IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Megadeth Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 0:01 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1851&page=1

Teveel uitroeptekens.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-01-2004 9:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

http://www.megadeth.com/btu/pop.html

Megadeth.com is currently hosting a clip of "new MEGADETH music" along with an audio message from Dave Mustaine. Check it out here.

As previously reported, Mustaine is currently collaborating with one-time MEGADETH guitarist Chris Poland on new MEGADETH material which he plans to release later in the year through the Sanctuary label. Bassist Jimmy Sloas and drummer Vinnie Colaiuta have also contributed to the album, which Mustaine expects to have done by the end of March

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 31-01-2004 12:14 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 9:26 schreef Orion het volgende:

Megadeth.com is currently hosting a clip of "new MEGADETH music" along with an audio message from Dave Mustaine. Check it out here.

As previously reported, Mustaine is currently collaborating with one-time MEGADETH guitarist Chris Poland on new MEGADETH material which he plans to release later in the year through the Sanctuary label. Bassist Jimmy Sloas and drummer Vinnie Colaiuta have also contributed to the album, which Mustaine expects to have done by the end of March

Kijk dat is nog eens goed nieuws. Hopelijk brengt ie een lekker album uit in het straatje van Countdown to Extinction. Hoe dan ook..Dave Mustaine heerscht!

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 31-01-2004 13:56 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik heb alleen So Far, So Good, So What...
Vind het wel een verdomd strakke plaat

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 31-01-2004 14:11 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 13:56 schreef Metallica-Freak het volgende:
Ik heb alleen So Far, So Good, So What...
Vind het wel een verdomd strakke plaat

Hmm..vind het persoonlijk een van de mindere albums van megadeth. Er staan goede nummers op, zoals mary jane en "in my darkest hour", maar er staan draken van nummers als Hook in mouth en set the world on fire

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 31-01-2004 14:12]

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 31-01-2004 14:13 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 14:11 schreef Borgia II het volgende:
Hmm..vind het persoonlijk een van de mindere albums van megadeth. Er staan goede nummers op, zoals mary jane en "in my darkest hour", maar er staan draken van nummers als Hook in mouth en set the world on fire

Ik vind t juist de beste plaat

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 31-01-2004 14:18 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Omdat ik maar 1 plaat van ze heb kan ik voor de rest niet echt oordelen, maar deze vind ik toch wel heel erg strak

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 31-01-2004 21:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

megadeth is vet, heb van so far so good tot risk... goeie platen allemaal met allemaal een andere sfeer en sound.. erg mooi

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2004 22:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 januari 2004 21:24 schreef DaVinz het volgende:
megadeth is vet, heb van so far so good tot risk... goeie platen allemaal met allemaal een andere sfeer en sound.. erg mooi

Wow jij vindt Risk EN andere platen van Megadeth goed...zeldzame combi...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-02-2004 0:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bwah...heb Megadeth- platen vroeger zowat aan diggelen gespeeld...klinkt best lekker,maar ze hadden van Alice Coopers 'No more Mr.nice guy'moeten afblijven,vind ik.

Mijn favo nummers:
Peace sells
en natuurlijk Rust in peace! Dat gitaarwerk doet me nu nog steeds kippenvel krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 01-02-2004 0:46]

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Mies
Usericon van Mies
Posted 01-02-2004 4:32 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 31 januari 2004 9:26 schreef Orion het volgende:

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-02-2004 9:55 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2004 22:05 schreef Mutilator het volgende:
Wow jij vindt Risk EN andere platen van Megadeth goed...zeldzame combi...

whahah inderdaad... vind risk ook het randje hoor, maar een nummer als prince of darkness

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Sjon De Kamper
Usericon van Sjon De Kamper
Posted 01-02-2004 10:29 by Sjon De Kamper Wijzig reactieProfiel van Sjon De KamperQuote dit berichthttp://www.benikgeil.nl

Geniale band, Youthanasia staat nu aan!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 01-02-2004 12:30 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

rust in peace vind ik ook de beste. gaaf solowerk! ik ga vanmiddag de bladmuziek maar weer eens uit de kast halen denk ik.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-03-2004 15:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

DAVE MUSTAINE Addresses MEGADETH 'Reunion' Rumors - Mar. 7, 2004

MEGADETH mainman Dave Mustaine has once again addressed the possibility of a reunion of the "Rust In Peace" lineup. Writing to the band's official forum, Mustaine said, "One question that keeps coming up that I have already answered, but still remains, is the reunion.

"People, it is not going to happen. Especially after seeing claims that I am unfair and inconsiderate. Who gives a fuck about why it isn't happening, it just isn't. And to tell people personal shit about 'what' happened or to say things like this about each other (note – I didn't say shit) only solidifies my decision. 'What happens on the mile, stays on the mile.'

"It just makes me nauseous to see someone pouring out their guts over something that is as unlikely to happen as that.

"Remember, [drummer Nick] Menza was ready to go, and like I said, I was unable to accommodate the others. The reasons don't matter. And as respectfully as I can say this, it is not anyone else's business but the people I talked to. And . . . they know the number to my management if they reconsider.

"Now, please drop it.

"I have found some players that I believe in, and am assembling a group to play with me. No one questioned my choices when I picked anyone else in the past. I think I know what I'm doing. And if ya don't like it, well there's always that big super-group that all the ex-members were trying to form. Hahahahahaha!"

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-03-2004 17:00 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 1 februari 2004 0:42 schreef madeline usher het volgende:
Bwah...heb Megadeth- platen vroeger zowat aan diggelen gespeeld...klinkt best lekker,maar ze hadden van Alice Coopers 'No more Mr.nice guy'moeten afblijven,vind ik..

maar dan zijn ze dan ook voor gevraagd en hebben ze niet zelf gekozen

b 11
Usericon van b 11
Posted 07-03-2004 19:57 by b 11 Wijzig reactieProfiel van b 11Quote dit bericht

Een van me favo bands

Deathfetish
Usericon van Deathfetish
Posted 07-03-2004 23:00 by Deathfetish Wijzig reactieProfiel van DeathfetishQuote dit bericht

Oooh ja, Megadeth, toch wel een van de eerste bands waar ik mezelf 'fan'van wilde noemen...terwijl de rest toen zweerde bij Metallica (wie?) en Megadeth dus maar zwaar kaa uu tee vond.

Invictis!! Dave Mustaine!! Waaarrrgghhh!!

Bleed me.

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-03-2004 23:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 23:00 schreef Deathfetish het volgende:
Oooh ja, Megadeth, toch wel een van de eerste bands waar ik mezelf 'fan'van wilde noemen...terwijl de rest toen zweerde bij Metallica (wie?) en Megadeth dus maar zwaar kaa uu tee vond.

Invictis!! Dave Mustaine!! Waaarrrgghhh!!

je weet hoe ik denk over die zaadband met die krolse kutkat dave mustaine als zanger/gitarist

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Deathfetish
Usericon van Deathfetish
Posted 07-03-2004 23:21 by Deathfetish Wijzig reactieProfiel van DeathfetishQuote dit bericht

Daarom wilde ik je er ook even op attenderen dat er een topic was geijd aan said krolse kutkat, heheheh!!

Trouwens, niet zeuren, jij hebt ze ook live gezien. (voorprogramma van Maiden in Ahoy)

Bleed me.

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-03-2004 23:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 23:21 schreef Deathfetish het volgende:
Daarom wilde ik je er ook even op attenderen dat er een topic was geijd aan said krolse kutkat, heheheh!!

Trouwens, niet zeuren, jij hebt ze ook live gezien. (voorprogramma van Maiden in Ahoy)

ik heb ze te vaak gezien ja helaas ; 5 miljoen keer

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

venom rules
Usericon van venom rules
Posted 10-03-2004 15:30 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

de beste van megadeth vind ik peace sells.....
maar nummers als Addicted to Chaos en Train Of Consequences zijn eigelijk ook wel leuk

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2004 15:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

rust in peace... das by far de beste cd, daarna komt so far so good... so what !

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 10-03-2004 18:38 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

overigens vreemd dat het nummer 'Angry again' (gemaakt voor soundtrack bij een film met Arnold Schwarzennecker, weet even niet welke) nooit op cd verschenen is (zover ik weet). ik vond dat toch wel eeen erg vet nummer. is het eigenlijk wel ergens op uitgebracht? ik weet wel dat er een clip van is want daar ken ik het nummer van.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-03-2004 18:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 maart 2004 18:38 schreef Airwolf het volgende:
overigens vreemd dat het nummer 'Angry again' (gemaakt voor soundtrack bij een film met Arnold Schwarzennecker, weet even niet welke) nooit op cd verschenen is (zover ik weet). ik vond dat toch wel eeen erg vet nummer. is het eigenlijk wel ergens op uitgebracht? ik weet wel dat er een clip van is want daar ken ik het nummer van.

Als mijn gedementeerde klont pulp in mijn hersenpan me niet bedriegt dan is dat de soundtrack voor de film 'Last action hero' en staat het nummer -net als andere soundtracknummers waaronder het geweldige Go to hell & 99 ways to die- op de Hidden treasures mcd (die los/bij Youthanasia zat).

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com