IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kent er hier iemand Grievance - "The Phantom Novels"? Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 20:18 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb net de originele Phantom Novels besteld bij mijn lokale platenboer



Bestel meteen maar hun eerste mini cd getiteld "Grievance".Persoonlijk vind ik die nog veel beter


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2003 21:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 21:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bestel meteen maar hun eerste mini cd getiteld "Grievance".Persoonlijk vind ik die nog veel beter

Ja...maar jij vond die eerste Winds- MCD ook beter


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 21:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 21:16 schreef NecRobert het volgende:
Ja...maar jij vond die eerste Winds- MCD ook beter
Ach ja,smaken verschillen zullen we maar zeggen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2003 15:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 10:39 schreef NecRobert het volgende:


Heb de site even gecheckt. Is gewoon Embraced.

Releases:
A Journey into Melancholy (mini)
Amorous Anathema
Within

"Amorous Anathema" en "Within" van de Noorse band Embraced zal binnenkort opnieuw uitgebracht worden!
Amorous Anathema ken ik nog niet, maar Within is een heerlijke plaat iig!
Check het uit zou ik zeggen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-08-2003 15:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ok, kzal het checken....


*giet benzine in de kazaa motor en start de machine die nu zachtjes prutteld om muziek binne te halen*


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-10-2003 13:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

godverdomme!!!! wat is Grievance een heeeeerrrrrccchhhhhh band!!!!


I Find That I Am Not There...


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-02-2005 22:28 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Aaaahhh ... luister nu dit heerlijke album!

Reden dat ik dit weer even omhoog schop is of iemand weet of deze band nog bestaat! Zoja: webstek en eventueel nieuws voor een nieuw album?! Is alweer een tijdje terug dat ze dit meesterwerk hebben uitgebracht!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-02-2005 22:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik dacht dat ze er mee gestopt waren hoewel ik dit niet durf te bevestigen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 01-03-2005 23:20 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Jammer als dat echt waar is. Maar het zou maar zo kunnen zijn. Nergens webstek, laatste album al 3 jaar uit, geen nieuws vanuit de pers ...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2005 23:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Lijkt me wel dat ze gestopt zijn; het waren maar ook 2 gasten en de rest was ingehuurd voor opnames dus geen voltallige band meen ik te weten...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-03-2005 9:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

dude, check het hele topic eens..... daar zie je zowat boven aan een linkje staan!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 9:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 9:32 schreef rvanderholst het volgende:
dude, check het hele topic eens..... daar zie je zowat boven aan een linkje staan!
Een link die het niet doet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-03-2005 9:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

die deed het net bij mij nog wel.....


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 12:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zeer vreemd hehehe, want nu werkt 'ie bij mij weer niet


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2005 12:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 maart 2005 12:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zeer vreemd hehehe, want nu werkt 'ie bij mij weer niet


bij mij doet ie het ook; typisch geval van een band in de ijskast dus. Hopelijk wordt het materiaal nog wel uitgebracht....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 12:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, link werkt nu weer wel. Geloof trouwens niet dat de band nog bestaat hoor.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2005 12:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 maart 2005 12:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, link werkt nu weer wel. Geloof trouwens niet dat de band nog bestaat hoor.


Jij kent ze vast persoonlijk dus check het ff voor de community aub.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-03-2005 17:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee hoor, ken er helemaal niemand van. Zou trouwens wel mooi zijn als ze nog zouden bestaan, was altijd wel een goeie band
Maar ik ga 's wat navraag doen om te kijken hoe het ervoor staat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen