IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Spawn of Possession Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 21:32 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Dit is een klassieker op Death Metal gebied.
Hun nieuwste cd Cabinet wordt overal geprezen,
Dit is een Death Metal hit pur sang.
Wat vinden jullie van Spawn of Possession.
Wie heeft deze cd onlangs aangeschaft.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-04-2003 21:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zat er ook aan te denken om hem aan te schaffen. Maar ik heb er een MP3 van gehoord en die vond ik toch iets teveel op Cryptopsy lijken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-04-2003 21:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Speelden die niet met Vile in Venlo een tijdje terug? Ik geloof dat het wel oke was....*bier*


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-04-2003 22:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik heb ze idd ook gezien in Venlo.
Vond het hak op de tak riffjes aanelkaarplak
kortom, niet boeiend.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 22:07 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

[quote]Op 1 april 2003 22:00 schreef Shredhead het volgende:
ik heb ze idd ook gezien in Venlo.
Vond het hak op de tak riffjes aanelkaarplak
kortom, niet boeiend.[/quote)
'K heb het over de cd, en niet over hak op de tak riffjes aan....plak, hoe kun oordelen over een band waarvan je waarschijnlijk de cd niet eens kent.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-04-2003 22:08 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 april 2003 22:07 schreef Heer Krieg het volgende:
Op 1 april 2003 22:00 schreef Shredhead het volgende:
ik heb ze idd ook gezien in Venlo.
Vond het hak op de tak riffjes aanelkaarplak
kortom, niet boeiend.[/quote)
'K heb het over de cd, en niet over hak op de tak riffjes aan....plak, hoe kun oordelen over een band waarvan je waarschijnlijk de cd niet eens kent.


Zo moeilijk is dat echt niet hoor.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

heb er volgens mij wel is wat van gehoord, maar kan er nog geen zinnig oordeel over vellen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2003 22:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:07 schreef Heer Krieg het volgende:
'K heb het over de cd, en niet over hak op de tak riffjes aan....plak, hoe kun oordelen over een band waarvan je waarschijnlijk de cd niet eens kent.


Het gemak waarmee je over andere mensen oordeelt valt mij enorm op..


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-04-2003 22:11 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:07 schreef Heer Krieg het volgende:
Op 1 april 2003 22:00 schreef Shredhead het volgende:
ik heb ze idd ook gezien in Venlo.
Vond het hak op de tak riffjes aanelkaarplak
kortom, niet boeiend.[/quote)
'K heb het over de cd, en niet over hak op de tak riffjes aan....plak, hoe kun oordelen over een band waarvan je waarschijnlijk de cd niet eens kent.


Ik ken idd de cd niet, maar de aanname dat ze toen een hoop nummers van hun net nieuwe cd hebben gespeel mag ik redelijkerwijs denk ik wel doen. Dat is de basis van mijn mening over de muziek van deze band.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zit is wat mp3s ervan te luisteren, klinkt technisch en wel vet en ze zitten bij unique leader (deeds of flesh) dus dat is al goed, hehe


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-04-2003 22:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vond Spawn of Possession de beste band van de avond toen in Venlo. Die cd moet ik nog steeds een keer beluisteren trouwens.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

cabinet is dus hun eerste echte cd zie ik nu net op de site, hmm ff checken dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 01-04-2003 22:20 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Heer krieg, zelfs hier word je met je eigen lievelingsbandje onderuit getrapt, omdat je alleen slap gelul verkoopt tegen andere mensen. Weet je ook eens hoe dat voelt.
Overigens niks tegen Spawn of possesion.
Ga nou niet weer huilend naar je mama toe.....


you say you're men, we know you're cowards


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 21:34 schreef XnegativeX het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om hem aan te schaffen. Maar ik heb er een MP3 van gehoord en die vond ik toch iets teveel op Cryptopsy lijken.


Mwaoh valt wel mee hoor, toch wat anders


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 01-04-2003 22:26 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Zeer goeie band, ken ze onderhand vanaf dag 1 dat ze bestonden. Bij Vampire is ook van alles over hen te vinden (waaronder 2 interviews...3e op komst....en hun demo's)
http://www.vampire-magazine.com/search.asp?action=search&searchstring=spawn%20of%20possession

En absoluut een goed label, laat het maar aan Ruud (Unique Leader Europe) over dat ze goed worden gepromoot!



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 22:32 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:20 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Heer krieg, zelfs hier word je met je eigen lievelingsbandje onderuit getrapt, omdat je alleen slap gelul verkoopt tegen andere mensen. Weet je ook eens hoe dat voelt.
Overigens niks tegen Spawn of possesion.
Ga nou niet weer huilend naar je mama toe.....

Nou Cruelty and the beast ik vind het echt niet erg hoor, maar als iemand de cd onderuit
haalt, terwijl hij deze nog niet beluistert heeft, ja dan ga ik er iets van zeggen.
Want een oordeel vellen terwijl je de nummers alleen live hebt gehoord. Ja dan ga ik even in de klaagbank zitten.
Lever je kritieken maar, alleen als je weet waar de cd overgaat.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2003 22:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

argh!

Heer Kriebeldebiebel heeft nog een kind ook

Ik had je 14 geschat, max


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-04-2003 22:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2003 22:32 schreef Heer Krieg het volgende:
Lever je kritieken maar, alleen als je weet waar de cd overgaat.


bzzz, daar heb je wel gelijk in. maar als de band het live niet kan waarmaken. da's ook weer minder, een ceedee is makkelijk gemaakt.

ach ja, je hebt natuurlijk ook nog verschil in smaak.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-04-2003 22:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2003 22:34 schreef Snaack het volgende:
argh!

Heer Kriebeldebiebel heeft nog een kind ook

Ik had je 14 geschat, max



hahaha, men schat mij over het algemeen 11.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:35 schreef webblaster wim het volgende:
bzzz, daar heb je wel gelijk in. maar als de band het live niet kan waarmaken. da's ook weer minder, een ceedee is makkelijk gemaakt.

ach ja, je hebt natuurlijk ook nog verschil in smaak.


lol, beetje onzin he. CD is makkelijk gemaakt, ik moet zeggen dat het nummer wat ik heb gehoord van hun debut zeker geen amateur werk is


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2003 22:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:35 schreef webblaster wim het volgende:
hahaha, men schat mij over het algemeen 11.


Hoezo schat? Je bent toch 11


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-04-2003 22:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 april 2003 22:36 schreef Snaack het volgende:
Hoezo schat? Je bent toch 11


Realiseer je je wel dat je nu strafbaar bent??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-04-2003 22:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2003 22:36 schreef 0Tolerence het volgende:
lol, beetje onzin he. CD is makkelijk gemaakt, ik moet zeggen dat het nummer wat ik heb gehoord van hun debut zeker geen amateur werk is


ik bedoel, in een studio kan en word een heeeele boel muziek geknipt en geplakt en ingeprikt en...

alles met 1 band tegelijkertijd spelen, wil nog wel eens tegenvallen.


Oud Vuil.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 01-04-2003 22:39 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:32 schreef Heer Krieg het volgende:
Nou Cruelty and the beast ik vind het echt niet erg hoor, maar als iemand de cd onderuit
haalt, terwijl hij deze nog niet beluistert heeft, ja dan ga ik er iets van zeggen.
Want een oordeel vellen terwijl je de nummers alleen live hebt gehoord. Ja dan ga ik even in de klaagbank zitten.
Lever je kritieken maar, alleen als je weet waar de cd overgaat.


HEER KRIEG, ik lever gezonde kritiek, jij kunt alleen ongefundeerd afkankeren....


you say you're men, we know you're cowards


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 22:40 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:36 schreef Snaack het volgende:
Hoezo schat? Je bent toch 11

Ha ha jullie zijn leuk, ik kan eindelijk lachen op ZM. Spawn of Possession heerst en zuigt tegelijk.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 01-04-2003 22:41 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Junior membertje!!!!!!!!!!!!!!


you say you're men, we know you're cowards


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen