IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 1 april grappen... Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-03-2006 20:15 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 maart 2006 20:01 schreef RrroooaaarrR het volgende:


http://www.sigmund.nl/

Heersch.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-03-2006 20:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-03-2006 20:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

En morgen zendt Veronica MI:3 uit....


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-03-2006 20:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2006 20:22 schreef Rasputin het volgende:
En morgen zendt Veronica MI:3 uit....


Dat is echt een mission impossible... En een hele slechte 1 april grap.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-03-2006 22:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik ben wat van plan, maar dat is afwachten of het lukt. Als het lukt hoort u morgen meer


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-03-2006 23:18 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Wij krijgen een biogasinstallatie op 't werk waardoor we verwarmt worden met onze eigen Faecaliën.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-03-2006 23:59 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2006 20:22 schreef Rasputin het volgende:
En morgen zendt Veronica MI:3 uit....

Staat niet in de (Veronica) gids.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-03-2006 23:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Stifting Internet Domeinnammeregistraasje Fryslân (SIDF) is in organisaasje sûnder winsteachmerk ontstien út internet providers om mooglikheden te bieden .fy domeinnammen te registrearjen.

As jo op e hichte bliuwe wolle fan de leste ûntwikkelingen op het mêd fan .fy domeinnammen kinne jo je ynskriuwe litte foar ús neisbrief. By grutte feroaringen wurdt dizze neisbrief dan oan jo tastjoerd.


Tsja.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-04-2006 0:04 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2006 23:59 schreef Oud Vuil het volgende:
Stifting Internet Domeinnammeregistraasje Fryslân (SIDF) is in organisaasje sûnder winsteachmerk ontstien út internet providers om mooglikheden te bieden .fy domeinnammen te registrearjen.

As jo op e hichte bliuwe wolle fan de leste ûntwikkelingen op het mêd fan .fy domeinnammen kinne jo je ynskriuwe litte foar ús neisbrief. By grutte feroaringen wurdt dizze neisbrief dan oan jo tastjoerd.


Tsja.


Als jij op een echte blauwe wollen fan de laatste ontwikkelingen op meet. De domeinnamen kunnen jouw inschrijven laten voor een nieuwsbrief. Bij grutjes veranderen wordt deze nieuwsbrief dan aan jou toegestuurd?

Ik kan fries!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-04-2006 0:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Je hebt poep aan je schoen. Hehehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2006 9:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2006 23:18 schreef Brujo het volgende:
Wij krijgen een biogasinstallatie op 't werk waardoor we verwarmt worden met onze eigen Faecaliën.




Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-04-2006 10:45 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Hahahaha Mayo die avatar van jou!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-04-2006 10:51 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Mijn vriend ligt nog in bed, ik ga nu maar naar boven rennen en roepen dat zijn auto is aangereden vannacht.
Normaal issie met geen stok uit bed te krijgen, wedden dat ie nu met 2 seconden beneden staat?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-04-2006 10:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

en, en, en? hehehe


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2006 11:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 10:45 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hahahaha Mayo die avatar van jou!


Haha 1 april, het is mijn avatar niet


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-04-2006 11:15 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 11:03 schreef MMayo het volgende:
Haha 1 april, het is mijn avatar niet

Shit! Was ik er gewoon ingestonken!
@FRNK: hij zei 'hah hah, 1 april' en draaide zich gewoon om!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-04-2006 11:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

jammer dan


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-04-2006 11:20 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 11:17 schreef FRNK het volgende:
jammer dan

ach ik heb de hele dag nog!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2006 11:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 11:20 schreef Sneeuwwitje het volgende:
ach ik heb de hele dag nog!


Gewoon doen alsof je een telefoontje krijgt van je werk met heel slecht nieuws. Je bent ontslagen ofzo en dat dan vertellen..


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-04-2006 11:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja kill en attack Sneeuwwitje!

Whahaha mijn 1e is gelukt :
SMSje naar vriendin (zij zit in organisatie Headwayfest. van vandaag) dat mn voorversterker naar de klote is.

"ARGH! En nu?"

[note; ze is er super fanatiek in dat er niks mis gaat]

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-04-2006 12:07]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-04-2006 13:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zit ik ff te kijken op Openoffice.org:
___________________

Microsoft Buys OpenOffice.org!

For an undisclosed sum but reputed to be in the billions, Microsoft's Bill Gates has personally bought the leading open-source desktop project. Saying he "was sick and tired of open-source eating away at his profits," the world's richest man decided to put an end to the nuisance and simply buy OpenOffice.org. It will form part of a growing list of Microsoft acquisitions including several erstwhile competitors, a considerable number of prominent politicians, and a few small governments.

The initially stunned OpenOffice.org community--a happy-go-lucky international band numbering in the hundreds of thousands--later turned to champagne to celebrate their newfound wealth. "Bless Bill!" one happy Torontonian exclaimed, bubbly in hand. "With all this money, I can beat Mark's time in orbit!"

Gates has assured all current OpenOffice.org users that their future migration path to Microsoft Office is guaranteed thanks to OpenOffice.org's faultless support of MS Office files formats. Users can further rest assured that the full functionality currently provided by OpenOffice.org 2.0 will be available in MS-Office 2020 - or possibly 2030.



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-04-2006 13:34 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 0:04 schreef Brujo het volgende:
Als jij op een echte blauwe wollen fan de laatste ontwikkelingen op meet. De domeinnamen kunnen jouw inschrijven laten voor een nieuwsbrief. Bij grutjes veranderen wordt deze nieuwsbrief dan aan jou toegestuurd?

Ik kan fries!



nee, je bent gewoon een stakker.


No meat is sweater


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2006 13:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.

Fokforum

Oh en nog eentje na een post te hebben gemaakt:

De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-04-2006 14:08]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-04-2006 14:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Was het nier Karl Marx die zei: "Liever een stakker dan Infaustus."?

Heeey Zillah, er zit een gat in je sok!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-04-2006 14:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 april 2006 14:09 schreef Schaep het volgende:
Was het nier Karl Marx die zei: "Liever een stakker dan Infaustus."?

Heeey Zillah, er zit een gat in je sok!

Ik heb niet eens een sok aan
Schaep, je hebt haar op je hoofd


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen