagen in het WTC??
beetje vaag allemaal


Ik distancieer me volledig van ZM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2003 11:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 19:58 schreef Snaack het volgende:
Ik zoek even een leuke post op op anomalies.net


*eindelijk gevonden*

Verhaal van Titor door een expert omvergehaald


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 12:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 19:00 schreef metal blade het volgende:
11 september kon eerst ook niemand geloven..
Maar later bleek dat het ECHT is.


Ja, net zoals ze eerst niet konden geloven dat de aarde een bol was die rond de zon draaide en dat dat achteraf ook echt bleek te zijn.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 24-09-2003 13:46 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 16 september 2003 10:24 schreef Snaack het volgende:
Nou.. Kijk eerst maar naar plaatjes dan, hier bijvoorbeeld..


Ik heb juist die plaatjes gecheckt en ik moet zeggen: ik ben zwaar onder de indruk. Ik moest even tegoei kijken of het wel echt was maar nu geloof ik het: dit is de meest onwaarschijnlijke verspilling van nuttige webspace in de geschiedenis van het internet


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2003 14:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

bijdehandje...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen