IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:35 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

hoizzzzzzzzzzzz..... heb je nog ToStI's overzzz?


changed to 'ouwe'


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hahaha, ik sta gvd iedere maandag voor je te koken

Trouwens, die rigor mortis is cuuuuuult


Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:38 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

ah, ik kom dalijk ff langs (duh...) ja, die lp was zeker gaaf, mag je op cassette zetten... das ook metal (ontopic!)... kook jij pizza's dan?? ga dr maar weer eentje halen!


changed to 'ouwe'


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 07-04-2003 13:39 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 7 april 2003 12:49 schreef Jenje het volgende:
(naar mijn idee) wat ruimdenkender dan de gemiddeld burgerpik.


Ik heb juist het idee, dat veel metalheads juist niet ruimdenkend zijn. Ik vind de meeste zelfs eerder conservatief overkomen.


Don't blush when I rip you open


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 13:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:38 schreef dzouwe het volgende:
ah, ik kom dalijk ff langs (duh...) ja, die lp was zeker gaaf, mag je op cassette zetten... das ook metal (ontopic!)... kook jij pizza's dan?? ga dr maar weer eentje halen!


pizza's moet je bakken, niet koken.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Fukkk joe in de hel man, haha er word hier niets gekookt vanmiddag (trouwens, het is ook niet verstandig om een pizza te koken ) want moeders is in de keuken bezig


Ik, Wil Schuurman


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 13:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:39 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb juist het idee, dat veel metalheads juist niet ruimdenkend zijn. Ik vind de meeste zelfs eerder conservatief overkomen.


soms zelfs fundamentalistisch. Doe nu je burka maar terug om janedoe.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Lekker boeiend dit topic zeg ... metal is muziek, metalheads zijn mensen die van metal houden


Ik, Wil Schuurman


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 07-04-2003 13:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com



Metal!


Don't blush when I rip you open


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:43 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

we vreten vrijdag wel pizza!ik heb het nog druk zat trouwens...


changed to 'ouwe'


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 13:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:42 schreef Snagger het volgende:
Lekker boeiend dit topic zeg ... metal is muziek, metalheads zijn mensen die van metal houden

dus van karakter scheel je niks van, pak, een gabber?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:45 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

ja dat komt vrijdag wel goed hehe ...

Moest je zo nog langskomen of hoe zit het, dan zal ik die tape eens afmaken namelijk


Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:47 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

nee, dalijk niet he..... linda!
ga jij je maar aan je sjaak trekken ofzo, ik heb het veel te druk met school..


changed to 'ouwe'


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:44 schreef campske666 het volgende:
dus van karakter scheel je niks van, pak, een gabber?


Jazeker wel ... mijn levensstijl is behoorlijk 'metal' al zeg ik het zelf (dit bedoel ik overigens helemaal niet arrogant van "ik ben metal en jij lekker niet")

Het is gewoon mijn grote hobbie hehe, je weet wel .. platen kopen todat het geld op is, enkel naar kroegen / concerten en daar het geld weer opmaken aan drank, reviews / interviews doen voor / met bands, gitaarspelen (metal uiteraard) dus ik kom aan weinig andere dingen toe, hehe


Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:47 schreef dzouwe het volgende:
nee, dalijk niet he..... linda!
ga jij je maar aan je sjaak trekken ofzo, ik heb het veel te druk met school..


Tss .. dus ik ben enkel goed voor de pizza ? hahaha

Ik zit al aan de 14 trouwens, whahahaha


Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:51 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:47 schreef Snagger het volgende:
dus ik kom aan weinig andere dingen toe, hehe
mensen in de zijk nemen


changed to 'ouwe'


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-04-2003 21:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik begin het echt helemaal gehad te krijgen met (tegenwoordige) metal.



Eh... ik heb het dus zowat helemaal gehad met de metal van vandaag de dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-04-2003 21:50]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 07-04-2003 21:50 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ehm, voordat ik er over na gaan denken hoe het is om metal te zijn, WAT is metal zijn dan ?????????????????????????


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-04-2003 21:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 21:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik begin het echt helemaal gehad te krijgen met (tegenwoordige) metal.

Neem dit niet als een verwijt, maar dat begon ik al zo langzamerhand te merken aan wat je hier tegenwoordig allemaal post.

Je zou voor minder gefrustreed geraken als je sommige mensen vandaag over metal bezig hoort, .....maar wat dan nog? Ieder zijn eigen meug, degenen die er niet in thuis horen verdwijnen snel genoeg.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 07-04-2003 22:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 7 april 2003 21:52 schreef Gunman het volgende:
Ieder zijn eigen meug, degenen die er niet in thuis horen verdwijnen snel genoeg.


Wanneer hoor je dan niet thuis in de metalscene? Wie of wat bepaalt dat...het klinkt vaak alsof het een clubje is die bepaald hoe het zou moeten...


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-04-2003 22:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 21:52 schreef Gunman het volgende:
Neem dit niet als een verwijt, maar dat begon ik al zo langzamerhand te merken aan wat je hier tegenwoordig allemaal post.

Je zou voor minder gefrustreed geraken als je sommige mensen vandaag over metal bezig hoort, .....maar wat dan nog? Ieder zijn eigen meug, degenen die er niet in thuis horen verdwijnen snel genoeg.

Pffff... in de jaren '80 en '90 is echt veel gave shit gemaakt die ik nog steeds met zeer veel plezier luister, dat gaat nooit meer weg. En een aantal bands timmert nog steeds wel aan de weg.

Maar als ik zie waar de grotere bands van tegenwoordig heengaan (en honderden kleinere ook), damn, wat een zelfgecreëerde recyclage overal... om doodmoe van te worden . Wat is dat toch.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-04-2003 22:03 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
Wanneer hoor je dan niet thuis in de metalscene? Wie of wat bepaalt dat...het klinkt vaak alsof het een clubje is die bepaald hoe het zou moeten...


Neeje, ok, iets te simpel gezegd misschien.....

...als je het doet om ergens bij te horen, slijt dat wel, ...gaat het je om de muziek en (niet noodzakelijk) alles wat DAAR mee te maken heeft, dan vind ik datje goed zit.

quote:
Op 7 april 2003 22:01 schreef Dwaallicht het volgende:
.......Maar als ik zie waar de grotere bands van tegenwoordig heengaan (en honderden kleinere ook), damn, wat een zelfgecreëerde recyclage overal... om doodmoe van te worden . Wat is dat toch.

Dus het gaat je meer om de muziek die je bagger vind dan om de mensen? Ok, da's een andere discussie.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-04-2003 22:05]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 07-04-2003 22:05 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 7 april 2003 22:03 schreef Gunman het volgende:
Neeje, ok, iets te simpel gezegd misschien.....

...als je het doet om ergens bij te horen, slijt dat wel, ...gaat het je om de muziek en (niet noodzakelijk) alles wat DAAR mee te maken heeft, dan vind ik datje goed zit.


Idd het gaat om de muziek!


Don't blush when I rip you open


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 07-04-2003 22:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Is iedereen zat hier o.i.d.?

Ik kan geen touw vastknopen aan wat er wordt getiept...


Dit slaat nergens op.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 07-04-2003 22:54 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 22:53 schreef mörke het volgende:
Is iedereen zat hier o.i.d.?

Ik kan geen touw vastknopen aan wat er wordt getiept...


Ikke niet in ieder geval! (tja, of de koffiebonen waarvan m'n koffie van was gezet moeten zijn gegist, maar dat lijkt me redelijk sterk)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen