IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Metal op The Box / MTV Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-04-2003 22:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 11:28 schreef aerodis het volgende:
eehhm

je hebt in je CD kast zo'n 200 CD's, sommigen het dubbele op mp3.

je kan overal metalclips downloaden. En dan ga je met je langharige hoofd, op woensdagavond naar een tandloos KUTkanaal zitten kijken, hopend dat er een clip van CoF langskomt???


ja


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-04-2003 12:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gek


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-04-2003 12:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het enige "metal" op Da Boxz zijn de glimmende gouden tanden/kettingen en chromen velgen in die clips


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-04-2003 12:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*zet Reign in Blood clip op*

raaaagh!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-07-2003 0:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik zag net de clip "Rational Gaze" van Meshuggah op The box!

Wat een riffs...wat een band.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 31-07-2003 1:18 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

En ook Anthrax en COB



Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 31-07-2003 10:08 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

JEp, ik kijk het ook af en toe wel. Net zoals ik steevast op vrijdagavond naar metalmike luister. Hoe brak het af en toe ook mag zijn.
Altijd wel gezellig, met een paar vrienden ergens thuis gaan zitten met een bak bier, de zojuist aangeschafte/gebrande nieuwe cd's en naar the box kijken (op woensdag) en naar KinkFM luisteren (op vrijdag). Na metalmike gaan we dan de stad in.
Is er een kutnummer op, dan draaien we een gewone cd. Dus we hebben altijd goede muziek.
En het is altijd gezellig


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-07-2003 10:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hmm zap op Woensdag avond wel eens naar The box... eigelijk alleen voor het nummer Monocromatic stains van dark Tranquillity, zowel het nummer als de clip kicken aarsch!
Enne Needles 24/7 van CoB mag dr ookwel wezen!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 31-07-2003 11:15 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Zap de neger spelen is ook gaaf :D


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-07-2003 11:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

*proest* moet je wel een afstandsbediening hebben

ontopic:
The Box zuigt stierenballen, dus de muziek die er op komt zal ook wel stierenballen zuigen.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-08-2003 1:04 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

gooi die tv toch weg en download je shit kan je alles zolang uitmelken tot je comp vergaat


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-08-2003 1:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 juli 2003 10:08 schreef Rutan het volgende:
Altijd wel gezellig, met een paar vrienden ergens thuis gaan zitten met een bak bier, de zojuist aangeschafte/gebrande nieuwe cd's en naar the box kijken (op woensdag) en naar KinkFM luisteren (op vrijdag). Na metalmike gaan we dan de stad in.
Is er een kutnummer op, dan draaien we een gewone cd. Dus we hebben altijd goede muziek.
En het is altijd gezellig


heh, dat klinkt gezellig!

ik keek 't wel, maar tegenwoordig zap ik er alleen langs. tis de moeite niet.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-08-2003 18:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 1:04 schreef waterfiets het volgende:
gooi die tv toch weg en download je shit kan je alles zolang uitmelken tot je comp vergaat
Dat is gay...cd's moet je kopen.


natassja
Usericon van natassja
Posted 02-08-2003 19:10 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

metal op the box?
ben blij dat ik die negerzender niet kan ontvangen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2004 19:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmpf,vorige week effe gekeken.Conclusie;als je 2 uren wilt wachten om 1 dimmu clippie te zien,dan ist zeker de moeite waard,maar van mij hoeft het niet...


spelfout weggehaald...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-01-2004 19:11 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

ON THE ROXXX, OW YEAH!




Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 21-01-2004 19:51 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

tmf, mtv en the box! ik vind ze geweldig! mag er graag naar kijken! ik moet er altijd erg om lachen, ik irriteer me rot of ik vind het nog goed ook (das zelden). maargoed het dient in iedergeval uitstekend als uitlaatklep van mijn emoties! ben ik daar ook weer van af!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2004 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

emoties.....
The age of mietjes.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-01-2004 19:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

The Box kan ik helaas niet ontvangen. Ik heb alleen dat klote TMF en MTV waar geen metalmuziek op komt.


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 21-01-2004 20:37 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 21 januari 2004 19:53 schreef ghoulliette het volgende:
emoties.....
The age of mietjes.


ben je homo???


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 21-01-2004 21:30 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Volgens mij valt >ZIJ< wel op mannen ja..

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 21-01-2004 21:31]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-01-2004 22:03 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 21:30 schreef Stennis!! het volgende:
Volgens mij valt >ZIJ< wel op mannen ja..


Je subtitel!!!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 21-01-2004 22:18 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

ehehhehee

PROOST!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-01-2004 22:19 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 22:18 schreef Stennis!! het volgende:
ehehhehee

PROOST!


Ik heb 'm al een tijdje hoor.
Heeft 't wat met je opleiding/beroep te maken?
(sorry voor het offtopic mods)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 21-01-2004 22:20]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 22:32 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

en voor alle box, tmf en MTV haters (waaronder ik zelf) een gouden tip. Je kunt metalclips gewoon downloaden van internet. Zet ze in een rijtje en je kan een hele avond je eigen Headbangers ball spelen

Stevige fles whisky of bier erbij en een paar goede vrieden..avond kan niet meer stuk


Glory, Glory, what one hell of a way to die


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen