![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Goedzo! D'r was er een tijdje terug eentje die zij dat m'n COF user icon klote was...zucht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|||||||||
|
Jongens hou maar met ontwerpen want dit word hem achterkant p.s onderaan staat www.zwaremetalen.com voor de mensen die het over het hoofd zien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote: Deze moet het worden!!!!!!!! Dit ontwerp is echt heeeeeel gaaf!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
beetje simpel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Nou en, soms kan iets heel simpels wel goed zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
die van mij is pas simpel en hij heerscht ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|||||||||
|
quote: Hij is inderdaad simpel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
pfff ik wil een houthakkers ruitje!!! |
|||||||||
|
quote: euhm ... I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote: Heb je die nuke-foto op een beetje redelijke kwaliteit? Ik vind hem erg gaaf,, alleen de voorkant niet helaas |
|||||||||
|
DIT: ![]() MET DIT: ![]() (oke, de onderkant van de nuke zal wel niet tot aan de rand gaan maar goed...het zou wel leuk zijn; lijkt dan een beetje op een tie-dye shirt) I have voted. |
|||||||||
|
quote: Even kijken: 640 * 509 pixels, aan de (veel te) kleine kant dus Maar -- ik wil die nuke-foto nog een beetje noisen, ziet er tof uit denk ik! Dan maakt de resolutie niet veel uit.. Enne gisteravond leek de voorkant leuk toen ik er mee bezig was maar nu ik hem terugzie vind ik hem behoorlijk lachwekkend |
|||||||||
|
Maar het is wel leuk, ik heb nog geens shirt mety de paus erop Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|||||||||
|
quote: Mee eens! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
ziet er zeker mooi uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|||||||||
|
quote: Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
Dat weet je natuurlijk pas als het ontwerp af is slimmerds I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote: dus er is niet gedacht aan een limiet? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|||||||||
|
quote:de hoeveelheid kleuren bepaalt meestal de prijs. Dus al die shirts met vage grijstinten zijn erg duur. I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote: de achterkant dus //edit: en de voorkant // [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 04-04-2003 12:35] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|||||||||
|
Jep ... I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
|
quote: Als het goed is krijgen we voor de achterkant ook het Baroeg logo ter beschikking. Moet ik um ff mailen als ik um binnen heb? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|||||||||
|
quote:Maarree IM, hoeveel kleuren mag ie zijn? I have not failed, I just found 10.000 ways that do not work .. |
|||||||||
| Index / ZwareMetalen festival | 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |