IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Triple 7 Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-05-2003 17:46 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl




VRIJDAG weer spelen


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-05-2003 17:47 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 14 mei 2003 17:46 schreef Triple-Dan het volgende:



lekker dichtbij weer voor mij.....

VRIJDAG weer spelen



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-05-2003 18:07 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja sorry hoor


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 14-05-2003 19:25 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 17:34 schreef MBMarduk het volgende:
Dude, volgens mij heb je iets tegen mij ontwikkeld of heb je gewoon een attitude probleem.
Voel je je aangevallen ofzo? Dat was niet het geval namelijk.
Ik heb niet gezegd dat de solo's wel of niet inventief waren.
Ik heb niet gezegd dat je geen kritiek mag leveren.
Ik heb niet gezegd dat je geen mening mag hebben om dat je een slechte gitarist zou zijn.
En nee ik heb nergens gezegd dat ik goed kan spelen (dat heb ik niet gezegt. Ik heb gezegt dat je niet kon spelen)en al helemaal niet dat ik beter zou zijn dan wie dan ook.
Tenslotte: al zou ik beter zijn ben ik geen persoon die te koop loopt met wat voor kunsten dan ook.
Ik doe niet aan "mijn pik is langer dan de jouwe".
Pfff.
//edit: het enige dat ik bedoelde is -nogmaals- dat omdat jij had beweerd dat je zo ver gevorderd bent dat je vast zit (engels: "stuck in a rut") zie je in geen enkel stuk muziek inspiratie omdat waarschijnlijk 99,999% onder je niveau ligt.

Ik doe ook niet aan het meten van geslachtsdelen want daar heb ik altijd al een hekel aan gehad.
Ten tweede, neem ik alles aan wat interesant is in welke vorm dan ook. Simpel of niet.
Ik zou mezelf in m,n vingers snijden als ik het niet zou doen.
Maar ik heb het niet persoonlijk geweest willen zijn als je niet met m,n eigen uitspraken begon te showen.
Dat is laag. Dat heb ik niet gedaan in geen enkele vorm dan ook.
Verder heb ik allang bezig met gitaarspelen dus de "rut" is allang voorbij.
Dat bericht is van ongeveer een half jaar geleden.
Ik ben al helemaal niet gedient dat ik als een boeman wordt afgeschilderd omdat ik tegenspraak heb tegen je opvattingen waar ik regelmatig aan irriteer.
Maar relax. Je bent niet de enigste hier op de forum.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 14-05-2003 19:27 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 17:36 schreef Shredhead het volgende:
dames, deze discussie vind ik op zich erg interessant, maar het lijkt me beter om daar dan een apart topic voor te openen, aanegzien het verhaal nu een wending aan begint te nemen die niet meer direct met Triple 7 te maken heeft en dus ontopic is..

Zal ik doen!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-05-2003 21:17 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mooi zo


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 14-05-2003 21:22 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

OK dan, effe weer rust in de tent... wie komt er vrijdag kijken? We spelen de hele set deze keer, in de Metro in Panningen, verder speelt Angels Decay met daarin onze allereigenste Mies op bas

Dus... entree slechts 3 euro


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-05-2003 17:21 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja !!!!!




Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 0:09 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht



Tsja, ikke vonnut wel leuk hoor vrijdag....

Alleen jammer dat er geen kip was (openbare repetitie)...
Behalve dan de "kindersoos" die er rond liep hehe

Oh well, boeie... Was wel vet verder! (en ikke blij worden van "New Beginnings" of hoe heettie ook alweer... *dansdans*)

Angel's Decay was ook vet, ohja en *applausje* voor Mies dattie de 2 gigs heeft overleefd

Wanneer zie k jullie (777) eigenlijk weer speuluh??


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-05-2003 0:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 0:09 schreef Devilicious Pem het volgende:


Tsja, ikke vonnut wel leuk hoor vrijdag....

Alleen jammer dat er geen kip was (openbare repetitie)...
Behalve dan de "kindersoos" die er rond liep hehe

Oh well, boeie... Was wel vet verder! (en ikke blij worden van "New Beginnings" of hoe heettie ook alweer... *dansdans*)

Angel's Decay was ook vet, ohja en *applausje* voor Mies dattie de 2 gigs heeft overleefd

Wanneer zie k jullie (777) eigenlijk weer speuluh??



Dank dank

ehhhh, we hebben voorlopig nog niks vaststaan, maar dat hoor je anders wel als het zover is. Als je nog es in LImburg komt dan


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-05-2003 0:20 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 mei 2003 0:09 schreef Devilicious Pem het volgende:
Angel's Decay was ook vet, ohja en *applausje* voor Mies dattie de 2 gigs heeft overleefd



Ik had ook geen minuut langer moeten spelen... Bijna drie uur spelen is toch wat lang.
btw: 6 juni speelt Angels Decay in Emmeloord



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-05-2003 0:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 0:20 schreef Mies het volgende:
Ik had ook geen minuut langer moeten spelen... Bijna drie uur spelen is toch wat lang.
btw: 6 juni speelt Angels Decay in Emmeloord


ikke kijken !


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-05-2003 0:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 22 mei 2003 0:23 schreef Shredhead het volgende:
ikke kijken !

Net nagevraagd: Patrick rijdt en jij kan mee



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-05-2003 0:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 0:27 schreef Mies het volgende:
Net nagevraagd: Patrick rijdt en jij kan mee




Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 10:36 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 0:12 schreef Shredhead het volgende:
Dank dank

ehhhh, we hebben voorlopig nog niks vaststaan, maar dat hoor je anders wel als het zover is. Als je nog es in LImburg komt dan


LOL
Geen dank, zeg t nie om je blij te maken hoor, meen het alleen maar
Enne ....mwoah... ja... ach... Limburg... Naja, kweenie hoor, wat heb ik daar nou te zoeken dan?

hehehe

@Mies: ja btje erg fanatiek dan hè, 3u spelen!!! /komt met handoekje & fles water aanzetten...
Emmeloord is voor mij op zich nie eens zo ver.. Zal kieken of ik ook van de partij ga zijn (hangt alleen ook een btje van certain andere menswezens af of dat het geval zal zijn )

Ohja...mwuhahaha, Dennis heeft t al gezien, maar wisten jullie (777) al dat er n boyband rondhuppelt die Triple Eight heet???!! Een boyband!

Naja... anywho....


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-05-2003 17:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Wij zijn ook een boyband



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 20:41 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 17:39 schreef Mies het volgende:
Wij zijn ook een boyband




Ohja, dat is natuurlijk ook zo

*gilt als tienermeisje*
En het zijn ook zulke lekkere boys hè



duzzzz


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-05-2003 22:09 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

YEAH!! Dennis mailde al over die boy band..... maar wij zijn toch veel lekkerder, want wij hebben veel meer sex-appeal!


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 22:14 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:09 schreef Hollie! het volgende:
YEAH!! Dennis mailde al over die boy band..... maar wij zijn toch veel lekkerder, want wij hebben veel meer sex-appeal!


Eehj Hollie! Gegroet!

Hahaha heb ik ooit beweerd dat jullie geen sex-appeal hebben???

yummieyummie hoor, long haired guys hebben toch stiekem n streepje voor bij mij (Zal wel oerinstinct zijn? Dak gewoon iemand aan zn haar mee wil kunnen sleuren naar mijn grot als ik dat wil????? )

ehhh....

Zei ik dit of dacht ik het alleen maar???



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-05-2003 22:17 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Hahaha, dat wil ik zien!!! Vraag me af of dat ergonomisch wel verantwoord is als je iemand die een kleine meter groter is dan jezelf mee wilt slepen....



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 22:21 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:17 schreef Hollie! het volgende:
Hahaha, dat wil ik zien!!! Vraag me af of dat ergonomisch wel verantwoord is als je iemand die een kleine meter groter is dan jezelf mee wilt slepen....




BWAHAHAHAHA!!!!!!!

Etterbak

Pas op hoor, anders ga ik die DT video nie meer voor je kopiëren hoor!!!!! *dreig*

hehehe

Ja kan ik het helpen dat ik amper groter ben dan formaatje Werp-Dwerg?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-05-2003 22:25 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Aaaaah sowwie *äai over je bolletje*

ik kan er anders ook niets aan doen dat ik zo groot als een giraffe ben

Maar het was inderdaad wel gezellig vrijdag! Moeten we alleen nog effe kijken hoe we onze trade gaan bewerkstelligen.... 3CD <-> VHS.....


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-05-2003 22:31 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

hallo, lieve poepies van me.....



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-05-2003 22:33 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:25 schreef Hollie! het volgende:
Aaaaah sowwie *äai over je bolletje*

ik kan er anders ook niets aan doen dat ik zo groot als een giraffe ben

Maar het was inderdaad wel gezellig vrijdag! Moeten we alleen nog effe kijken hoe we onze trade gaan bewerkstelligen.... 3CD <-> VHS.....


hihihihi Als je bukt krijg je een *aai over je bol* terug!
Bwahaha, giraffe? Nehh, dat valt toch allemaal wel mee? /geeft geruststellende klop op rug
En ja ikke vond vrijdag ook best vermakelijk hoor

Ja uhhh pff t is eerst nog maar een kwestie dak 2 videorecorders bij elkaar zie te ritselen om überhaupt te kunnen kopiëren, de rest zien we daarna wel, no worries


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-05-2003 22:33 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ratje! Ik heb je gemist bij Evergrey


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen