IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : H.R. Giger (Alien) Volgende pagina
trill
Usericon van trill
Posted 10-04-2003 13:14 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

dit is dE man die een ontwerp heeft gemaakt voor o.a. de monsters in ALIEN ( volgens mij een van de beste SF/fantasy films)

kent iem zijn werk, of een van de films ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 13:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik ken zijn werk...en alle Alien films


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moet je eens naar de Heatcliff in Assen gaan, daar is het interieur in die stijl.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 13:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

persoonlijk vind ik deze erg heerschen:


dat was design art voor een nooit uitgebrachtte Dune Film


trill
Usericon van trill
Posted 10-04-2003 13:19 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 13:17 schreef Jenje het volgende:
Dan moet je eens naar de Heatcliff in Assen gaan, daar is het interieur in die stijl.



ja kzie t op hun site
ziet er goed uit!


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 10-04-2003 13:21 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Giger heerst echt wel, heb een paar foto's van z'n werk op mijn kamer hangen.
Die met satan en jezus vind ik wel schoon.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 13:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij heerscht idd, maar er zijn betere [niet naar namen gaan vragen].


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-04-2003 13:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vooral de eerste 2 delen van de film zijn geweldig


Ik, Wil Schuurman


trill
Usericon van trill
Posted 10-04-2003 13:25 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 13:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
persoonlijk vind ik deze erg heerschen:


dat was design art voor een nooit uitgebrachtte Dune Film



Ja ik ken deze, is echt in zijn stijl
van de queen mother vind ik alles heerschen




Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-04-2003 13:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 april 2003 13:14 schreef trill het volgende:
dit is dE man die een ontwerp heeft gemaakt voor o.a. de monsters in ALIEN ( volgens mij een van de beste SF/fantasy films)

kent iem zijn werk, of een van de films ?



Zeker ken ik zijn werk, en ook de Alien films ken ik.

www.giger.com


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 13:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Trouwens Martine, kom jij eens eventjes op MSN...


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 10-04-2003 13:34 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht



trill
Usericon van trill
Posted 10-04-2003 13:35 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

'The birthmachine'


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 10-04-2003 13:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik ben een groot fan van zijn tekeningen en van zijn ontwerp van "Brain Salad Surgery" van ELP
in zwitserland schijnt ook een Giger-museum te zijn


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2003 13:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Deze schijnt van hem te zijn:



Een tikkie anders, maar wel mooi.


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 10-04-2003 13:51 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

hehe lijkt wel met fotoshop gedaan.

Is wel mooi idd.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-04-2003 13:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik vind zijn sculptures het mooist.





Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


trill
Usericon van trill
Posted 10-04-2003 14:00 by trill Wijzig reactieProfiel van trillQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 13:22 schreef Snagger het volgende:
Vooral de eerste 2 delen van de film zijn geweldig


Ja klopt...kvind de 4de echt minder


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 14:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 14:00 schreef trill het volgende:
Ja klopt...kvind de 4de echt minder



Ressurection, ja, de spanning was er een beetje af en het is op zich een heel ander soort verhaal...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-04-2003 14:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Giger heeft echt zieke kunst gemaakt, zeer boeiend dat wel...

Ik vraag me altijd af wat voor een nachtmerries die vent wel niet moet hebben


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-04-2003 14:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

giger maakt echte super mooie dingen, ongelooflijk knap gemaakt allemaal


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 10-04-2003 14:39 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

mooi hoor, gewoon kunst



METAALSLET
DRANK is sneller op dan je lief is
Usericon van METAALSLET
Posted 10-04-2003 15:07 by METAALSLET Wijzig reactieProfiel van METAALSLETQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/PorcelainSlut

giger heeft echt fantastische ontwerpen
ik vind die stoelen ook hartstikke mooi



persoonlijk zou ik hiervan een tatoo nog van willen dis echt 1 van me favorieten




Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-04-2003 15:33 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Sorpresa rules. Sorpresa heeft 3 hele mooie posters van Giger op 'r kamer hangen

En ik vind Giger ook geweldig Hij en Lius royo moeten echt es een collab doen!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 15:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 15:33 schreef Saphire het volgende:
Hij en Lius royo moeten echt es een collab doen!


hmmm dat weet ik niet, het zijn wel twee andere "stijlen", daar bedoel ik mee dat Giger veel meer z'n fantasie op de loop laat gaan


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-04-2003 16:28 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Een aantal van zijn werken sieren mijn screensaver. Er staan genoeg galleries over het inet verspreid.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen