IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Spawn of Possession Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:38 schreef webblaster wim het volgende:
ik bedoel, in een studio kan en word een heeeele boel muziek geknipt en geplakt en ingeprikt en...

alles met 1 band tegelijkertijd spelen, wil nog wel eens tegenvallen.


ik denk toch dat je ze wat onderschat


"This one is older than shit, heavier than time!"


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 22:43 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:39 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
HEER KRIEG, ik lever gezonde kritiek, jij kunt alleen ongefundeerd afkankeren....


Man maak je niet druk. Jullie zijn mijn Metal vrienden en ga nu alleen nog maar positief reageren. Jullie heersen allemaal op deze site.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-04-2003 22:44 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 april 2003 22:43 schreef Heer Krieg het volgende:
Man maak je niet druk. Jullie zijn mijn Metal vrienden en ga nu alleen nog maar positief reageren. Jullie heersen allemaal op deze site.


je bent een man naar mijn hart.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-04-2003 22:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sinds wanneer heeft men hier een probleem met heftige discussies? Go Krieg .

Maar, die CD van Spawn of Possession vond ik echt wel kontsaai... zoals 99% van de hedendaagse metal: goed gespeeld en visieloos. Wat een meuk, ik werd er helemaal ellendig van...

Gefundeerdere kritiek:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/1053.html

(volgende keer gaan dit soort CD'tjes gewoon de verbale shitter in, er is al veel te veel van dit soort meuk)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-04-2003 22:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:32 schreef Heer Krieg het volgende:
Nou Cruelty and the beast ik vind het echt niet erg hoor, maar als iemand de cd onderuit
haalt, terwijl hij deze nog niet beluistert heeft, ja dan ga ik er iets van zeggen.
Want een oordeel vellen terwijl je de nummers alleen live hebt gehoord. Ja dan ga ik even in de klaagbank zitten.
Lever je kritieken maar, alleen als je weet waar de cd overgaat.


Ik vel ook geen oordeel over hun cd, want die heb ik tenlsotte niet gehoord. Ik geef alleen mijn mening over hun muziek. Hun nummers heb ik live gehoord en dus kan ik een mening hebben over de muziek die ze ten gehore hebben gebracht. Lijkt me toch niet zo'n hele moeilijke redenatie of wel?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-04-2003 22:50 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Sinds wanneer heeft men hier een probleem met heftige discussies? Go Krieg .

Maar, die CD van Spawn of Possession vond ik echt wel kontsaai... zoals 99% van de hedendaagse metal: goed gespeeld en visieloos. Wat een meuk, ik werd er helemaal ellendig van...

Gefundeerdere kritiek:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/1053.html Misschien heb je gelijk, maar ik vindt SoP echt top, en dat jij dat niet vind, is jammer.

(volgende keer gaan dit soort CD'tjes gewoon de verbale shitter in, er is al veel te veel van dit soort meuk)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2003 22:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wel negatief dwaallicht, zal het zelf eens aan een test onderwerpen


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-04-2003 8:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 22:32 schreef Heer Krieg het volgende:
Nou Cruelty and the beast ik vind het echt niet erg hoor, maar als iemand de cd onderuit
haalt, terwijl hij deze nog niet beluistert heeft, ja dan ga ik er iets van zeggen.
Want een oordeel vellen terwijl je de nummers alleen live hebt gehoord. Ja dan ga ik even in de klaagbank zitten.
Lever je kritieken maar, alleen als je weet waar de cd overgaat.

het ging om de band niet om de cd, en als ze live nergens naar klinken dan wordt de cd toch minder intressant omdat je dan weet dat ze het live niet kunnen waarmaken imho


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-04-2003 10:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 8:04 schreef ghoulliette het volgende:
het ging om de band niet om de cd, en als ze live nergens naar klinken dan wordt de cd toch minder intressant omdat je dan weet dat ze het live niet kunnen waarmaken imho


Vaak klinken dit soort bands chaotisch omdat het vrij technisch is, als je dan de materiaal niet kent wordt dat gevoel alleen maar erger. Dus ik hecht daarom weinig waarde aan iemand z'n mening als hij/zij de cd niet kent


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 02-04-2003 10:37 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Ik ben niet Cruelty and the beast, mijn naam is daar niet van afgeleid


you say you're men, we know you're cowards


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-04-2003 11:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 10:37 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Ik ben niet Cruelty and the beast, mijn naam is daar niet van afgeleid



Schattige ontkenning .


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-04-2003 19:30 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 10:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Vaak klinken dit soort bands chaotisch omdat het vrij technisch is, als je dan de materiaal niet kent wordt dat gevoel alleen maar erger. Dus ik hecht daarom weinig waarde aan iemand z'n mening als hij/zij de cd niet kent


Zo is het OTolerence, je hebt gewoon gelijk.
Alleen direct een mening geven, als je weet waar de cd over gaat, en niet wat je live hebt gehoord. Dat is een stuk in de ruimte lullen.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-04-2003 21:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 19:30 schreef Heer Krieg het volgende:
Zo is het OTolerence, je hebt gewoon gelijk.
Alleen direct een mening geven, als je weet waar de cd over gaat, en niet wat je live hebt gehoord. Dat is een stuk in de ruimte lullen.


Ik volg jouw redenatie niet helemaal. Als je een band live ziet en hoort, kun je toch wel een mening geven over de muziek die ze maken?

Zou je je gedachtengang wat toe willen lichten?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-04-2003 22:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:47 schreef Shredhead het volgende:
Ik volg jouw redenatie niet helemaal. Als je een band live ziet en hoort, kun je toch wel een mening geven over de muziek die ze maken?

Zou je je gedachtengang wat toe willen lichten?

met andere woorden : SLOTJE


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-04-2003 22:04 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 22:03 schreef ghoulliette het volgende:
met andere woorden : SLOTJE



ook goed


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-04-2003 22:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ken er niet zoveel van, maar wat ik ervan ken vind ik zeer goed.


No meat is sweater


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-04-2003 22:36 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 1 april 2003 22:34 schreef Snaack het volgende:
argh!

Heer Kriebeldebiebel heeft nog een kind ook

Ik had je 14 geschat, max
Hey, wat is er mis met 14?!




hehe


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-04-2003 22:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 21:47 schreef Shredhead het volgende:
Ik volg jouw redenatie niet helemaal. Als je een band live ziet en hoort, kun je toch wel een mening geven over de muziek die ze maken?

Zou je je gedachtengang wat toe willen lichten?


Dat kan wel ja, maar als je weet waar de cd over gaat dan kan je beter bepalen of ze goed live spelen en daar gaat het om in dit geval


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-04-2003 22:46 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

En zo gezegd...zo gedaan...het 3e interview wat we hebben met de mannen van Spawn of Possession.

http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=285



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-04-2003 22:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 22:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat kan wel ja, maar als je weet waar de cd over gaat dan kan je beter bepalen of ze goed live spelen en daar gaat het om in dit geval


Dan denk ik dat er een misverstand is: ik heb nooit gezegd dat ze niet goed spelen! Ik heb alleen gezegd dat ik het hak op de tak aan elkaar plak riff muziek vond. Dat zegt iets over de nummers, niet over de uitvoering betreft spelnieveau etc.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-06-2003 17:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb sinds kort de cd en die heerst behoorlijk eigenlijk


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 12:37 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Het is niet echt nieuws meer geloof ik, maar ik vind het wel noemenswaardig. Ik ben iig benieuwd naar het nieuwe album



NEWS UPDATE - 24/10/05

[SPAWN OF POSSESSION thanks UNIQUE LEADER RECORDS for given support]

After forfilling our contractual obligations to Unique Leader we have decided to search for a new label home, which we have found in Neurotic Records. Hereby we would like to thank all at Unique Leader for the help and support in the last couple of years. We wish them all the best in the future.

[SPAWN OF POSSESSION signs multiple album deal with NEUROTIC RECORDS]

Swedish technical death metal outfit SPAWN OF POSSESSION have signed a multiple album deal with NEUROTIC RECORDS. The band will utilize Pama Studios in Kristianopel Sweden once again together with highly acclaimed producer Magnus Sedenberg for an intense period somewhere between January and February 2006. The band is expected to tour right after the expected late winter/early spring release of this as of yet untitled masterpiece. SPAWN OF POSSESSION will not only re-visit familiar territories, but will also expand to newer, untouched ones in support for this album.

This follow-up to 2003’s “Cabinet” album will be even more technical, but at the same time it consists of more grooving and recognisable parts, while also being more epical approached all over. Simply put, old fans will absolutely love this, yet new souls will be collected largely. The writing process is in full progress, and so far about half a full length’s worth of material has been completed. The lyrical approach, music and artwork will all benefit the reflection of a concept based on a, what at this point is best described as, “surreal ghost story”.

Ruud Lemmen, founder of NEUROTIC RECORDS, comments: “We are extremely delighted to announce Spawn of Possession as latest addition to our roster. We absolutely love the band ever since we saw them at their first gig out of Sweden and we have always been in great contact for various reasons. We see a bright future ahead for them, and we are truly honoured to be the privileged ones to push them forward for their next few steps. These lads are not on their top yet, and the world has yet to see the very best of them.”

SPAWN OF POSSESSION bass player Nick Dewerud adds: “It feels great to become a part of the ever growing and promising Neurotic cycle. Together with them we are prepared and ready to climb even higher on the ladder of sophisticated brutality and set new standards in the community of extreme music. Brace yourselves for a substantial assault from Spawn of Possession!”



carcasstrid


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-12-2005 12:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ben wel weer heel benieuwd!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-12-2005 14:46 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Indeed!! Hier zit ik al tijdje op te wachten hoor!! Cabinet is een killer-album!!


Member of the iso-betawuste crew!!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-12-2005 14:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 december 2005 14:46 schreef Snoodaerdt het volgende:
Indeed!! Hier zit ik al tijdje op te wachten hoor!! Cabinet is een killer-album!!
UHUH!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen