IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2003 22:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Doe maar een slotje dan


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 22:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja. ff serieus tussendoor?

luister metal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 22:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:04 schreef 0Tolerence het volgende:
lol, ik denk dat jij het topic wat meer moet relativeren, het is niet zozeer het metal zijn, maar wat het ongeveer inhoud, vandaar de "" !

Wie, ikke?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2003 22:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Doe ik nu, klaar!
slot


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2003 22:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Wie, ikke?


nee, je moeder


"This one is older than shit, heavier than time!"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2003 22:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:04 schreef aerodis het volgende:
Metal zijn, is voor mij in het zwart lopen. Dat moet. Je moet ook minstens 1 morbid angel shirt met afgeknipte mouwen hebben. Verder mag je alleen maar in obscure kleine kroegjes komen, waar ze geen BrEeZahS verkopen. Ik snap niet dat er metalheadz zijn die naar normale kroegen gaan. Dat is echt gay.
naast metal vind ik, luister je naar Neo- Folk en misschien Industrial enzo. De rest is gewoon kut.

STAY METAL!!!


hmmm.... weer zo'n dicht getikt figuur, of moet ik enige spot in je post zoeken?


I Find That I Am Not There...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 22:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:20 schreef rvanderholst het volgende:
hmmm.... weer zo'n dicht getikt figuur, of moet ik enige spot in je post zoeken?

NEE



NATUURLIJK NIET





DAT STAAT ER TOCH NIET BIJ, VERDORIE


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 22:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-04-2003 22:23]


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 03-04-2003 22:25 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

"Metal zijn" bestaat helemaal niet!
Je bent gewoon anders dan de anderen denk ik, en dat maakt iedereen op zijn/haar eigen manier unieker in mijn ogen dan mensen die aanhanger zijn van de commercieele scene. Maar ja dat is slechts mijn mening.
Het kan zelfvertrouwen geven om juist anders te durven zijn dan anderen, of om er wat opvallender bij te lopen.
Vaak gebeurt dat door in het zwart te lopen, bandshirtjes enzo, inderdaad die van Morbid Angel zijn echt gaaf!
Of eentje van Immolation.

[Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 03-04-2003 22:26]


you say you're men, we know you're cowards


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2003 22:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ok ok, dan ben je dus echt een dicht getikt figuur!


I Find That I Am Not There...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 03-04-2003 22:25 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

een slotje hierop doen zou wel heel metal zijn


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-04-2003 22:26 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 3 april 2003 22:04 schreef aerodis het volgende:
Metal zijn, is voor mij in het zwart lopen. Dat moet. Je moet ook minstens 1 morbid angel shirt met afgeknipte mouwen hebben. Verder mag je alleen maar in obscure kleine kroegjes komen, waar ze geen BrEeZahS verkopen. Ik snap niet dat er metalheadz zijn die naar normale kroegen gaan. Dat is echt gay.
naast metal vind ik, luister je naar Neo- Folk en misschien Industrial enzo. De rest is gewoon kut.

STAY METAL!!!


Maar zelfs in de baroeg verkopen ze breezahs!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2003 22:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:25 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
"Metal zijn" bestaat helemaal niet!
Je bent gewoon anders dan de anderen denk ik, en dat maakt iedereen op zijn/haar eigen manier unieker in mijn ogen dan mensen die aanhanger zijn van de commercieele scene. Maar ja dat is slechts mijn mening.
Het kan zelfvertrouwen geven om juist anders te durven zijn dan anderen, of om er wat opvallender bij te lopen.
Vaak gebeurt dat door in het zwart te lopen, bandshirtjes enzo, inderdaad die van Morbid Angel zijn echt gaaf!
Of eentje van Immolation.


poser


"This one is older than shit, heavier than time!"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2003 22:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:26 schreef Rasputin het volgende:
Maar zelfs in de baroeg verkopen ze breezahs!!


En dat bedoel ik nou!


I Find That I Am Not There...


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 03-04-2003 22:28 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:26 schreef 0Tolerence het volgende:
poser


Valt best mee, hoor


you say you're men, we know you're cowards


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-04-2003 22:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Metal zijn ?

Helaas, ik ben niet gemaakt van metaal, maar zou het wel graag willen.

Metal zijn = Zoveel mogelijk zuipen, platen kopen, ignorant gedrag tegenover de oninteressante mensen (kunnen jullie zelf invullen) en niet achter iemands reet aanlopen, maar dat zeg ik niet te hard aangezien veel mensen die dag zeggen het zelf ook doen.


Ik, Wil Schuurman


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-04-2003 22:32 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik blijf erbij, 99% van de 'Metals' zijn evengrote kuddebeesten als al de rest, echter in een minderheidskudde. En da's er eentje war ik me de dag vandaag moeilijk kan, noch wil, mee identificeren


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2003 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

metal to the metals.

wat een gezeur hier, fantastisch. ik ben trots op iedereen.


Oud Vuil.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-04-2003 22:53 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Metal zijn is gewoon dikke onzin..

Mensen die pretenderen dat ze heel erg metal zijn zetten zich volgens mij alleen maar af tegen iets waar ze liever gewoon bij hadden willen horen.

Als je echt een liefhebber van de muziek bent, maakt het je niet uit wat je draagt. Zelfs met een knalroze T-shirt kan je een metalliefhebber zijn.
Daar heb je helemaal geen kisten of afgeknipte mouwen voor nodig, laat staan dat het noodzakelijk is om met Spikes en weet ik veel wat om je nek te lopen.
Zulke dingen draagt met alleen maar om op te vallen. pure publiciteitsgeilheid; kijk mij 'anders' zijn.

Het dragen van een bandshirt vind ik net iets anders. Hiermee geef ja aan dat je die muziek van de op het shirt genoemde band erg kan waarderen (en je steunt de band door de merchandise). Dan moet je het shirt natuurlijk wel gekocht hebben omdat je van de muziek houd en niet omdat het zo'n cool, duister, heidens 666 t-shit is. Dan riekt het weer naar aandachttrekkerij.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2003 22:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:53 schreef Phaestus het volgende:
Metal zijn is gewoon dikke onzin..

Mensen die pretenderen dat ze heel erg metal zijn zetten zich volgens mij alleen maar af tegen iets waar ze liever gewoon bij hadden willen horen.

Als je echt een liefhebber van de muziek bent, maakt het je niet uit wat je draagt. Zelfs met een knalroze T-shirt kan je een metalliefhebber zijn.
Daar heb je helemaal geen kisten of afgeknipte mouwen voor nodig, laat staan dat het noodzakelijk is om met Spikes en weet ik veel wat om je nek te lopen.
Zulke dingen draagt met alleen maar om op te vallen. pure publiciteitsgeilheid; kijk mij 'anders' zijn.

Het dragen van een bandshirt vind ik net iets anders. Hiermee geef ja aan dat je die muziek van de op het shirt genoemde band erg kan waarderen (en je steunt de band door de merchandise). Dan moet je het shirt natuurlijk wel gekocht hebben omdat je van de muziek houd en niet omdat het zo'n cool, duister, heidens 666 t-shit is. Dan riekt het weer naar aandachttrekkerij.



Kijk hier ken ik me dan weer wel in vinden!

al dat metal zijn is dit en dat en je moet dit and je mag dot niet.... lijkt verdomt veel op een religie als je het mij vraagt! Wees gewoon jezelf dan komt alles goed (nou ja bijna alles dan want je ken natuurlijk niet alles hebbuh!)


I Find That I Am Not There...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:59 schreef rvanderholst het volgende:
Kijk hier ken ik me dan weer wel in vinden!

al dat metal zijn is dit en dat en je moet dit and je mag dot niet.... lijkt verdomt veel op een religie als je het mij vraagt! Wees gewoon jezelf dan komt alles goed (nou ja bijna alles dan want je ken natuurlijk niet alles hebbuh!)

Nou, ik kan me niet herinneren dat we dan maar meteen aan Viva- en Flair-praktijken moesten gaan doen...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2003 23:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 23:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, ik kan me niet herinneren dat we dan maar meteen aan Viva- en Flair-praktijken moesten gaan doen...


Dat liep ik toch ook weer niet te zeggen...

maar als je dat wilt, be my guest! (dan blijf je wat mij betreft toch nog wel metal want daar luister je gewoon naar als je de viva en de flair leest! )


I Find That I Am Not There...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-04-2003 23:03 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 23:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, ik kan me niet herinneren dat we dan maar meteen aan Viva- en Flair-praktijken moesten gaan doen...


Om dat dat nou net weer niet True genoeg is..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-04-2003 23:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ben het er maar gedeeltelijk mee eens eigenlijk ...

Ten eerste heeft ieder zijn eigen opvattingen erover natuurlijk, maar ik wil me toch echt enigzins 'afzetten' (misschien is het woord niet helemaal juist) tegenover de standaard mens (en die komen in de metalscene ook veel voor). Waarom ? Ik heb een vreselijke hekel aan mensen die hun hele leven op andere mensen letten.

Waar ik ook een vreselijke hekel aan heb is metalheads die zich helemaal willen bewijzen door zich overdreven metal voor te doen. Je weet wel, 80 kilo spikes, of nog erger: paint op concerten.


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2003 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nog ff over die zwarte kleding, wat is er mis met de gewone blauwe spijkerbroek?
en:

- witte shirts/truien(heb nu metallica trui aan)
- gymschoenen, terwijl ie-der-een tegenwoordig blijkbaar in het leger heeft gezeten, want ie-der-een heeft zwarte, geen bruine, zwarte kisten aan.

nou? nou?


Oud Vuil.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen