IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-07-2003 1:25 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Nieuwe Arch enemy is geweldig
Oude is beter


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2003 2:09 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 juli 2003 1:25 schreef Possessedpacman het volgende:
Nieuwe Arch enemy is geweldig
Oude is beter

Vind ik ook



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-07-2003 2:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 2:09 schreef Mies het volgende:
Vind ik ook

En ik weet het nog steeds niet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 25-07-2003 2:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

arch enemy zuigt negerpiemels.


No meat is sweater


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 25-07-2003 17:55 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:38 schreef Infaustus het volgende:
als ik moet kiezen: superklote


^what he said


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 25-07-2003 17:56 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 2:25 schreef Infaustus het volgende:
arch enemy zuigt negerpiemels.


^ook what he said


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 18:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb net de dubbele digi van Anthems Of Rebellion aangeschaft en ben hem nu voor het eerst aan het draaien.

Ik zit pas bij nummer 5 maar hij valt tot dusver niet tegen. Het is wel een continuatie van Wages Of Sin maar klinkt ergens net een tikkeltje vetter IMHO.

Zometeen ga ik lekker de 5.1 versie eropzetten. Ik hoop dat ze een echte 5.1 opname d'r op gezet hebben......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 25-08-2003 18:46 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

*nog niet gehoord*


LAI LAI HEI


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-08-2003 18:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:45 schreef Chelman het volgende:
Ik heb net de dubbele digi van Anthems Of Rebellion aangeschaft en ben hem nu voor het eerst aan het draaien.

Ik zit pas bij nummer 5 maar hij valt tot dusver niet tegen. Het is wel een continuatie van Wages Of Sin maar klinkt ergens net een tikkeltje vetter IMHO.



Dat was ook het eerste wat mij opviel, een continuatie van Wages of Sin. Dat het een tikkeltje vetter klinkt is me al geeneens opgevallen eigenlijk. Ik zal 'm nog paar luisteren.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

het is ook een tikkeltje ik denk dat het komt dat de lage tonen wat sterker in de mix voorkomen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-08-2003 18:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:50 schreef Chelman het volgende:
het is ook een tikkeltje ik denk dat het komt dat de lage tonen wat sterker in de mix voorkomen


Ja dat kan heel goed, in feite is het dan dus niet vetter.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 18:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

nee klopt... ik zei ook het KLINKT een beetje vetter. We kunnen hier een semantische discussie gaan houden....maar


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-08-2003 18:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zit hem nu te luisteren. Ik zal mijn oordeel later wel vellen. Maaruh, hebben die gasten naar hardcore geluisterd ofzo?

Tear down the walls (Break down the walls) = Youth of today
No more (Silent wars) = Youth of today
Rise above = Black flag.



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 18:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben niet zo thuis in de HC scene maar sommige van die titels vielen me ook op. Ze klinken een beetje boos zeg maar...maar ja Anthems of Rebellion had ook best wel de titel van een willekeurige HC plaat kunnen zijn...

En nummer 8 is overbodig. Instrumentale interludes is niks mis mee, maar dan moet het wel wat toevoegen aan de plaat. Deze doet het niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-08-2003 19:00]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2003 19:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet lulli bedoeld, maar het zijn nogal clichématige titels, erg open aan elke invulling.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 19:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat zeg ik! Gamma!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 25-08-2003 19:15 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:45 schreef Chelman het volgende:Het is wel een continuatie van Wages Of Sin


Ik ga akkoord... Nu ja, more of a good thing can't be bad, right? Vind vooral Leader of the Rats en End Of The Line heel goed.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2003 19:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb 'm ook ff gehoord, maar hij viel mij toch enigszins tegen eigenlijk.
Hij begon mij al vrij snel te vervelen en dit is nou ook geen CD die moet groeien ofzo.

Idd gaat het verder waar Wages of Sin ophield, goeie productie en een wat extremer stemgeluid van Angela Gossow.

Opener Silent Wars is een zeer goed nummer, maar over-all een beetje een zwakke plaat nmm.

Echt zo'n CD die je later misschien 's uit de koopjesbakken vist.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-08-2003 19:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 19:34 schreef NecRobert het volgende:

Echt zo'n CD die je later misschien 's uit de koopjesbakken vist.


Maar dan krijg je die 5.1 mix er niet bij!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-08-2003 19:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 19:34 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb 'm ook ff gehoord, maar hij viel mij toch enigszins tegen eigenlijk.
Hij begon mij al vrij snel te vervelen en dit is nou ook geen CD die moet groeien ofzo.

Idd gaat het verder waar Wages of Sin ophield, goeie productie en een wat extremer stemgeluid van Angela Gossow.

Opener Silent Wars is een zeer goed nummer, maar over-all een beetje een zwakke plaat nmm.

Echt zo'n CD die je later misschien 's uit de koopjesbakken vist.


Helemaal mee eens. Het is op zich niet eens zo'n slechte cd, maar wel gewoon meer van hetzelfde.

En dan gaat voor mij weer de bekende stelregel op: Als ik Wages of Sin wil horen, dan zet ik toch gewoon Wages of Sin op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-08-2003 18:50 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

ARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH heb m vandaag ff geluisterd in de cd winkel!

Ik vind m erg ruig moet ik toegeven!!!


LAI LAI HEI


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-08-2003 18:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb hem nu een aantal keren gehoord en ik vind hem eigenlijk best goed. Het probleem is dat hij gewoon even goed is als Wages of sin. Wages of sin had alleen het verassings-effect nog mee. Het ligt me allemaal net iets te gemakkelijk in het gehoor. Neemt niet weg dat het zeker geen slechte cd is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-08-2003 18:57 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 18:55 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb hem nu een aantal keren gehoord en ik vind hem eigenlijk best goed. Het probleem is dat hij gewoon even goed is als Wages of sin. Wages of sin had alleen het verassings-effect nog mee. Het ligt me allemaal net iets te gemakkelijk in het gehoor. Neemt niet weg dat het zeker geen slechte cd is.



Ja dat had ik ook. Als je al die 13 nummers even in 10 minuten luisterd lijkt t toch wel erg veel op elkaar. Maar ik ken hun andere cd's ook dus weet gewoon dat ie na een paar keer luisteren erg goed is!


LAI LAI HEI


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-08-2003 18:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben juist bang dat deze na een paar keer enorm gaat vervelen. Maar we zullen zien.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-08-2003 19:12 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik vind hem saaier dan Wages of Sin. En die zet ik al veel minder vaak op dan het meesterwerk Stigmata!



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen