IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : DSM ongeluk Geleen Vorige pagina
wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 02-04-2003 18:13 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Zoals ik het hier kan lezen heb je wel geluk gehad. Kan me voorstellen dat je wel even de rillingen op je lijf krijgt. Ik had het hier op het nieuws in Belgiƫ gehoord. Maar jij hebt het wel van heel dicht meegemaakt he. En hoe is de situatie nu daar?


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 02-04-2003 21:59 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 18:13 schreef wild cat het volgende:
Zoals ik het hier kan lezen heb je wel geluk gehad. Kan me voorstellen dat je wel even de rillingen op je lijf krijgt. Ik had het hier op het nieuws in Belgiƫ gehoord. Maar jij hebt het wel van heel dicht meegemaakt he. En hoe is de situatie nu daar?


Vandaag natuurlijk weer naar aan t werk gegaan. De plek waar het ongeluk heeft plaatsgevonden is niet bijzonder veel te zien maar als je goed keek zag je een groot stuk van de staalconstructie dat verbogen was van de hitte.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 02-04-2003 22:55 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

En dan te bedenken dat er doden waren . Is toch maar creepy! But I am glad you are ok


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-04-2003 11:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 2 april 2003 17:51 schreef Shun Sacer het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan hippies en andere drugverslaafden.

Schrijf eens iets dat te begrijpen valt, idioot!!!!!!! (het liefst in Nederlandse volzinnen aub)




Gaan we klagen over volzinnen?

Ook heel aardig van je gelijk mensen te bestempelen als drugsverslaafden. Voegt echt enorm veel toe aan deze discussie... echt waar

Man, als je mij zo nodig boos wil maken dan ga je even naar een ander topic toe en dan praten we het daar maar uit, maar met dit soort onzin kom je dus aanzetten in het DSM-topic?

Shun Sacer, als je nou eens gewoon je post beargumenteerd dan hadden we er misschien nog wat aan, nu is het gewoon nutteloos ruziezoekend geblaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 03-04-2003 11:07]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen