IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuw onbekend virus doodt 10 kinderen Vorige pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-04-2003 18:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 april 2003 18:16 schreef Demogorgon het volgende:
beetje domme reactie he
Wat een zelfkennis


I'm not being rude. You're just insignificant.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-04-2003 18:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, dat is ook weer persoonlijk. Maarja, zoals Infaustus al zei: stel dat je lieve moeder ineens 75 is! jezus! en dan krijgt ze net op haar 75e een ziekte, die met een paar tabletjes te verhelpen is, ach, jammer dan. 75 is toch een mooie leeftijd?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-04-2003 18:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

moet ik misschien toch m'n Virusscanner maar eens updaten


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 08-04-2003 18:33 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 17:26 schreef Infaustus het volgende:
allemaal wel heel leuk en aardig, wacht maar eens tot 1 van je ouders op zijn/haar 76'e te kampen krijgt met een ziekte die dodelijk is tenzij je er iets aan laat doen...


Ja, dat is natuurlijk moeilijk. Mensen die emotioneel ergens bij betrokken zijn kunnen niet rationeel denken. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Aan de andere kant moet je wel 'the big picture' zien. Het beste voor de massa is belangrijker dan het beste voor de individu.
Het zou moeilijk zijn, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat het wel beter voor de rest van de wereld is.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-04-2003 18:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ja natuurlijk. Maar de massa is een verzameling van individuen (ja, echt! ) Dus dan zou je het nooit kunnen 'invoeren' dat je na 75 (of welke leeftijd dan ook) geen medische steun meer zou verlenen.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-04-2003 21:05 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 8 april 2003 18:28 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
moet ik misschien toch m'n Virusscanner maar eens updaten


niet grappig



Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 26-04-2003 23:54 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Je kan iedereen die boven de 75 medische zorg wil gewoon 3x zoveel laten betalen.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-04-2003 23:55 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:54 schreef Demosthenese het volgende:
Je kan iedereen die boven de 75 medische zorg wil gewoon 3x zoveel laten betalen.
wil jij later vast ook graag doen...


FREEZE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2003 23:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hahahahahahahaha...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 0:04 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 23:55 schreef Phantom Lord het volgende:
wil jij later vast ook graag doen...


Ik word later heel rijk.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-04-2003 0:10 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 0:04 schreef Demosthenese het volgende:
Ik word later heel rijk.
Geloof je het zelf??? Mensen die dat zeggen komen er altijd later achter dat ze minder geld hebben dan ze hadden willen hebben...

Maar goed, ik vind het wel grappig om te zien hoe Moeder Natuur de halve wereld bevolking uitmoordt en wij als mens God proberen te spelen, want daar komt het in principe op neer: wij houden de ouderen en de zwakkeren zo lang mogelijk in leven en beginnen zelfs al leven te creëren door middel van klonen... oftewel: allemaal niet fijn om te kunnen krijgen, maar zo ging het in het verleden altijd dus waarom nu niet meer?


FREEZE


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 0:13 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Ach dat van mij was maar een tijdelijke oplossing en ik vind het ook best dat moeder natuur de halve wereld uitmoord maar dan moet ze wel in Azië en Afrika blijven


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2003 0:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 27 april 2003 0:13 schreef Demosthenese het volgende:
Ach dat van mij was maar een tijdelijke oplossing en ik vind het ook best dat moeder natuur de halve wereld uitmoord maar dan moet ze wel in Azië en Afrika blijven


Ja, inderdaad!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-04-2003 0:19 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 0:13 schreef Demosthenese het volgende:
Ach dat van mij was maar een tijdelijke oplossing en ik vind het ook best dat moeder natuur de halve wereld uitmoord maar dan moet ze wel in Azië en Afrika blijven
Ja, daar geef ik je gelijk in... aangezien daar de meeste mensen wonen


FREEZE


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 0:24 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Eigenlijk zouden die virussen in Afrika uit moeten breken aangezien die mensen daar vrijwel nutteloos zijn en in Azië zijn nog wel goedkope arbeidskrachten enzo.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 27-04-2003 0:26 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 0:24 schreef Demosthenese het volgende:
Eigenlijk zouden die virussen in Afrika uit moeten breken aangezien die mensen daar vrijwel nutteloos zijn en in Azië zijn nog wel goedkope arbeidskrachten enzo.
Uhm... ja zo zou je het kunnen zien... maar in Afrika liggen de meeste goud- en edelsteenmijnen... dus liever niet... eigenlijk moet de pest gewoon weer terugkomen

(en laat ik nou toevallig voor mijn profielwerkstuk waarschijnlijk met virussen gaan kloten... virussen als Ebola en de pest hopelijk ook ik verheug me er al op)


FREEZE


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-04-2003 2:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 8 april 2003 15:36 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
waar blijft die armageddon?


Hopelijk nog een tijdje uitgesteld


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen