IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-09-2003 18:28 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:26 schreef Immortella het volgende:
Dat is ook het hele punt... Er zijn teveel mensen met onbegrip...


Het gaat gewoon tegen het gevoel van de meeste mensen in.
Bedoel wie verwond zich zelf nu om zich beter te voelen?
Is een vreemd idee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2003 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:24 schreef Miss Lucifer het volgende:
Wow, wat ben je weer stoer... *kuch*

Ik doe nie stoer met een mes in me poot.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-09-2003 18:33 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:32 schreef Jenje het volgende:
Ik doe nie stoer met een mes in me poot.


Hoe oud ben je?
3?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2003 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en 2 maanden.

Word zo moe van die aandachtstrekkers.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-09-2003 18:45 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:32 schreef Jenje het volgende:
Ik doe nie stoer met een mes in me poot.


Ik begrijp niet waarom je die grote bek van je weer moet opentrekken terwijl je niet eens weet waar het over gaat!! "met een mes in me poot", wat ben je toch een oppervlakkige lul!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 18:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:28 schreef Frietbal het volgende:
Het gaat gewoon tegen het gevoel van de meeste mensen in.
Bedoel wie verwond zich zelf nu om zich beter te voelen?
Is een vreemd idee.




Is misschien een vreemd idee, en ik zou het zelf ook niet snel doen, ik durf het niet eens... Maar ik begrijp het wel, omdat ik moeite heb gedaan om me erin te verdiepen, dat zouden meer mensen eens moeten doen...


..."Hate can only create more hate"...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-09-2003 19:01 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 september 2003 18:37 schreef Jenje het volgende:
en 2 maanden.

Word zo moe van die aandachtstrekkers.


Er is ook helemaal niemand die je verplicht om in topics te posten of zelfs te lezen waarin onderwerpen behandeld worden waar je niets van (wilt) snappen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


natassja
Usericon van natassja
Posted 16-09-2003 18:08 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

*kwetsende opmerking*

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 16-09-2003 18:15]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-09-2003 20:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:01 schreef Y Draig Goch het volgende:
Er is ook helemaal niemand die je verplicht om in topics te posten of zelfs te lezen waarin onderwerpen behandeld worden waar je niets van (wilt) snappen.




Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:37 schreef Jenje het volgende:
en 2 maanden.

Word zo moe van die aandachtstrekkers.


Sukkel. Wie is er nou aandacht aan het trekken?


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

soory maar eigenlijk is dit topic helemaal fout. Aandacht geven aan gevallen die zich open snijden voor de aandacht is het stomste wat je kunt doen.

daarnaast is dat gesnij totaal onaantrekkelijk, ziet er niet uit, en wie stapt er nu af op iemand die totaal belitekend is? In de dieren wereld worden zieke beestjes ook verstoten.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-09-2003 21:40 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 september 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
soory maar eigenlijk is dit topic helemaal fout. Aandacht geven aan gevallen die zich open snijden voor de aandacht is het stomste wat je kunt doen.

daarnaast is dat gesnij totaal onaantrekkelijk, ziet er niet uit, en wie stapt er nu af op iemand die totaal belitekend is? In de dieren wereld worden zieke beestjes ook verstoten.


Waarop baseert men dat iedereen die snijdt het voor aandacht doet?

En overigens zijn er ook mensen die niet alleen al een oordeel vellen op mensen die er van de buitenkant belittekent uitziet.

Maar misschien heb je toch gelijk, dit topic is fout, alleen om de reacties van anderen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:40 schreef Y Draig Goch het volgende:
Waarop baseert men dat iedereen die snijdt het voor aandacht doet?

En overigens zijn er ook mensen die niet alleen al een oordeel vellen op mensen die er van de buitenkant belittekent uitziet.

Maar misschien heb je toch gelijk, dit topic is fout, alleen om de reacties van anderen.

borderliners willen aandacht dat is een ziektekenmerk.

In jezelf snijden is stom (even heel christenlijk: niet de mensen zelf zijn stom). Omdat het je situtie verergert en het niet oplost. daarnaast is het gewoon lelijk, probeer maar eens een baan te krijgen met dikke krassen in je arm.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:44 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:42 schreef ghoulliette het volgende:
borderliners willen aandacht dat is een ziektekenmerk.

In jezelf snijden is stom (even heel christenlijk: niet de mensen zelf zijn stom). Omdat het je situtie verergert en het niet oplost. daarnaast is het gewoon lelijk, probeer maar eens een baan te krijgen met dikke krassen in je arm.


Jij snijt zeker niet zelf? En je kent zeker ook niemand die het doen persoonlijk?

Flikker dan op.


this user is dead


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:46 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:42 schreef ghoulliette het volgende:
borderliners willen aandacht dat is een ziektekenmerk.

In jezelf snijden is stom (even heel christenlijk: niet de mensen zelf zijn stom). Omdat het je situtie verergert en het niet oplost. daarnaast is het gewoon lelijk, probeer maar eens een baan te krijgen met dikke krassen in je arm.
Ja, daar staan die mensen op dat moment wel bij stil, ja. Daar gaat het toch helemaal niet om? Die mensen hebben een probleem waarvoor ze behandeld moeten worden. Helaas is borderline vrijwel niet te "genezen" en zullen weinig mensen er vanaf komen. Maar misschien vinden ze met hulp wel een andere manier om met hun problemen om te gaan.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 21:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
soory maar eigenlijk is dit topic helemaal fout. Aandacht geven aan gevallen die zich open snijden voor de aandacht is het stomste wat je kunt doen.

daarnaast is dat gesnij totaal onaantrekkelijk, ziet er niet uit, en wie stapt er nu af op iemand die totaal belitekend is? In de dieren wereld worden zieke beestjes ook verstoten.


komt niet vaak voor maar ik ben in beginsel met je eens, al zou ik het misschien wat minder confronterend willen stellen.,


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2003 21:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het valt mij op ZM steeds vaker op dat het blijkbaar niet meer toegestaan is om je niet lekker te voelen. Als iemand zich eens een beetje down voelt is hij direct een loser die om aandacht vraagt.

Nou begrijp ik dat best hoor. D'r lopen een heleboel mensen rond die inderdaad om aandacht schreeuwen (ook dat kan een goede reden hebben). Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die even niet lekker in zijn of haar vel zit een loser is.

Het snijden in jezelf is iets wat ik ook niet kan vatten. Maar ja, zelfmoord ook niet. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je zo diep in de put zit dat je op een punt komt waarop het normaal gaat lijken. Maar het blijft blijkbaar moeilijk om een beetje begrip te tonen voor mensen die "anders" zijn. Zelfs in een scene er zo trots op is dat ze anders zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:44 schreef JFrost het volgende:
Jij snijt zeker niet zelf? En je kent zeker ook niemand die het doen persoonlijk?

Flikker dan op.

bla bla, ik loop al sinds mijn tiende psychiatrische instellingen af (niet voor mezelf trouwens).


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2003 21:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Waarom dan deze opmerkingen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:46 schreef anonymous het volgende:
Ja, daar staan die mensen op dat moment wel bij stil, ja. Daar gaat het toch helemaal niet om? Die mensen hebben een probleem waarvoor ze behandeld moeten worden. Helaas is borderline vrijwel niet te "genezen" en zullen weinig mensen er vanaf komen. Maar misschien vinden ze met hulp wel een andere manier om met hun problemen om te gaan.

juist ja, hulp! niet zelfdoen


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-09-2003 21:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 september 2003 21:46 schreef XnegativeX het volgende:
Het valt mij op ZM steeds vaker op dat het blijkbaar niet meer toegestaan is om je niet lekker te voelen. Als iemand zich eens een beetje down voelt is hij direct een loser die om aandacht vraagt.

Nou begrijp ik dat best hoor. D'r lopen een heleboel mensen rond die inderdaad om aandacht schreeuwen (ook dat kan een goede reden hebben). Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die even niet lekker in zijn of haar vel zit een loser is.

Het snijden in jezelf is iets wat ik ook niet kan vatten. Maar ja, zelfmoord ook niet. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je zo diep in de put zit dat je op een punt komt waarop het normaal gaat lijken. Maar het blijft blijkbaar moeilijk om een beetje begrip te tonen voor mensen die "anders" zijn. Zelfs in een scene er zo trots op is dat ze anders zijn.




Wat ik mij ook afvraag: waarom worden snijden en borderline nu opeens in verband met elkaar gebracht? Dat zijn toch 2 los van elkaar staande dingen? Niet iedereen die snijdt heeft borderline en niet iedereen die borderline heeft snijdt.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:50 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:44 schreef JFrost het volgende:
Jij snijt zeker niet zelf? En je kent zeker ook niemand die het doen persoonlijk?

Flikker dan op.
Is toch onzin om niks te mogen zeggen over een onderwerp als dit, als je niemand kent die het heeft? Je bent het misschien niet met haar eens, maar het is geen goed argument om iemand uit een discussie te lullen.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:51 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:48 schreef ghoulliette het volgende:
juist ja, hulp! niet zelfdoen
Voordat mensen zover zijn om in te zien dat je hulp nodig hebt ben je al een heel stuk verder. En dan nog ben je er echt niet meteen vanaf.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:52 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:49 schreef Y Draig Goch het volgende:


Wat ik mij ook afvraag: waarom worden snijden en borderline nu opeens in verband met elkaar gebracht? Dat zijn toch 2 los van elkaar staande dingen? Niet iedereen die snijdt heeft borderline en niet iedereen die borderline heeft snijdt.
Nee, het hoeft idd helemaal niet. Maar het komt wel vaker samen voor.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:48 schreef XnegativeX het volgende:
Waarom dan deze opmerkingen?

omdat ik vind dat mensen te snel bij de pakken neer gaan zitten om elke kleine tegenslag en ik er een beetje zat van wordt. Iedereen is maar zielig en moet er over mekkeren. Behalve de mensen die echt zielig zijn, die hoor je er niet over.

je kunt jezelf ook inpraten dat je vanalles hebt. En ik denk dat er heel veel mensen zijn die dit doen. Kom de laatste tijd zoveel "metalkindjes" tegen die dan inzichzelf snijden en dit moeten laten zien, en dan gaan hun vriendjes het ook doen. het lijkt wel een modegril. dikke schup onder de kont moeten ze krijgen en therapie.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen