IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Excel
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2003 12:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wie kent deze band nog? superieure crossover uit Venice. Heeft iemand de rereleases van hun eerste twee cd's? enzoja, is het bonumateriaal de moeite waard (moet haast wel).

Binnenkort komen topics van de bands : Access en Word


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-03-2003 12:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 12:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Binnenkort komen topics van de bands : Access en Word

En Powerpoint!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2003 12:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ken wel Blues Creen, bekende bluesband uit Silicon Valley.

Maar eh, nee, attila, ik heb hier nog *nooit* van gehoord. Heb je geen website, of een link naar een mp3'tje of zo?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2003 12:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 12:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ken wel Blues Creen, bekende bluesband uit Silicon Valley.

Maar eh, nee, attila, ik heb hier nog *nooit* van gehoord. Heb je geen website, of een link naar een mp3'tje of zo?


niet op het moment maar ik zal wel eens rondkijken. absoluut de moeite waard! Ik ken deze band al langer dan het programma trouwens.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-03-2003 12:58 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Excel rocks, simpel, gewilde spullen hun albums. wel, hier niet ik heb ze ergens al


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-03-2003 13:45 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ja een Hyundai Excel die ken ik wel, die heb ik iedere dag onder m'n kont


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-03-2003 22:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 31-03-2003 20:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Shit dit topic had ik efe gemist!

Natuurlijk, vet Excel!

Ik heb, "split image" en "the joke's on you"

die latere vind ik minder!

maar oh hoe vet zijn de eerste twee, dit had je best in the thrash topic mogen posten van mij!

Ik heb de originele Caroline persing van "the joke...." en de reissue van "split image", de reissue is van superiere kwaliteit op rotten records!

Mooie kartonnen slipcase eromheen veel bonus materiaal, niet echt interessant zijn allemaal demo's vrij slechte geluids kwaliteit, maar wel leuk voor de heb!

het boekje is dik met veel oude foto's!

Aanraders!



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 10-05-2011 23:13 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Nu spelende, briljant dit


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-05-2011 8:21 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Te gekke band.

Ik heb de 2 elpees nog in de kast staan!
Zometeen weer eens opzetten.

Het concert destijds in het Bolwerk te Sneek (1989) was geweldig.




bub


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 11-05-2011 12:12 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

vette band! ik heb The Jokes on You (originele van caroline Records) en Split Image (zoals al genoemd, een gave re-release van Rotten Records).

Ik vind de demo tracks van de personal onslaught demo net even wat feller dan de uiteindelijke LP/CD versies.

Die 3e plaat ken ik niet. Wil nog wel op jacht naar dat witte Excel shirt met dat skatend skelet, of met die skull.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-04-2014 20:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, nóg een re-release dus, als ik het goed begrijp.

EXCEL To Reissue Debut 'Split Image' Via SOUTHERN LORD This August

Following their 2013 reunion, the Californian hardcore/thrash metal crossover band EXCEL has teamed up with Southern Lord and is reissuing its debut album, "Split Image" (originally released through Suicidal and Caroline Records). Widely regarded as a classic album, "Split Image" was produced by Randy Burns (DEATH, POSSESSED, MEGADETH, KREATOR, SUICIDAL TENDENCIES).

The reissue will contain bonus material and includes "Sonic Decapitation", "Personal Onslaught" and "Refuse To Quit" demos, "Welcome To Venice" and "Thrasher" compilation tracks, plus, alternative album cover art and photo booklet which has never been seen before. It marks the first time the record shall be available on vinyl since it was originally released in 1987. EXCEL will also release a replica of its second demo, "Personal Onslaught", as a limited-edition pre-order item, also including their third demo "Refuse To Quit" on the b-side.

Having formed in 1984, EXCEL released three studio albums as well as a number of demos and singles. Equally informed by punk rock's attitude and heavy metal's riffs, EXCEL's fast, grinding and heavy sounds, combined with their intelligent lyrics, set them apart as a genre defining band of the era.

The current line-up — which includes Dan Clements on vocals, Shaun Ross on bass, Mike Cosgrove on drums and Alex Barreto on guitar — shall play a showcase in New York at Brooklyn's St Vitus on Tuesday, June 17.

http://www.blabbermouth.net/news/excel-to-reissue-debut-split-image-via-southern-lord-this-august/




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 30-04-2014 13:30 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

The Joke's On You beluister ik nog regelmatig.

Persoonlijk heb ik nooit een duidelijke uitspraak gevonden over het kopieerwerk van 'Tapping...' door Metallica in Enter Sandman. Die intro's lijken zo veel op elkaar dat kan geen toeval zijn. Iemand een idee wat daar ooit uit is gekomen?


10.10.1942 - 20.11.2011


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 25-03-2019 9:28 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

Excel gaf gisteren een superconcert in de Dynamo. ben benieuwd of het in Maastricht ook zo een feest was. Al je van crossover houdt en je was er niet bij, dan heb je wel wat gemist! Iemand in Maastricht geweest?


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-03-2019 18:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Afhankelijk van de mood vind ik Access beter.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-03-2019 19:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Die grap was al gemaakt.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-03-2019 19:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 26-03-2019 15:45 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2019 9:28 schreef Attila_the_hun het volgende:
Excel gaf gisteren een superconcert in de Dynamo. ben benieuwd of het in Maastricht ook zo een feest was. Al je van crossover houdt en je was er niet bij, dan heb je wel wat gemist! Iemand in Maastricht geweest?


Was er. Was best goed te doen nog !


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2019 18:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2019 9:28 schreef Attila_the_hun het volgende:
Excel gaf gisteren een superconcert in de Dynamo. ben benieuwd of het in Maastricht ook zo een feest was. Al je van crossover houdt en je was er niet bij, dan heb je wel wat gemist! Iemand in Maastricht geweest?
Ja ik! Was wel gaaf, vooral de rondleiding door de St. Pietersberg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen