IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Edge of sanity Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-04-2003 22:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
De post-bot is er nog?


Stumpert.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 22:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:31 schreef Heer Krieg het volgende:
Stumpert.

Verklaar je nader?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-04-2003 22:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Weet ik eigenlijk niet, wat bedoelde jij eigenlijk, enne Edge of sanity sucks, hangt aan m'n broekspijp.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 22:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, wat bedoelde jij eigenlijk, enne Edge of sanity sucks, hangt aan m'n broekspijp.

Ik maakte een grap die jij niet snapte en daar werd je pissig om, dat was het.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-04-2003 22:48 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Hoezo PISSIG.

Jullie reageren gelijk als heer Krieg vermeld staat, kijk dat vindt ik nou leuk.
Ik word nooit boos en dat moeten jullie ook niet zijn, als ik een mening verklap die nogal vaak negatief is, meen ik dat.
Veel bands in de Metal zijn soft en nu.
Daar waak ik voor, Metal most be Metal Mister.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-04-2003 22:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:48 schreef Heer Krieg het volgende:
Hoezo PISSIG.

Jullie reageren gelijk als heer Krieg vermeld staat, kijk dat vindt ik nou leuk.
Ik word nooit boos en dat moeten jullie ook niet zijn, als ik een mening verklap die nogal vaak negatief is, meen ik dat.
Veel bands in de Metal zijn soft en nu.
Daar waak ik voor, Metal most be Metal Mister.

Jij negatief? En jij verwijt mij altijd dat ik zo'n negatieve zeikerd ben!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-04-2003 22:51 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik luister Edge of Sanity en ben er trots op geen metalhead te zijn zolang mensen als heer krieg de 'echte' metalheads zijn.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-04-2003 22:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 april 2003 22:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Jij negatief? En jij verwijt mij altijd dat ik zo'n negatieve zeikerd ben!


Dat ben je ook Dwaal. Dat ben je ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-04-2003 22:53 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Vaag en toch verrassend!!!!!!!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 22:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:48 schreef Heer Krieg het volgende:
Hoezo PISSIG.

Jullie reageren gelijk als heer Krieg vermeld staat, kijk dat vindt ik nou leuk.
Ik word nooit boos en dat moeten jullie ook niet zijn, als ik een mening verklap die nogal vaak negatief is, meen ik dat.
Veel bands in de Metal zijn soft en nu.
Daar waak ik voor, Metal most be Metal Mister.
On topic?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 22:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

En dat poste ik terwijl dit topic nog meer loze reacties kreeg.
Dicht met dat ding.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-04-2003 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 22:52 schreef XnegativeX het volgende:
Dat ben je ook Dwaal. Dat ben je ook.

Ik weet wie het zegt, mr. XNegativeX .


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-04-2003 23:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Die kritiek op Dwaallicht is niet terecht.

Maar hij blijft soms vaag, en is soms zeer zeer verrassend, al zeg ik het zelf.

En Edge of sanity sucks, want daar ging het toch over, Crimson bied kleuren.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-04-2003 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

wat een onzin, zeg. zeker nooit unorthodox gehoord ofzo. eos roeleert al vanaf hun eerste plaat nothing but death remains, pas toen die goeie ouwe dan eruit ging werd het kut, omdat de rest niet zo geweldig kan spelen.

kom maar op met die nieuwe eos!!!


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 23:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 23:13 schreef webblaster wim het volgende:
wat een onzin, zeg. zeker nooit unorthodox gehoord ofzo. eos roeleert al vanaf hun eerste plaat nothing but death remains, pas toen die goeie ouwe dan eruit ging werd het kut, omdat de rest niet zo geweldig kan spelen.

kom maar op met die nieuwe eos!!!

Zo is het maar net.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-04-2003 23:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

toch was die laatste zanger niet bepaald slecht, heb ze een paar jaar geleden een keer gezien met de nieuwe zanger, dat bleek de zanger van pan-thy-monium te zijn, niet verkeerd.

weet eigenlijk niet of hij die laatste plaat ook ingezongen heeft, want die laatste heb ik dus niet.


Oud Vuil.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2003 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 23:21 schreef webblaster wim het volgende:
toch was die laatste zanger niet bepaald slecht, heb ze een paar jaar geleden een keer gezien met de nieuwe zanger, dat bleek de zanger van pan-thy-monium te zijn, niet verkeerd.

weet eigenlijk niet of hij die laatste plaat ook ingezongen heeft, want die laatste heb ik dus niet.
EOS op tournee?!? Huh?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-04-2003 23:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 april 2003 23:28 schreef Greycloak het volgende:
EOS op tournee?!? Huh?


jaja, toen dan eruit ging, zijn ze meteen een toertje begonnen, dan wilde nl. nooit toeren.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-04-2003 23:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Was wel een grappige actie ja.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2003 12:48 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 13:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

DAMN! AT LAST!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2003 13:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

yep, schijnt erg goed te zijn ... check commentaar van een vriend van me:

Crimon II = 9 nummers.. 62 minuten...behoorlijk lang dus...

Nieuwe zanger.. best ok..even wennen.. maar de gitaren en de Morningrise alike bass partijen zijn fantastisch.

Het is een beetje Gothenborg Death Metal .. maar wel echt heel technisch.. en heersh.. ik ga hem wel kopen.

Ik vind het zwaar in de buurt komen bij opeth.. dat is dus al erg goed.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-07-2003 13:19 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

jooaaat!!!! eindelijk


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 14:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben benieuwd, maar 9 nummers is wel erg veel vergeleken met Crimson.

[edit] Wat zei U? Opeth? Toch niet qua muziek hoop ik?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 29-07-2003 14:09]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2003 19:29 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 14:07 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ben benieuwd, maar 9 nummers is wel erg veel vergeleken met Crimson.

[edit] Wat zei U? Opeth? Toch niet qua muziek hoop ik?

weet niet, ik zal hem dit weekend ff luisteren


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen